FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken Vodafone
Celkem 31 příspěvků. Přidat nový příspěvek

Vodafone » Pokuta 300,- a zase znovu 300,- Kč

ID vlákna: 138   Založeno: 24. Duben. 12 (Út) - 22:33 
Autor: Daša  
Zobrazeno: 112384x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 31x 
Hodnocení:
Hodnocení
 3.0 [ 4x ]
 
Vlákno sleduje: 0 lidí    Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Daša
3. Únor. 11 (Čt) - 21:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2131
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
POZOR, POZOR!
Vodafone se nově rozhodl pokutovat za pozdní úhradu 300,- Kč a za aktivaci ještě 300,-. Tzn., že vlastně 600,- Kč.
Měla jsem nedoplatek v listopadu 123,- Kč za 3karty(s 10,- korunovým paušálem). Ten jsem zaplatila o 3dny později než bylo na faktuře. A Vodafone mi k dnešnímu dni naúčtoval pokutu 1.800,- Kč!!! Máte někdo podobné zkušenosti? Prý změnili podmínky, ale ty jsou ne netu!
2. T.
14. Červen. 11 (Út) - 17:11
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2289
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
je to asi jejich byznys, jistá postarší paní tak platila měsíčně pořád dokola pokutu 250,- bez daně, za 10 korunovej paušál!!!!!!!! i když sim karta ležela v šuplíku.... jelikož nevěděla, že jí zrušili složenky, jakožto slušný člověk platila, platila a platila několik měsíců.... ty jejich kecy "POSLALI JSME SMS, ŽE RUŠÍME SLOŽENKY....VŠE JE NA INTERNETU...." .... postarší člověk ani neví co net je, spousta lidí má navíc tarif ODEPIŠ standartně vypnut, takže oznámení smskou je obyčejný výsměch. Ať se z těch peněz vodafone zadáví, bohužel to už dávno není OSKAR.... Já dopadl stejně se dvěma vypnutýma sim, kde jsem po čase chtěl volat a zablokované s pokutou, až jsem udělal kravál, hned pokutu stornovali... na jedné okamžitě, skrz druhé jsem musel volat asi třikrát, protože co nejde jednoduše, uděláme složitě a když jeden operátor tvrdil, že to nejde, druhý že jde... prostě kocourkov, o té firmě si již myslím své!!!!!
3. Gaba
20. Červen. 11 (Po) - 13:17
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2300
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: stejná zkušenost: už nikdy Vodafone!      - Reakce na příspěvek č. 2
Vodafone je na tom asi hodně špatně, když se rozhodl okrádat lidi tímto způsobem.
Po tom, co chtěli zaplatit tři stovky jen tak, jsem okamžitě číslo u nich zrušila, operátor mě ujistil, že je vše v pořádku. Za dva měsíce přišla další faktura na další tři stovky. Operátor mi sdělil, že číslo nebylo zrušeno a že ty tři stovky je prostě poplatek... Udělala jsem kravál, ale zaplatila jsem, abych už měla klid. Za chvíli přišla další faktura na tři stovky, operátor mi ani nedokázal vysvětlit, za co je a proč číslo dvakrát zrušené zrušené není. Slíbil, že se mi ozve. Neozval, jen předali pohledávku vymahači.
Nezaplatila jsem a nezaplatím.
Vodafone jsou vyděrači, zloději a podvodná nadnárodní firma pochybných praktik.

A já jim ty tři stovky nedám, klidně se budu soudit a medializovat, co si můžou firmy v čr dovolit.

Když jsem žila ve Švýcarsku, kde lidé brali v průměru 80 tis. měsíčně v přepočtu, stála tam sms 3 koruny a volání do čr asi 4.
Jak je to u nás, víte všichni..
