FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken Vodafone
Celkem 54 příspěvků. Přidat nový příspěvek

Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla

ID vlákna: 150   Založeno: 8. Srpen. 12 (St) - 23:07 
Autor: Tomáš Havlas  
Zobrazeno: 134720x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 54x 
Hodnocení:
Hodnocení
 2.6 [ 15x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Tomáš Havlas
27. Květen. 11 (Pá) - 09:43
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2268
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Chtěl bych se spíše optat na problém, který mě vznikl v souvislosti s pořízením nového čísla. Z nějakého důvodu jsem se rozhodl využít nabídky na dotovaný telefon a zároveň jsem si vybral nové číslo. Staré číslo jsem požádal zrušit. Na stánku vše v souvislosti s novým číslem vyřídili k mé spokojenosti, ale v souvislosti se zrušením starého čísla jsem se pouze dozvěděl, že mohou zadat požadavek do sytému a musím čekat až mi někdo z Vodaf. zavolá a ukončí předešlou smlouvu. Podotýkám, že na starém čísle nemám žádný závazek apod. Toto proběhlo před cca 14 dny a doposud nikdo nevolal. Nebaví mě vláčet dva telefony a čekat. Několikrát jsem volal na linku Vodaf. a vždy se dozvěděl, že požadavek je zadán a že si musím počkat na telefonát. Nechce se mi věřit, že lze smluvní vztah vypovědět pouze tak, že mě někdo možná zavolá. Domnívám se, že v samoobsluze nemají žádný formulář na tento požadavek záměrně, aby to bylo jen na "per huba" a natahují to na několik období. Má někdo typ jak postupovat? Dík.
2. linda
27. Květen. 11 (Pá) - 17:39
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2269
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pro p. Havlase
Vážený pane, smlouvu s Vodafonem ruším asi 3 roky, každý měsíc mi operátor řekl, že stačí ústně a po zaplaceni faktury na 12,-Kč (měsíční tarif odepiš starý asi 8 let) číslo automaticky zruší. Poté to nešlo, protože faktury po 100,- chodí jen 1x za rok,kartu jsem zahodila, samoobsluhu nenaštivila,sms neviděla, faktura nepřišla od 2007 ani jedna.letos přišli 2 po sobě,asi 600(cca 5 let tarifu,který nebyl využit),které jsem uhradila,operátor opět říkal,žesmlouvu nejde zrušit,protože ještě dlužím za duben2011 12,-Kč.Ubezpečil mne,že pak již nebude číslo funkční,preventivně jsem napsala stížnost v ostrřejším zneni přímo vodafonu, že mi nechteji vyhovet a zamerne prodluzuji období placení.Prišla odpoved, že dlužím 348kč a milostive mi to odpousti a potvrzuji,ze vsechny zavazky jsou vyrovnane a smlouva je zrušena.To bylo 11.5.2011. Včera mi prisel mail od ceskeho inkasniho servisu, ze prevzali pohledavku od vodafonu ve vysi 324kč(nechapu?) a že jestli nezaplatim, tak mne asi zastreli...Poslala jsem odpoved vodafonu,kde jsem v zaveru uvedla slusnou formou, ze jestli to nedaji okamzite do poradku,postoupim vse telekomunikacnimu uradu a COI. ,ces.ink.stredisko to uznalo,doufam a zrejme vrati vse zpet k prosetreni vodafonu.jediny, co mne zachranilo byla pisemna komunikace s vodafonem. Takze tak nejak se rusi u vodafonu sluzby,proto vam dopuručuji, aby jste na nic necekal a poslal dopis,že rusite smlouvu.I kdyz nemate zadne zavazky,nedivila bych se,kdyby se najednou objevily...
3. Joza
29. Červen. 11 (St) - 21:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2322
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pro p. Havlase      - Reakce na příspěvek č. 2
bohužel rušit něco u této společnosti je na na více než běh na dlouhou trať. linda má pravdu. osobně jsem rušil datové číslo půl roku a možná že ještě není konec stále mi posílají nedoplatek, v den ukončení mi operátor oznamil že je vše v pořádku(bohužel jiná možnost není a nevíte ani ským jednáte)pak vám doma přistane dopis že ještě nemáte něco uhrazeno, znova volate zase je vše v pořádku,ale u nich,atak raději zaplatíte samozřejmě múžete si sepsat písemnou reklamaci,ale ta nic neřeší,snad
jediné řešení je ČTŮ,ale ten bordel je u všech operátorů
4. Kamila
16. Srpen. 11 (Út) - 11:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2407
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 1
I já se přidám s problémem s Vodafone. Chtěla jsem zrušit tarif i s celým číslem. Volala jsem třikrát na zákaznickou linku s tím, že to chci zrušit. Vždy mi bylo řečeno, že mě musí přepojit na jiné oddělení, bla bla, že mi zavolají zpět, dají na to urgenci atp. Samozřejmě nikdo nikdy nevolal. Poté jsem měla štěstí, dovolala jsem schopnější operátorce a ta do jejich systému zadala požadavek na zrušení. Přišla mi od nich i sms o potvrzení, že to bude do 15 dne měsíce zrušeno. Ok. Tedy čekám, 15 nic, 16 mi stále jde ono číslo, po přihlášení do samoobsluhy vidím, že nic zrušeno není, že mi za se naběhl další měsíc! Svině. Volám operátorovi a ten opět bla bla, emůžu s tím nic dělat, to jiné oddělení, zavolají vám. To se opakuje pořád dokola.
