Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Ukončení smlouvy - zrušení čísla
Celkem 55 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla
ID vlákna: | 150 | Založeno: | |||
Autor: | Tomáš Havlas | ||||
Zobrazeno: | 231688x | Příspěvků: | 55x | ||
Hodnocení: | 1.1 [ 472x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Miloš Vondrášek vondrasekmilosseznamcz 13. Duben. 16 (St) - 14:03 ID příspěvku na Operátoři.cz: 6356 |
Re: Re: pro p. Havlase Rovněž jsem chtěl zrušit číslo které už déle nepoužívám a nejsem ničím vázán. Poslal jsem dopis s mými veškerými údaji, úředně ověřeným podpisem a žádostí k ukončení služeb se závěrečným vyúčtováním. Po několika dnech mi telefonovala operátorka a chtěla heslo, které již dávno nevím. Tudíž k žádnému zrušení nedošlo a mám si dojít do kamenné prodejny a zkusit to tam. Myslím že na základě písemné žádosti s veškerými údaji a ověřeným podpisem měli automaticky vyhovět, ale místo toho se vyptávají na heslo které jsem si měl údajně před deseti lety zvolit. Prostě se ukončit nechce, ale vybírat peníze ano. Číslo přitom x let nepoužívám, jen jsem si platil standardní 3 stovky kdybych se k němu ještě chtěl vrátit, jelikož užívám nyní zdarma služební. Postupují nekorektně. Pokud neuspěji v kamenném obchodě, budu postupovat právní cestou, jelikož doklad o odeslání žádosti o ukončení služeb s kopií dopisu mám.... |