4. Orel005
1. Červenec. 11 (Pá) - 13:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2330
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone = nejhorsi pristup
Mam Vodafone nekolik let a to co predvadi posledni rok je neskutecna drzost. Na telefonu pri spojovani na operatora, neni vubec zadny problem cekat i 1 hodinu. To chci zduraznit, ze to neni ze se mi to stalo 1x, nebo 2x, tuhle zkusenost mam cca 1z3 spojeni na jejich linku. Samoobsluha ? Podle slov samotnych operatoru, je treba chytry prehled totalne hloupej prehled. Absolutne nic tam nefunguje a kdyz ano, tak chybne. Pokud tam chcete neco zjistit, nebo zmenit, vyhradte si svuj cas alespon na 20 minut, protoze rychlost samoobsluhy je, jakoby jste meli vytaceny modem s rychlosti max 64kb/s. Mate nejaky tarif a myslite si, ze kdyz uz platite x stovek mesicne, ktere Vam maji zarucit volani treba za 3.5,- Kc / minuta ? Haha, zapomente na to, v takovem pripade zjistite na konci zuctovaciho obdobi, ze Vam sice krasne odecetli a nauctovali penize za vybrany tarif, jenze jeho sluzby jste nevyuzivali a tudiz jste za minutu platili 6.5,- Kc / minuta. Nezbyva Vam tedy nic jineho, nez NEKOLIKRAT volat na linka pece o zakazniky, hodinu cekat na telefonu a potom zdlooooouhave vysvetlovat Vas problem. Pravdepodobnost, ze Vam operator rekne, ze se omlouva ale ze maji momentalne chybu v systemu, nebo jim neco nejde je tak 90% ( hovorim ze svych zkusenosti, protoze za posledni 12 mesicu jsem jim tam volal nejmin 10x do mesice ). Kdyz Vam sdeli, ze maji chybu, domluvi se ze Vam zavolaji az to pujde. A timto jste svoje trapeni jenom prodlouzili, protoze oni se neozvou a budete muset volat znovu a znovu vsechno vysvetlovat. Neni vubec problem, ze to takhle budete opakovat i 6x ( viz. moje zkusenosti ). Nemam potrebu zde mlzit a rikat nepravdive informace, ale stejne problemy maji i moji blizci pouze u spolecnosti Vodafone a.s. . Takze jestli se nekdo rozmyslite jestli prestoupit, nebo vyuzivat sluzeb VODAFONE, prectete si tyto prispevky, zeptejte se svych kamaradu a na zaklade techto faktu si udelejte obrazek. VODAFONE uz NIKDY !!!! Pokud mate dobijeci kartu tak tam mozna tyto problemy clovek neresi, to same plati pokud jste firma, tak tam si to nedovoli, ale pokud jste obycejny zakaznik a chcete mit nejaky tarif, tak se pripravte na opravdove INFERNO - Peklo.
5. Y.
27. Červenec. 11 (St) - 15:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2368
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:Vodafone vybírá pokutu 300,- Kč      - Reakce na příspěvek č. 2
Dnes jsem udělala podobnou zkušenost s pokutou 300,-Kč od Vodafone za opožděnou úhradu.Byla jsem na dovolené a vypnuli mi telefon.Bez varování. Pak mi došlo, že jsem asi zapomněla před dovolenou zaplatit účet. Každý měsíc mi chodila upozorňovací SMS na platbu, tentokrát nepřišla a já ve zmatku před dovolenou na to úplně zapomněla. Hned, jak jsem se vrátila z dovolené jsem účet zaplatila, bylo to týden po splatnosti!! Jsem u Vodafonu 8 let a ani jednou se mi nestalo, že bych platby neuhradila včas.Na následném vyúčtování jsem měla pokutu 300,-Kč!!! Je to od nich nehorázné a sprosté. Na internetu jsem nic takového nenašla. Volala jsem na linku Vodafone a tam mi neuměli říct, kde je to napsané a že T mobil vybírá 150,-Kč. a oni to mají takto stanovené.Je to zlodějna........
6. David M.
1. Srpen. 11 (Po) - 10:57
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2375
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Vodafone = nejhorsi pristup      - Reakce na příspěvek č. 4
Mám naprosto stejné zkušenosti se zákaznickou linkou, xkrát do měsíce tam volám, pak slíbí že se ozvou, tzn. nikdo už nezavolá, ... začal jsem si poctivě poznamenávat jména operátorů abych mohl vždy argumentovat kdo a co mi slíbil a občas to i zafunguje, ale škoda že není v čechách lepší výběr operátorů, už jsem v posledních 12 letech vyzkoušel všechny a všude je to děsný, a když je to tam super tak je to jen otázka času kdy to děsný bude.