5. černé ovce
20. Srpen. 11 (So) - 22:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2415
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 1
Dobrý den. Jsem redaktorka pořadu Černé Ovce (ČT) a právě o ukončování smluv s operátory natáčím reportáž. Pokud máte nějakou zkušennost i Vy, napište mi prosím na mail: kristyna.dobesova@ceskatelevize.cz Děkuji
6. Martin
6. Prosinec. 11 (Út) - 22:11
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2566
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit SOS
Čau lidi nemáte nahodou nějaké tel. číslo na operátora Vodafonu?Jsem fakt nasrán tím jak se chovají k zakazníkovi.Mám 2dny od nich simku a zaboha se nemozu dovolat těm ZMRDUM.Co je to kurva za bordel to to.
7. paulína
23. Leden. 12 (Po) - 12:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2643
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit papírové vyučtování nefunguje?????
Dobrý den, mám u Vodafone aktivován výpis papírovou formou, ale nic mi nechodí. Poradí mi někdo???
8. Mufík
24. Leden. 12 (Út) - 18:52
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2646
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone děs a běs
Již 8 měsiců nejsem jejich zákazníkem (tel.číslo jsem převedl jinam), ale každý měsíc dostávám o Vodaf. fakturu, každý měsíc jim volám, že nejsem jejich zákazník. Nezaplatím, dostávám SMS na omezené služby (tel.funguje normálně jsem u jiného operátora), nasleduje výhružný dopis od Vodaf. se zařazením do Solus, raději zaplatím a písemnou formou reklamuju. To se opakuje stále dokola. Jsem zvědav, kdy to skončí a jak uznají moji reklamaci, včetně vrácení peněz. Jedinou odpověď mám, že se mi ozvou a za celou záležitost může nový systém.
9. Pat
1. Únor. 12 (St) - 15:23
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2657
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Vodafone děs a běs      - Reakce na příspěvek č. 8
Dobrý den, máte nějaké číslo na které volat a nebavit se s přiblblým automatem? Také čekám poslední fakturu, ale automat se odmítá bavit kvůli neplatnému číslu ?!! Přitom při procesu převodu k jinému operátorovi se specialista zapřísahal, že poslední faktura určitě přijde poštou.
10. Tumova Miloslava
19. Červen. 12 (Út) - 23:57
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2793
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
jeste jsem neaktivovala kartu a usmne prislo placeni vubec jsem kartu nechtela nevim jak to yrusit
11. Josef Bihary
1. Červenec. 12 (Ne) - 11:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2802
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ukončení smlouvy
Dobrý den potřebuji poradit jak zrušit smlouvu sjednanou po telefonu . Jde to i písemnou formou ? Děkuji
12. miska
27. Červenec. 12 (Pá) - 21:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2843
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pro p. Havlase      - Reakce na příspěvek č. 2
Dobrý večer mám smlouvu u vodafon a chci jí zrušit ale když si to pročítam tak mi běhá mráz po zádech.
13. miska
27. Červenec. 12 (Pá) - 22:11
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2844
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re:       - Reakce na příspěvek č. 5
Dobrý večer. Přečetla jsem si příspěvky všech dotazaných a jsem malinko vrozpacích chci zrušit smlovu u vodafone ale ty příspěvky mě děsí máte zkušenost prosím vás ráda se poučím mám smlovu u vodafone necelé 2 roky a chci pryč už ted mi běží paušal u T- Mobile a přijde mi vyhodnější .
14. Nik
8. Srpen. 12 (St) - 22:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2856
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: SOS      - Reakce na příspěvek č. 6
Ne, těch skurvům se v životě nedovoláš a nebo za kurva velké prachy, já se těm skurvama KONČÍM!!!!!!!!!!!!!!!!
15. Nik
8. Srpen. 12 (St) - 22:57
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2857
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: SOS      - Reakce na příspěvek č. 6
Ne, těch skurvům se v životě nedovoláš a nebo za kurva velké prachy, já se těm skurvama KONČÍM!!!!!!!!!!!!!!!!
