Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Ukončení smlouvy - zrušení čísla
Celkem 55 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla
ID vlákna: | 150 | Založeno: | |||
Autor: | Tomáš Havlas | ||||
Zobrazeno: | 229687x | Příspěvků: | 55x | ||
Hodnocení: | 1.1 [ 472x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Zouharová   15. Říjen. 12 (Po) - 10:35 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2950 |
Smlouva Dobrý den, napíši svou zkušenost z Vodafonem. Kolem 15.srpna mi volala nějaká pracovnice, že jsem byla vylosována a náleží mi nová sim karta od firmy Vodafon i s novým číslem. Používám O2 operátora a na tohoto operátora a číslo mi bylo voláno. Ptala jsem se paní, co se stane, když nové číslo nepoužiju. Řekla mi, že se nic neděje, že mi žádná faktura nepřijde. Poštou jsem 20.8.obdržela sim kartu, kterou za mě převzala dcera, která se stejně jmenuje. Předala mi obálku a já jsem neotevřenou obálku 20.9. šla vrátit na pobočku Vodafonu, protože i přes ujištění, že fakturu nedostanu, mi faktura poštou přišla. 24.9. jsem byla na pobočce Vodafonu ujištěna, že je všechno zrušeno a že mi přijde vyučtování na nulovou částku. Ne jen, že mi chodí sms, abych zaplatila, ale 15.10. mi přišla výzva k zaplacení do 7 dnů. Opět jdu na pobočku. Přeji hezký den |