7. Honza
2. Srpen. 11 (Út) - 09:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2378
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Opravdu je to hnus .....!!!      - Reakce na příspěvek č. 1
Nebo je to spíše smutné. Před asi 2 roky když jsem chtěl 12,-kč kartu zrušit, mě "slečna operátorka" ukecala, že je to škoda...., že mám krásné číslo... ect. Blbec jsem se nechal ukecat, kartu nechal v šuplíku a zapomněl... . Po dvou letech mi místo faktury přišel dopis od vymahačské firmy na 348,- Kč. ......zaplatil jsem (hold za blbost se platí, ale dobře mi tak) a po měsíci mi přišel stejný dopis znovu (prý omylem), tak zas volám "slečně operátorce" a ona mi zdělila že mám dluh jiný, a to 300,- kč za odblokaci.(odblokaci něčeho co stejně nepoužívám((zas můj problém)) To jsem taky nevydržel a mluvil trochu nahlas. Na to slečna reagovala velmi výsměšně a ironicky (asi nový styl operátorek vodafon). Měl jsem smlouvu hóódně let a nikdy jsem nepodepsal žádný dodatek, že by mi neměla chodit faktura, jen sms. Jak si může někdo dovolit chtít peníze a nevystavit doklad ??? Jak si můžou dovolit to "jen" poslat smskou (navíc vidí, že není doručená((a to se jim asi líbí nejvíc)) Že je něco na netu ?? (no coment), tam se stejně nedostanete, když nemáte zaplaceno. Je to fakt smutné co je v našem státě možné, asi máme fakt dobré zákonodárce. Chtělo by to asi defenestraci nebo něco..., ale stejně už jsem přestal věřit, že žijeme ve státě kde slušným lidem se nic nestane... Jestli toto někomu pomůže tak je to dobře, protože proti zlu a bezpráví (nebo spíše neetičnosti) je třeba bojovat !!!
8. Martin
24. Duben. 12 (Út) - 22:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2731
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Spojme se
Dobrý den, mám stejný problém jako spousta z Vás, dlouho nepřišla faktura, a pak rovnou výhružky exekucí.Také to byla simka za 12 kaček měsíčně.Také jsem zaplatil, také mi přišlo dalších 300 pokuta a tak dál. Ale i když jsem nezůstal nic dlužen, dali mě do registru dlužníků a odmítají vymazat. Navrhoval bych společný postup proti tomuto vyděračskému operátorovi. Ozvěte se mi prosím na email níže, pokud nás bude více,máme větší šanci. Já osobně půjdu s Vodafonem do soudního sporu, nebojím se ho, ale pokud nás bude více, bude to rychlejší proces. Pro ostatní, co se připojí, bude vše zdarma, právní servis včetně zastupování u soudu mám zajištěn. Pravděpodobně se bude požadovat i finanční kompenzace za vzniklé problémy, proto prosím pište jen ti, kteří mohou jakkoliv svůj "příběh alá vodafone" doložit věrohodnými údaji. Tento text platí po dobu 3 měsíců.
email: cejka76 zavináč seznam cz
9. David
6. Prosinec. 12 (Čt) - 14:27
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3032
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dneska jsem se dozvěděl ,že se neplatí 300 ,- ale už 360,-...Jestli si myslí ,že tím naučí lidi platit včas ,tak to jsou vedle..Nikdo to neplatí po splatnosti schválně ale stát se to může..Já to začínám řešit tím ,že odcházím k jinému operátorovi...