16. Nik
8. Srpen. 12 (St) - 23:06
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2858
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Vodafone děs a běs      - Reakce na příspěvek č. 9
NE, TĚM IDIOTŮM SE NIKDY NEDOVOLÁŠ, A VLASTNĚ DNES UŽ ANI ZA PRACHY, CHYTRÉ, TAKY VLASTNĚ NEVYŘÍDÍŠ NIC, MUSÍŠ NA POBOČKU A KDYŽ SI V TMOBILU ZMĚNÍM ČÍSLO V 5 ZADARA, VE VODAFONU MUSÍŠ ČEKAT NA DALŠÍ MĚSÍC. A MÉ ZKUŠENOSTI JSOU, ŽE JSEM ČEKALA 3 MĚSÍCE, JELIKOŽ NĚJAKÉ TUPÉ HOVADO SE TAM ZAUČOVALO A NEPŘIČETLO MI TO!!! JIŽ 10 LET MÁM I T MOBILE, ALE TI JSOU ZLATÍ, ZADARA SE JIM DOVOLÁŠ NA OPERÁTORA A VYŘEŠÍŠ VŠE!!!! VODAFON JSOU SKURVI TAHAJÍCÍ Z LIDÍ PENÍZE!!!
17. Nik
8. Srpen. 12 (St) - 23:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2859
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Vodafone děs a běs      - Reakce na příspěvek č. 9
NE, TĚM IDIOTŮM SE NIKDY NEDOVOLÁŠ, A VLASTNĚ DNES UŽ ANI ZA PRACHY, CHYTRÉ, TAKY VLASTNĚ NEVYŘÍDÍŠ NIC, MUSÍŠ NA POBOČKU A KDYŽ SI V TMOBILU ZMĚNÍM ČÍSLO V 5 ZADARA, VE VODAFONU MUSÍŠ ČEKAT NA DALŠÍ MĚSÍC. A MÉ ZKUŠENOSTI JSOU, ŽE JSEM ČEKALA 3 MĚSÍCE, JELIKOŽ NĚJAKÉ TUPÉ HOVADO SE TAM ZAUČOVALO A NEPŘIČETLO MI TO!!! JIŽ 10 LET MÁM I T MOBILE, ALE TI JSOU ZLATÍ, ZADARA SE JIM DOVOLÁŠ NA OPERÁTORA A VYŘEŠÍŠ VŠE!!!! VODAFON JSOU SKURVI TAHAJÍCÍ Z LIDÍ PENÍZE!!!
18. Gayle
30. Srpen. 12 (Čt) - 11:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2887
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dobrý den všem, právě jsem volala operátorovi, že chci zrušit číslo, úplně stejná odpověď.........že kompetentní osoba má obsazený telefon a bla bla blaaaa.....takže okamžitě napíšu přímo na adresu sídla Vodafonu, že ruším smlouvu a chci písemné potvrzení, v případě, že mi smlouvu nezruší, jejich problém, předám vše ČOIce a samozřejmě nic jim platiti nebudu, protože oni to fakt dělají tak, že natahují, aby zákazník pořád solil peníze. Jsou to kurvy špinavý. Musíte mít vše ošetřeno písemě a hlavně jim to posílejte doporučeně, aby jste měli důkaz v ruce. Potom za problémy odpovídají oni. Už nás jednou postoupili exekuci, přitom jsme měli vše uhrazené a jen na základě písemností jsme to vyhráli. Tak se nedejte a od Vodafonu pryč!!!
19. Monika
5. Říjen. 12 (Pá) - 13:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2929
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Chtěla by jsem zrušit vodafon ale nevim jak.Byl by tady někdo tak hodný a poradil?
20. Zouharová
15. Říjen. 12 (Po) - 10:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2950
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Smlouva
Dobrý den, napíši svou zkušenost z Vodafonem. Kolem 15.srpna mi volala nějaká pracovnice, že jsem byla vylosována a náleží mi nová sim karta od firmy Vodafon i s novým číslem. Používám O2 operátora a na tohoto operátora a číslo mi bylo voláno. Ptala jsem se paní, co se stane, když nové číslo nepoužiju. Řekla mi, že se nic neděje, že mi žádná faktura nepřijde. Poštou jsem 20.8.obdržela sim kartu, kterou za mě převzala dcera, která se stejně jmenuje. Předala mi obálku a já jsem neotevřenou obálku 20.9. šla vrátit na pobočku Vodafonu, protože i přes ujištění, že fakturu nedostanu, mi faktura poštou přišla.
