Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Zablokovaná SIMka
Celkem 61 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Zablokovaná SIMka
ID vlákna: | 26 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 1793917x | Příspěvků: | 61x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 14x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Erik   16. Únor. 15 (Po) - 16:38 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3858 |
Dobrý den, zda-li 10x zadáte na SIM špatně PUK SIM nenávratně deaktivujete a reaktivace (obnova) již není možná. PUK Vám sdělí operátor buď zdarma nebo za poplatek u některých poskytovatelů je to 99,- Kč. Operátor si Vás nejdříve ověří zda-li máte paušál bude chtít znát heslo, pokud máte kredit bude chtít znát výrobní číslo SIM 89420... většinou mu postačí posledních 6 - 8 číslic. Dále bude chtít znát nejméně 3 čísla na která voláte nejčastěji, jaký máte kredit. Po zadání PUK si můžete zvolit vlastní PIN. Další rada je jak se vyhnout zbytečný poplatkům je požádat o Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele tedy říci, že odcházíte ke konkurenci a zda Vám ČVOP může nahlásit. Zaslání nové SIM je také řešení, ale i tato služba je zpoplatněna! |