10. pokac
22. Leden. 13 (Út) - 13:41
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3089
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit vodafon dela podvody
ahoj vodafon linka mi zavolala jestli bych nechtel studenstky pausal beze smlouvy tak sem na to prikivnul a rekla mi pani ze kdys nezaplatim jeden mesic tak nava ale druhy musym zaplatit takse totez stalo protoze studenty nemaji trvali stejny prijem pak po 2 mesicich mi poslaly ze castka k uhrade 2000 kc a muze byt predan firmne solus kdys sem jim volal tak mi rekly ze splatkovy kalendar nejde a cislo take nemuzu zrusit tak nevim co ted protoze u firmy vodafone nechci zustat jelikoz tam mai sam odvody a problemy zasilani faktur na adresu platce to sem vyrizoval cca... 2 mesice aby dali spravnou adresu pak se vyresilo ale za tu domu se nahromazdil dluh mam chut tam prijit zaplatit a nechatsi zrusit cislo kdys to neudelaji tak jim tam rozbyju pobocku uz by mi to bylo jedno ale kdys to nemam pod smlovu tak to zrusit musi protoze nikde zadnou smlouvu nemam a zadnou urcitou dobu nemam napsanou takze to muzu zrusit kdykoliv kdo mi mohl podradit tak prosim piste na imail .... : JARECEK.POKORNY@SEZNAM.CZ
11. Catpet
11. Únor. 13 (Po) - 14:32
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3114
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: 300 Kč      - Reakce na příspěvek č. 1
Dobrý den, stalo se mi to samé, jsem vzteky bez sebe, nevím, co mám dělat. Zaplatila jsem 5dní po jejich sms, ve které psali, že mám zaplatit do 7 dnů. Stejně mi blokli telefon. Mám u nich kromě čísla, ze kterého volám, ještě 2 další, za které nic neplatím, jenom mám prostě SIMku. A jedno číslo, které je na mobilní internet na flešce, ale taky ho už nepoužívám a tudíž za něj normálně neplatím. Teď mi tedy na všechny 4 telefonní čísla napálili 300,- Kč bez DPH a odmítají se se mnou bavit
12. Karel
9. Duben. 13 (Út) - 19:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3157
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone - neustálé problémy vyúčtováním
Minulý rok jsem řešil cca 10 reklamací, kdy po dobu asi 6 měsíců nebyli na Vodafone schopni správně vyúčtovat společný balíček na míru, konkrétně nám neustále účtovali volání mezi dvěma telefony, které si měly mezi sebou podle smlouvy volat zdarma. Pak to asi 8 měsíců fungovalo a nyní opět poslali špatné vyúčtování se stejnou chybou. Dokonce jsem slyšel variantu, že to dělají záměrně před koncem kvartálu nebo fiskálu a dělají to ve velkém, aby si vylepšili čísla, která reportují matce.
13. Jarka
25. Červenec. 13 (Čt) - 16:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3266
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit PLATBA ZA NIC
Ahoj
ráda bych se dozvěděla,jak se bránit, proti operátorům a zda existuje nějaká hromadná žaloba na Vodafone. Asi před 2 roky jsem byla zákaznicí Vodafonu a v červnu mi poslali upozornění na nedoplatek 112 kč s výhružným dopisem. Zaplatila jsem a poslali další dopis na fakturu na 513 kč. Vysvětlením na pobočce bylo, že tím jak jsem zaplatila 112 kč jsem odblokovala svoje staré číslo a musím zaplatit za každý blokovaný měsíc 20 kč za posílání papírového vyúčtování, které jsem nikdy neviděla. Ráda bych se bránila, ale nevím jak a jestli je to vůbec v Čechách možné
14. gaja
13. Srpen. 13 (Út) - 09:19
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3300
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone podvádí a okrádá lidi
Vodafone mému otci důchodci naúčtoval po dobu dvou měsíců 2x 3500,- Kč za údajně stažená data na mobilním internetu, který mu nefungoval a nic nestahoval. Napsal reklamaci a musí zaplatit, protože žádnou chybu neobjevili. Máte někdo podobnou zkušenost a jak se bránit někdo ví?
Já jsem od nich minulý měsíc odešla a přešla k jinému operátorovi, naúčtovali mi ještě jeden měsíc paušál a když jsem zaplatila, poslali mi novou sms, na částku 1545,- Kč, částka prý obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období 841,-+ další paušál. Ale já jsem žádné nesplacené dluhy neměla, vše zaplaceno a najednou je mám? Máte někdo podobnou zkušenost a poradíte, co dělat?