24.9. jsem byla na pobočce Vodafonu ujištěna, že je všechno zrušeno a že mi přijde vyučtování na nulovou částku. Ne jen, že mi chodí sms, abych zaplatila, ale 15.10. mi přišla výzva k zaplacení do 7 dnů. Opět jdu na pobočku. Přeji hezký den
21. zlatka
23. Říjen. 12 (Út) - 15:55
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2960
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit zrušení čísla
Potřebuji poradit se zrušením čísla, tarifu. Asi nějaký formulář.
22. Zdeněk P
5. Listopad. 12 (Po) - 20:17
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2981
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Uzavření smlouvy po telefonu
Jsou to pěkný svině a hrajou to na to, že nějakého důchodce po telefonu vždycky ukecaj. 31. 10. volali mé babičce (80 let) z VODAFONE. Přesto že neustále říkala, že nic nechce, ženská do ní tak dlouho hučela, až z ní dostala poštovní adresu. 1. 11. přišla poštou simkarta a faktura (smlouva žádná). Když jsme se konečně dovolali na infolinku vodafone a požadovali zrušení nového čísla, řekli nám, že jim teď nejde počítač (hahaha), ale že to vyřeší. Teď jsem se na netu dozvěděl, že i bez podpisu je ústní smlouva platná a že se to snaží protáhnout, aby uplynula 14 denní výpovědní lhůta. Takže zítra jedu na pobočku a budu po nich požadovat písemné potvrzení o zrušení smlouvy. Jsem fakt nasranej, že zákon takovejm parchantům vůbec umožňuje okrádat lidi, kteří ani tomu, co je jim nabízeno nerozumí!
23. sabina
7. Červenec. 13 (Ne) - 20:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3238
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
dobrý večer,chtěla sem se zeptat.muj přitel kdysi měl vodafone ale ztratil telefon a tedka ma novou simkartu u o2,ale pořad mu chodi složenky k zaplaceni,chtěla bych se zeptat když to budeme chtit zrušit co vše k tomu potřebujeme.děkuji za odpověd
24. Jan Albrecht
17. Červenec. 13 (St) - 22:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3249
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
SMLOUVA MI SKONÄŚILA S MÄšSĂŤCEM ÄŚERVNEM. PĂŤSEMNOU VĂťPOVÄšDˇ JSEM POSĂŤLAL 23. DUBNA ABY NEBYLO POZDÄš A ANI TO PODLE POSKYTOVATELE SLUĹ˝EB ASI NEBYLO SPRĂ?VNÉ, PRACUJI V CIZINÄš A JEJICH SLUĹ˝BY JSOU PRO MNE PĹ?ĂŤLIĹ  DRAHÉ A ODPOJIT MÄš NECHTÄšJĂŤ, SLUĹ˝BY KONKURENCE VYJDOU NA DESETINU CENY VOLĂ?NĂŤ Z CIZINY A V CIZINÄš MEZI SEBOU PORADˇTE JAK TO UKONÄŚIT. DÄšKUJI
25. MARIE Z.
25. Červenec. 13 (Čt) - 10:18
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3265
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Uzavření smlouvy po telefonu      - Reakce na příspěvek č. 22
uzavřela jsem s Vodafonem smlouvu přes mobil, službu jsem využila jen asi 3x ,několikrát se pokoušela dovolat na Vodafon dosti dlouho,až mi to konečně někdo zvednul.prosila jsem o zrušení smlouvy s operátorem Vodafon,ale bylo mi řečeno i když byla smlouva uzavřena po telefonu nejde jí tímto způsobem zrušit .Proč s námi důchodci takto vydupává copak jednou nebudou důchodci?Jim to totiž vadit nebude mají každý nahrabáno,našimi platbami ,které musíme stále platit tím že nám nezruší smlouvy a pak na nás vymáhají různé pokuty za neplacení.Platím každý měsíc dosti vysoké částky za volání a přitom se z tohoto čísla nikam nedovolám,zřejmě někdo používá mé číslo a zdarma si vesele volá a já to musím platit.Nechápu náš zákon že dovoluje tekhle okrádat staré nevědoucí důchodce.UDělá s tím někdo něco co myslíte lidičky ČESKA?
26. Majkl2
26. Srpen. 13 (Po) - 12:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3318
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Pokud opouštíte Vodafone, nemusíte brát v potaz žádné technické důvdy, to je jejich problém. Podmínky jsou jasné:

"Opouštěný operátor je povinen ověřit oprávnění účastníka nakládat s daným číslem a následně sdělit výsledek ověření podmínek pro přenesení telefonního čísla zákazníkovi bez zbytečného odkladu, a to v případě předplacených služeb nejpozději do 2 hodin a v ostatních případech do 3 pracovních dní."

