Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Ukončení smlouvy - zrušení čísla
Celkem 55 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla
ID vlákna: | 150 | Založeno: | |||
Autor: | Tomáš Havlas | ||||
Zobrazeno: | 232287x | Příspěvků: | 55x | ||
Hodnocení: | 1.1 [ 472x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Mufík   24. Leden. 12 (Út) - 18:52 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2646 |
Vodafone děs a běs Již 8 měsiců nejsem jejich zákazníkem (tel.číslo jsem převedl jinam), ale každý měsíc dostávám o Vodaf. fakturu, každý měsíc jim volám, že nejsem jejich zákazník. Nezaplatím, dostávám SMS na omezené služby (tel.funguje normálně jsem u jiného operátora), nasleduje výhružný dopis od Vodaf. se zařazením do Solus, raději zaplatím a písemnou formou reklamuju. To se opakuje stále dokola. Jsem zvědav, kdy to skončí a jak uznají moji reklamaci, včetně vrácení peněz. Jedinou odpověď mám, že se mi ozvou a za celou záležitost může nový systém. |