15. Martin
25. Srpen. 13 (Ne) - 22:37
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3317
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ZLODĚJI
Pěkný den všem okradeným touto slavnou společností Vodafone. V půlce dubna letošního roku se plošně začaly snižovat tarify. Měl jsem u Vodafone 7 neomezených sim za 1500 Kč/měsíc kus. Dnes máme 25. srpna a já, přestože jsem v dubnu požádal o novou smlouvu, kterou jsem s nimi podepsal díky jejich rychlosti 30. června, stále volám za původní ceny... Ovšem co hůř, již mi na mých 7 sim neúčtují ani původních 1500 Kč včetně DPH, ale 1790 bez DPH!!! Je tu někdo, kdo má stejnou zkušenost, popřípadě ví, jak se této zlodějské bandě postavit? Tedy samozřejmě kromě toho, že jakmile vyprší dvouletá smlouva, odcházím z celou firmou, rodinou i přáteli jinam. Jsem u nich od roku 2000... Děkuji za případnou odpověď.
16. Pepan
30. Srpen. 13 (Pá) - 23:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3323
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit zlodějská chátra
Zdravím všechny, co si taky naběhli na vidle u společnosti VODAFONE. Mému otci, který měl konkurenční síť, nabídli vcelku zajímavé ceny, když přestoupí k paušálu od vodafone. A přestoupil. Já jsem u nich ještě od dob Oskara měsíčně provolával cca 1500, a žádal jsem o stejné výhody. Bylo mi řečeno, že to nejde,že je to jen pro nové zákazníky. A protože jsem věděl, že mají v brzké době přijít nějaké neomezené tarify pod tisícovku, rozhodl jsem se počkat a nechal jsem si nastavit nulový tarif - že zaplatím jen to, co provolám, a koupil si provizorní bleskmobil simku, abych nemusel u vodafone volat za draho. Ještě jsem se u operátora ujistil, že když neprovolám, nic neplatím. Přes internet jsem zaplatil, co jsem do té doby provolal, a simku dal do šuplíku. Cca po třech měsících přišla obálka - dlužím cca 600 za nic (měsíčně si bůhvíproč naučtovali 133 kč + nějaké další kraviny) a v dopise stojí, že když nezaplatím, budu muset dát o cca 3300 navíc. Zítra jedu na pobočku a udělám tam rachot, jaký ještě nezažili. A asi budu muset zaplatit, ale nechám si vystavit papír, že jim k tomu a tomu datu nic nedlužím, a že ukončujeme spolupráci, načež simku rozcvaknu kleštěma. TFUJTAJBL!
17. Daniela
27. Září. 13 (Pá) - 13:11
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3368
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit nevyřízení objednávky Vodafonem, ale ani její nezrušení mnou
Dobrý den,
před rokem jsem uzavřela s Vodafone dealerem objednávku na studentský paušál. Objednávka ale nebyla nikdy vyřízena. Ve smlouvě bylo napsáno, že pokud jí zruším do 1 měsíce nebudu nic platit. Objednávku jsem přímo nezrušila, ale operátorce jsem ji ani nepotvrdila. Znamená to, že byla objednávka také zrušena. Nebo mám očekávat jednou sanci, či exekuci??
Prosím poraďte mi.
Děkuji.
18. jája
6. Říjen. 13 (Ne) - 17:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3380
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone a SOLUS
Víte, že Vás může Vodafone dostat do registru dlužníků? Jako jediný pro \"komfort zákazníků\" čti pro možnost zneužívat cizí identitu, však on to někdo zaplatí, nechává i v této době měnit mobil s kartou na paušál telefonicky (bez smlouvy). No a pak už si jenom zjistěte (dnes to není problém) nacionále někoho z Vašeho okolí a aniž budete podepisovat účastnickou smlouvu, vesele budete provolávat peníze. No a potom si na toho člověka, na kterého jste fiktivně vzali paušál, došlápne inkasní firma Vodafone. Nevěříte? Podívejte se na \"Vodafone odzbrojí podvodníky. Bez občanky ani ránu\" Haha.
19. Petr Svetr
11. Březen. 14 (Út) - 23:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3553
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone platby za neuhrazení faktury
Že jim není hanba! Účtovat celkem 600 Kč za neuhrazení faktry! Ať jdou do háje. Přecházím k Tescomobile.