http://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-prenositelnost-telefonni2/
27. duri
10. Říjen. 13 (Čt) - 19:45
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3385
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Zrušení smlouvy
Tak čtu, že zrušení smlouvy s Vodafonem je velký problém! Potřebuju zrušit starou SIM - ODEPIŠ. Tak jsem zvědav!
28. XXX
27. Říjen. 13 (Ne) - 11:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3408
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Zrušení smlouvy      - Reakce na příspěvek č. 27
Nerušte ODEPIŠ a prodejte ho. Přepis účastnictví přes formulář na webu. Přepis 100,-Kč, ALE jak to dáte na inzerci, tak berte tak, že ODEPIŠ prodáte za cca 300,- Kč + přepis. A máte aspoň nějaké prachy a číslo na nového majitele od nového ZO. Takto jsem se "zbavil" Odepišů (2x). Po celou dobu s VF, což je přes 5 let, jsem ukončoval 3 čísla a nikdy žádný problém, faktury jsem platil vždy včas, počítal jsem vždy s rezervou dnů tak, abych nemusel platit za další období. Někdy to chce přemýšlet, než konat s horkou hlavou. Tím neříkám, že některé problémy jsou na straně VF.


29. radomír slavík
29. Listopad. 13 (Pá) - 06:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3439
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Smlouva      - Reakce na příspěvek č. 20
dne 29.11.2013 posílam častku 2064 kč potřebuji zrušit operatora vodafon. důvod paušal u timobailu nemam dost financi platit dva operatory děkuji za pochopení z pozdravem klient Radomír Slavík.
30. RADOMÍR SLAVÍK
29. Listopad. 13 (Pá) - 06:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3440
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Smlouva      - Reakce na příspěvek č. 29
POSLAT ODPOVĚD NA TELEFON 737582874
31. Eva Srbová
28. Prosinec. 13 (So) - 13:38
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3465
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vrácení přeplatku
Mám u vás přeplatek 1889.-kč a protože už nemám u vás telefon ,ani žádné služby,žádám ho vrátit a poslat na mou adresu.
32. ddd
7. Leden. 14 (Út) - 13:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3485
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit vodafon
Jsem u vodafonu asi 1 rok a k sobě jsem si přibral na paušál rodinného
příslušníka,který si vzal telefon na paušál.Dnes mám problém ho od sebe odhlásit,protože neplatí a vodafon to chce po mě a dluhy rostou.Já nechci platit dluhy za někoho kdo je plnoletý a svéprávný.Už mě odpojili/jeho taky/,nemám jak zkontrolovat kolik zaplatit a vodafon nás nechce rozděli,aby každý měl svuj účet.Dávej te si lidičky bacha koho si vezmete k sobě na paušál.Nevím si rady!!!!!!!!
Kdo mi prosím poradí co dál?
33. Martin
9. Leden. 14 (Čt) - 14:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3487
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit rok.
Zdravím. Skoro před rokem jsem měl telefonát z Vodafonu, kde jsem se dozvěděl, že díky registraci na vodafoneparku (žádnou jsem neprovedl) jsem vyhrál dvě předplacené karty s nějakým kreditem a výhodami, které se po dobiti obnoví. Aktivoval sem pouze jednu, ale byl sem informován, že karta funguje bez jakýchkoliv plateb. Po mesici mi přišel učet na 7oo korun s tím, že smlouva je na 3 měsíce. Do dnes mi chodí faktury, ale reakce z Vodafonu žádná ani po tom, co jsem navštívil jednu z pražských poboček. Začínám být nepříčetný a zároveň i zoufalý. Prosím pomozte.
34. darina
26. Červen. 14 (Čt) - 08:41
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3642
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit paušal
zdravím,jak to tu čtu,tj mazec, také si chci zruit paušal u vodafone, protože jsem na stálo v zahraniči, ale mamce řeki,že ona to nemuže zrušit že já osobně,a chteli nejaké heslo,které ani já nevím krom PINU, a že na místní prodejně to nemužou udělat,jako proč? a kde tedy?Nevite jak teddy mám pokračovat?děkuji
35. Petr
13. Duben. 15 (Po) - 19:43
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4654
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit zrušení mobilního telefonního čísla
Je možné automatické zrušení mobilního telefonního čísla od operátora, když jsem starší mobil nepoužíval již delší dobu? Baterie mi v něm totiž dosloužila,kredit v něm ještě nemám vyčerpán, jen jsem ho přestal používat. Pořídil jsem si nový mobil a chtěl jsem si ten starý ponechat jako záložní mobil. Teď bych ho chtěl používat, nebo využít alespoň Sim-kartu.
