Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Zablokovaná SIMka
Celkem 61 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Zablokovaná SIMka
ID vlákna: | 26 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 1230450x | Příspěvků: | 61x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 14x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petra   29. Únor. 08 (Pá) - 13:48 ID příspěvku na Operátoři.cz: 332 |
Re: dotaz Pokud si koupíš nový mobil ke stávajícímu číslu, tak ti další simkarta nepřijde. Teď jde o to, kde a jak sis ten telefon objednala. Pokud ti přišla i nová simka, musela jsi mluvit přímo s prodejcem na lince, protože "obyčejný" operátor simky neprodává. Rozhodně simku neaktivuj, vrať telefon a číslo a doobjednej si pouze samostatný telefon. |