20. xpepe
16. Červenec. 14 (St) - 19:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3658
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pokuta za pozdní platbu
Přidám sem taky jednu zkušenost s vodafonem. předně přiznávám část svojí chyby za nezaplacení včas. přišla mi sms výzva že pokud do třech dní nezaplatím, bude mi zablokována sim, okamžitě jsem tady zadal příkaz do banky k odeslání peněz (středa), jenže bohužel vodafon má banku kdesi v Irsku, kam trvají převody několik dní a do tohoto převodu se ještě vmísil víkend. V pondělí cca v 9:00 mi přišla zpráva o blokaci sim a za půl hodiny nato přišla další zpráva že přijali platbu, sim ale zůstala zablokovaná do následujícího dne.V cenovém výpisu "chytrý přehled" se okamžitě objevila položka "nerozepsaná útrata" s částkou 363 Kč. Volal jsem tedy operátorovi s tím že jim platba přišla do tří pracovních dní, tím pádem je tedy pokuta za pozdní platbu a blokace neoprávněná, na čež mi operátorka sdělila že tyto upozorňovací zprávy nejsou povinni posílat a že ty 3 dny nejsou pracovní, ale obecné, což ve stanovách nikde nemají. náš rozhovor tedy pokračoval dál s dotazem na částku 180 Kč za upomínku z minulého měsíce.. ptám se.. vy jako upomínku berete to že mi přijde nějaká sms? operátorka odpovídá.. ne, my posíláme upomínky poštou (žádná mi nedorazila) ptám se tedy operátorky kam posílali tu upomínku, tak mi nadiktovala adresu, na které již pět let nebydlím, což jsem jí řekl s tím že ihned po přestěhování jsem novou adresu hlásil telefonicky, operátorka odvětila že nová adresa se musí hlásit na pobočce s občanským průkazem, což mi před pěti lety nikdo neřekl.
Shrnutí...Po půlhodinovém rozhovoru, hádce a vyhrožování s přechodem k jinému poskytovateli mi operátorka sdělila že tyto dvě reklamace sice NEJSOU OPRÁVNĚNÉ ale že pro mne může udělat to že tyto dvě pokuty sníží na 50% na což jsem přistoupil, protože na další dohady už jsem neměl náladu.... dokončím měsíc, uhradím vše do nuly a stejně buď přejdu jinam, nebo zruším paušál a pořídím si obyč. dobíjecí sim, protože tyto podvodníky fakt nehodlám dotovat.
21. Honza
2. Září. 14 (Út) - 07:53
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3687
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Vodafone = nejhorsi pristup      - Reakce na příspěvek č. 6
Vidím že zkušenosti s Vodafonem jsou jak přes kopírák. Můj 15 letý syn potřeboval zmenšit SIM na mikro. U operátora v Mostě to "mazaná" pracovnice odmítla se slovy že to nejde a přenés číslo n ajiné také ne. Hned měla po ruce "výhodný" studentský tarif RED. Již po měsící jsem viděl tu výhodu při vyúčtování. Při ukončení smlouvy,jsem pochopil, co je to Vodafone. Sepsání smlovy-ihned na počkání. Ukončení- jakákoliv komunikace s operátorem nemožná- viz příspěvky výše.Nutnost poslat výpověď písemně. Smlouvu mazaně vypoví za za 2 měsíce, samozřejmě se smluvní pokutou. Někde ty prachy nahrabat musí. ČVOP nutné převodu čísla k jinému operátorovi z nich již doluji měsíc. Na email nereagují. Pravděpodobně podám stížnost na tel. úřad.
Důrazně varuji všechny před touto společností!!!!!!!!!!! Vyhněte se velkým obloukem.
22. Ivana
2. Leden. 15 (Pá) - 21:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3766
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit stejná zkušenost: už nikdy Vodafone!      - Reakce na příspěvek č. 3
Do Vodafonu mě také už nikdo nedostane.

Po katastrofálních službách jsem přešla k jinému operátorovi a podržte se, asi po dvou měsících mi přišla upomínka na dlužené peníze přes tisíc korun, bez udání za co. Operátorka mi sdělila, že za neodhlášené číslo.