36. Ostravák
13. Duben. 15 (Po) - 19:57
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4657
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: zrušení mobilního telefonního čísla      - Reakce na příspěvek č. 35
Samozřejmě, tato možnost zde je, expirace kreditu a poté samotné zrušení telefonního čísla. Pokud číslo je deaktivováno, tak je to nevratný proces. Po určité době se vrací v rámci recyklace číslo zpět do oběhu.
37. Ludmila Šafářová
30. Březen. 16 (St) - 10:42
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6268
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit upomínka
Dobrý den,dne 29.2. jsem na Vodafon nahlásila nefunkční samoobsluhu.Bylo mi sděleno,že oprava bude odstraněna do 4.3. ,když se blížil termín hotové opravy,přišla mi sms,prý 4.4. a dnes jsem dostala opět sms prý snad bude oprava do 20.4.
Dělají si z lidí blázny,ani nyní moc sms neposílám ani nevolám,ale VŽDY překročím limit!!Je to již výsměch,či co?L.
38. Jana Tykalová
30. Březen. 16 (St) - 11:19
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6269
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Včera jsem četla článek, že T-Mobile jako jediný přistupuje k zákazníkům nejlépe. Já však velké trojce přestala již dříve věřit. Dříve jsem měla EuroTel > Vodafone > MOBIL.cz > GORILA Mobil > Tesco Mobile a až do 31. 12. 2017 mám slíbený bonus 100% kreditu navíc a v síti volání a SMS zdarma takže zůstávám. Již jsem zjistila, že nebude-li zde 4. mobilní operátor nic se nezmění. Air Telecom nám toho naslibuje. Již jsem zjistila, že dobré nabídky končí třeba konec Studentfone.
Jsem zvědavá zda česká PPF prodá číňanům O2 a prodá se také český Vodafone. Dost zde schází francouzský Orange. Jenže většina z vás si myslí, že bude-li zde 4. mobilní operátor časem stejně přejde již pod velkou čtyřku. Jsem názoru, že pevné sítě by měl mít Cetin a ještě alespoň jedna společnost. Centropol nám toho zde také mnoho nesliboval. Uvidíme komu se zde bude dařit já to vidím na 5x5 tedy 30 operátorů z toho 5 síťových operátorů O2, T-Mobile, Vodafone a Air Telecom nebo ČD Telematika, IPEX, Tasciane, Quadruple. ČTÚ by mohlo přiřadit také čitelný prefix 750 000 000 - 759 999 999. Uvidíme co nás do roku 2021 ještě čeká.
39. Ostravák
1. Duben. 16 (Pá) - 12:23
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6278
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: upomínka      - Reakce na příspěvek č. 37
A teď tu o Karkulce.
40. Miloš Vondrášek
13. Duben. 16 (St) - 14:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6356
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: pro p. Havlase      - Reakce na příspěvek č. 3
Rovněž jsem chtěl zrušit číslo které už déle nepoužívám a nejsem ničím vázán. Poslal jsem dopis s mými veškerými údaji, úředně ověřeným podpisem a žádostí k ukončení služeb se závěrečným vyúčtováním. Po několika dnech mi telefonovala operátorka a chtěla heslo, které již dávno nevím. Tudíž k žádnému zrušení nedošlo a mám si dojít do kamenné prodejny a zkusit to tam. Myslím že na základě písemné žádosti s veškerými údaji a ověřeným podpisem měli automaticky vyhovět, ale místo toho se vyptávají na heslo které jsem si měl údajně před deseti lety zvolit. Prostě se ukončit nechce, ale vybírat peníze ano. Číslo přitom x let nepoužívám, jen jsem si platil standardní 3 stovky kdybych se k němu ještě chtěl vrátit, jelikož užívám nyní zdarma služební. Postupují nekorektně. Pokud neuspěji v kamenném obchodě, budu postupovat právní cestou, jelikož doklad o odeslání žádosti o ukončení služeb s kopií dopisu mám....
41. Ostravák
13. Duben. 16 (St) - 17:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6357
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: pro p. Havlase      - Reakce na příspěvek č. 40
Postup operátorky v tomto případě je v pořádku. Obraťte se na pobočku. Mají své bezpečnostní postupy, na druhou stranu je Váš problém, že nevíte svoje heslo, za to Vám nikdo nemůže, jak něco nejde, vyhrožovat právníkama? Nebuďte bláhový, dneska vyhrožovat umí každý.