Slyšeli jste někdo o účtování po ukončení smlouvy, že při novém čísle u nového operátora se musí zrušit staré a pokud ne, tak platíte, že je neodhlášené??? Děkuji
23. Karla
9. Leden. 15 (Pá) - 01:23
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3768
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Vodafone = nejhorsi pristup      - Reakce na příspěvek č. 21
Já odjela na dovolenou puvodně na pul roku do Australie.Před odjezdem zrušila paušál a vše zaplatila.Včetně téměř dvoutisícového poplatku.Naivně jsem si myslela že tím to končí.Kdepak.Rodina čelila exekuci a já se raději vrátila dřív.Zaplatila pokuty za pokuty a řikala si,tak a můžu odjet.Ale ouha.Další poplatek je tu.Tentokrát přes 700kč.Neměla jsem platit nic.Lituju že jsem jim dala již 5tis.Jsou to zloději co kradou ve velkém.Jo a mimochodem...kartu jsem rušila v srpnu 2014 a je leden 2015.Vystresovali mou rodinu a mě zničili dovolenou.Nikdy už vodafone!!!!
24. Jarda
26. Leden. 15 (Po) - 10:47
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3793
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 1
Je problém platit včas? Zaplať a ukonči smlouvu. Proč by měl operátor platit člověka za hlídání neplatičů z peněz platících? ............. Zaplať a odejdi jinam, kde se nemusí platit. Třeba Severní Korea.
25. Jakub Šinko
10. Listopad. 16 (Čt) - 12:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7331
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Vodafone = nejhorsi pristup      - Reakce na příspěvek č. 23
Dobrý den, mám také ty nejhorší zkušenosti s Vodafone. Chci podat horomadnou žalobu. Rušila jsem paušál. Po zaplacení jedné složenky jsem dostal Platila další a šla se zeptat na pobočku. Tam, že je číslo zrušené a že zavolají do týdne. Volali za tři, že mám ještě zaplatit. Zaplatila jsem a po měsíci přišla od dlužní společnosti na zaplacení 844 kč. Bylo mi vysvětleno, že jsem zaplatila dlouho....
Platila jsem samozřejmě hned. Do teď se s nimi handrkuji. Zaplatila jsem jen za údajné upomínky po splatnosti, že chudinky mi museli účtovat za upomínku. Za pokutu jsem nezaplatila. A jak tu čtu i kdybych zaplatila tak to nekončí. Neustále volají, vyhrožují, vypadá to jako \\\"výpalné\\\" protože od nich odcházíte. Má někdo další s tou nesolidní firmou podobné zkušenosti a přidá se k hromadné žalobě.,?
26. Jakub Šinko
11. Listopad. 16 (Pá) - 10:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7335
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dobrý den, máte pravdu a co píšete zní logicky i když všemu až tak nerozumím. A doufám, že v roce40 již žádnýVod. nebude existovat Bohužel, se mi dá se říci trochu pokročilý věk nic takového nepřihodilo. Ač je to k nevíře do této doby jsem nepotkala lidi takového typu (nebo se jim úspěšně vyhýbala) až teď od Vodafonu. Je neskutečné kam až dokáží zajít jen, aby si podlostí vydělali peníze podvodem a bez práce.

Kdo má zájem o medializování problému, ozvěte se!
27. Dušan
22. Květen. 17 (Po) - 00:18
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7399
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Zlaty Oskar. Vodafone zacina obirat lidi!!!!
Podvodne jednani vodafonu zacalo zrusenim 10kc tarifu. 0,30 sms, 50 volnych minut. Bez meho souhlasu zrusen. Nabizen novy, drassi!!!
Sle ové mobily už jen se smlouvou. Dalsi podraz.
Po dvouletem obdobi, jsem neobnovil smlouvu na 2 roky.A nesatacil jsem se divit. Bez jedine sms info, mi zvysili pausal ze 770kc na 900kc.Synovi zrusili detsky tarif a dali nulovy kde minuta hovoru byla 7kc,sms 4kc.A ve finale prestalo fungovat veskere nastaveni v me samoobsluze. Tak ze balicky na den internet 50kc zacaly posilat na kazde cislo v mem uctu. Mam tam 5 cisel. Nez jsem na to po dvou mesicich prisel, obrali me o 2000kc.Nenavratne.Ted jsem menil tarif dvakrat v mesici kvuli sleve z 500kc na 450kc.Jsem zvedavi, jestli budu platit oba pausaly!!!! Uz jen cekam na lepsi nabidku a koncim s temi zlodeji. Byt u Oskara byla vyhoda, u Vodafonu musime byt opatrni, cist podrobne podminky smluv a davat pozor na vyuctovani. Vodafone vedou podvodnici. Oskara vedli slusni podnikatele, kterym zalezelo, aby zakaznik byl spokojen. Dlouha cekaci doba na operatorovi, spatne vyuctovani, nerespektuji soukromi, pisi sms a meily klidne i ve 2.00 rano. A mohu pokracovat dal a dal. Same spatnosti.
28. Robert
13. Říjen. 17 (Pá) - 19:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7434
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vodafone zlodeji-jdete k T-mobile
Po zruseni tarifu jsem dostal sms, ze jiz nic nejsem dluzen. Za tyden jsem dostal upominku na 300,-korun a vzapeti dalsi na 300,- s vyhruznym dopisem o zapsani na registr dluzniku. Byl jsem u Vodafonu 9 let. Musim rici, ze u T-mobile jsem skutecne spokojeny. Jejich pristup, ceny a jednani je skutecne neco, o cem si u Vodafonu muzete nechat zdat. Vyzkousek jsem v minulosti take O2, celkem zadne problemy. Nicmene k Vodafonu bych se uz nikdy nevratil a nikomu bych ho nedoporucil.
29. Skrblík
12. Červen. 18 (Út) - 09:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7478
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Pokud chcete odstoupit od smlouvy bez sankce, stačí si zavolat na linku a předčasně navýšit smlouvu, kterou poté v dalším hovoru ihned můžete bez sankce vypovědět v rámci 30ti denní lhůty. Vodafone tohle nemá ošéfovaný, nevím jak ostatní operátoři. Je opravdu potřeba smlouvu navýšit, jinak byste platili rozdíl mezi smlouvami!
30. Ludvík
25. Únor. 20 (Út) - 06:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7534
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit VODAFONE dvojitá faktura, blokování hovorů...
VODAFONE: " Máme pro vás lepší tarif, máte zájem ? Za stejné pěníze můžete mít pevný domácí internet se 100mb rychlostí, 4 čísla s neomezeným voláním i sms a pěkných 20gb sdílených mobilních dat.!

Já: Se stávajícím tarifem pevný internet 50mb, 4 neomezená volání a 10gb dat jsem platil měsíčně kolem 2100kč. Odolával jsem asi dva měsíce ale po opětovném a opakovaném nabízení jsem podlehl. Říkám si proč nemít za stejné peníze větší objemy dat...

Co se vlastně změnilo? Vodafone poslal fakturu na 4400kč a neustále se mi blokují odchozí i příchozí hovory, sms a internet přitom běží ale za cenu toho se nikam a nikdy když nutně potřebuji nedovolám a nedovolá se nikdo ani mě !!! Furt tam házím odblokovací MMI KOD #330*0000# pak si zatelefonuji i se mi chvíli dovolají ostatní ale pka náhodně je volání opět zablokované... volám na VODAFONE linku *77 pokaždé trvá tak půl až třičtvrtě hodiny a nebo tak 12 telefonátů po sobě než mne vůbec spojí, sdělím problém, slíbí že se jím budou zabývat ale H*VNO ! Jsem slušný člověk ale tohhle mně fakticky m*dá !!! Vodafone ty kok*te ! Zlepši se nebo od tebe utečeme a doporučím to i ostatním...

Doporučení na závěr?

Pokud vám služby vodafone fungují, neměnte si je jinak se dostanete do nemalých problémů s platbou případně blokací za nezaplacení dvojité faktury a mnoho dalšího. Pka v průběhu dvou měsíců protelefonujete celých 6 hodin na linky s operátory kteří vám slíbí nápravu a nakonec zapomenou nebo se na to nejspíše rovnou vyse*ou !

Přeji všem pevné nervy protože ty mé už se hroutí !!!!

TOPlist TOPlist