42. Irena Křikalová
18. Duben. 16 (Po) - 08:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6446
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit dotaz
Jsem stará (73)nemocná žena,měla jsem mobil že si sama dobíjím a to mi vyhovovalo,ale byla jsem dlouho v nemocnici a když jsem ted chtěla dobít mobil nešlo to a mám na mobilu ,že jsou jen omezené volání.Je mi to líto,ale pravda je ta,že moc volání nepotřebuji.Děkuji za odpověd
43. Daniel
18. Duben. 16 (Po) - 08:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6448
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: dotaz      - Reakce na příspěvek č. 42
Paní, pokud byste si chtěla pomoci sama, tak si zavolejte svého operátora u Vodafonu je to *077 a jemu tento problém řekněte tak jak jste ho tu napsala a on by Vám měl říci jak to vyřešit. Jestli si ale na to netroufáte protože dostat se někdy přes automat + heslo je nadlidský výkon, zkuste tento problém říci někomu důvěryhodnému třeba sousedovi, či někomu známému, ale kdo se v tom aspoň trochu vyzná, jestli by Vám to celé mohl zprovoznit, nebo dokonce zařídit (voláte málo) tarif Karta pro partu, či Nulový tarif.
Nouzové volání 112 Vám bude fungovat vždy i kdybyste neplatila nikdy nic a nebo dokonce simkartu zahodila, ale bohužel nebude to fungovat na normální čísla.
44. SPAM
18. Duben. 16 (Po) - 19:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6454
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Vážení čtenáři,
pokud používáte předplacenou kartu tak platnost kreditu je 10 měsíců pak se vám zablokují odchozí služby, další 3 měsíce máte na to zachránit číslo i kredit a to dobitím kreditu min. za 200,- Kč. Vodafone spustil službu Chytré dobíjení funguje s platební kartou a nastavit lze při poklesu kreditu min. pod 50,- Kč poté se strhne vámi zvolená částka min. za 200,- Kč. Více na   Vodafone  
Pokud máte paušál (tarif) tak k vypnutí čísla může dojít až v okamžiku kdy s operátorem odmítáte komunikovat, to se po čase ozve vymáhací agentura a může také ČTÚ!
V tom nejhorším případě vše může skončit také u soudu! Pozor každá nevypovězená smlouva stále běží! Po 24 měsících se přechází na dobu neurčitou!
V případě úmrtí je třeba zjistit nejlépe vše! Platit pokuty se nevyplácí! Vždy když nemáte jistotu zavolejte si na operátora.
Zde na diskusím fóru Operátoři.cz nikdy nezadávejte své telefonní číslo, heslo ani výrobní číslo SIM. Mohlo by dojít ke zneužití!
45. Marie Haklová
25. Srpen. 16 (Čt) - 12:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7055
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Chci zrušit udržovací poplatek za telefon č 774632866 za 1kč protože ho vůbec nepoužívám. Nikdy nepošlete vyúčtování. Nevím na co čekáte až tam bude hrozná suma? Děkuji.
46. Siková
24. Září. 16 (So) - 11:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7118
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Podvodníci - Vodafone
Také už ruším paušál od května. Na pobočce vše rychle vyřízeno, druhý den volání, že je to ukončené. Koncem června složenka zaplatila jsem. Ještě asi nějaký doplatek. Na pobočce mi řekli, že je tam dokoncee přeplatek, pak už ho nikdy nikdo nezmínil.

Koncem července další složenka. Jdu se zeptat na pobočku. Nevědí, je to divné , máte to zrušené, druhý den zavoláme. Nic se neděje. Znovu jdu na pobočku. Tři to študují a říkají, že to ukončoval jakýsi Pepík nebo Frantu. Ptám se jestli to mám znovu platit. Prý ne a mám čekat až zavolají. Slibují týden, volají za tři neděle. Mám zaplatit, rozčiluji se, ale platím. V té době se ptám známé právničky. Sama říká, že s tím měla neskutečné problémyy a kdyby ať se se ozvu. Celý měsíc se nic neděje a tak to mám za ukončené. Za měsíc mi přijde dopis od dlužní společnosti, že Voodafone dlužím 844kč. Snažím se komunikovat přes internet, záměrně odpovídají jak retardovaní, jinak to není možné. Jdu na pobočku , zase šílené kecy o ničem. Dobropis ani písemnou verzi o ukončení prý nevydávají, no bodejť!. Sepisuje reklamaci, co tam píše, ale nevím, protože kopii mi dát odmítl. Nejdříve, mi říká, že smáznout 360kč za upomínky neni problém. Psali mi upomínky, protože prý na mne neměli číslo, přesto, že mi volali, ale prý nebylo na účtu. Horší je to prý s těmi 484č, to si účtovala ta vyděračská společnost. Říkám, že tam jsem volala a mám se domluvit s nimi. Potom zase chtěl těch 360kč. A mám zaplatit hned u nich, protože zítra končí doba spplatnosti. Doba splatnosti byla 30.9. , tak jsem těm podvodníkům zaplatila plus 75, protože to platím na pobočce. Volala jsem právničce a ta mi řekla, že to dáme rovnou Telekom. úřadu. A těch 484kč, platit nemám, že to s tím nemá nic společného. Druhý den volám té dlužní společnosti, a vysvětluji, že je to omyl a že se mnou sepsali reklamaci. Ženská se mohla zbláznit a neustále chtěla těch 484kč jnak, že mi reklamaci neuznají aže všechno jde Vodafonu, že oni si nic neberou. Právník mi vysvětli, že všechno jde sice na účet Vodafonu, ale pak se o peníze šábnou a já už je nikdy neuvidím i když slibují, že je po reklamaci vrátí. Podvodníci a ještě neustále poukazoval na 02, ty jsou prý horší než oni. Dokonce, když jsem řekla, že je internet plný lidí s podobnými zkušenostmi s Vodafone, řekl, že mu do lidí nic není. Řěším to výš,naštěstí, protože mi napsali, že na mou reklamaci budou mít čas až po splatnosti mé údajné dlužné částky. Neskutečné, zloději a nikoho to nezajímá. Rasaat.
47. Jarda
27. Září. 16 (Út) - 17:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7126
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Karta pro partu
Dobrý den , chci se zeptat - mám kartu od VODAFONU pro partu , která má
po 2 letech skončit ....lze ji nějak prodloužit a používat dále ....
díky Jarda
48. d
11. Listopad. 16 (Pá) - 09:49
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7334
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č.
ano máte pravdu. Je to stát ve státě. Bohužel, jsem starší ročník, ale co jsem četla nechali se od nich okrást i mladí. Je špatně, že takové firmy bez morálního kreditu existují. A lidem , kteří v této společnost pracují je jedno, že jejich praktiky jsou nemorální. Dnes se krade a lže zkrátka všude Pořád s nimi bojuji, je to chobotnice, navíc lžou, naštěstí mám doklady o zaplacení, ale i tak Vám řeknou, že jste zaplatili dlouho. Chce to televizi a více poškozených. Kdo má zájem se utkat s novodobými šmejdy. ozvěte se. Mám k dispozici právníka. Když nás bude víc nebudeme se bát Vlka- Vodafonu nic.
49. lenka
2. Únor. 17 (Čt) - 10:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7364
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: SOS      - Reakce na příspěvek č. 6
mám stejnou zkušenost,zrušili komunikaci s operátory,chtějí jenom,aby člověk platil a nekecal.Přišla mi SMS 2.2. že od prvního 2. mi ruší zvýhodněný tarif.Je to vůbec možné z právního hlediska? A dovolat se není s kým.
50. Anna
20. Listopad. 17 (Po) - 22:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7445
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Má zkušenost s t mobile nabídnou vám zdarma modem když dorazí zjistíte že stojí 2200 internet sice nefunguje ale oni to opraví po půl roce z nich vylezlo že neopraví protože na místě kde bydlíte na to není síť tak jsem odstoupila od smlouvy po roce mi přišlo vyúčtování za modem ještě že jsem hodně platila přes účet byli to dva dny hledání a nervů ale po roce jsem hodně našla.Nyni jsem u Vodafonu sice u nás nemají signál ale mám zázračný dítě i bez signálu bez možnosti připojit se zvládl využít data za 1400 opět jsem ho zrusila písemně na pobočce v srpnu a stále mi ho účtují a už jelistopad tak tam zavolám paní mě vždy přesvědčí že je to omyl všechno mi strhnou z vyúčtování a pak nic asi se mě snaží přesvědčit abych i to poslední číslo u nich zrusila .Nejhorší kam jít všichni jsou stejní O2 vám nastaví strhávání peněz i z karty na kredit prý jsme si ho nastavili na internetu jak když u nás internet nefungoval nebo volají ať si nastavíte písničku což u malých dětí a důchodců kteří nevědí jak z toho automatu ven zaručený úspěch než na to příbuzný přijdou máj slušně vydelano
51. Anna
21. Listopad. 17 (Út) - 00:18
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7446
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Nejlepší je Vodafon linka taková velká továrna na sliby slíbí že vše zařídí udělají jen aby se váš zbavili a v praxi nic
52. Skrblík
12. Červen. 18 (Út) - 09:44
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7477
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Odstoupení od smlouvy bez sankce
Pokud chcete odstoupit od smlouvy bez sankce, stačí si zavolat na linku a předčasně navýšit smlouvu, kterou poté v dalším hovoru ihned můžete bez sankce vypovědět v rámci 30ti denní lhůty. Vodafone tohle nemá ošéfovaný, nevím jak ostatní operátoři. Je opravdu potřeba smlouvu navýšit, jinak byste platili rozdíl mezi smlouvami!

TOPlist TOPlist