Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Odstoupení od smlouvy
Celkem 2 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Odstoupení od smlouvy
ID vlákna: | 180 | Založeno: | |||
Autor: | Jarda | ||||
Zobrazeno: | 28119x | Příspěvků: | 2x | ||
Hodnocení: | 1.0 [ 1x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jarda dzardagizseznamcz 17. Leden. 12 (Út) - 09:01 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2633 |
odstoupení od smlouvy na základě nefunkčního čísla Dobrý den, celá naše firma přecházela z T-mobile na Vodafone s tím, že jedno číslo se přenese později až po vypršení smlouvy u T-mobile. Přenos měl být uskutečněn 26.10.2011, ale ten se nezdařil vinou Vodafone, po několika telefonátech na infolinku a následných návštěvách jejich provozoven se podařilo po 8 dnech číslo převést. Rád bych se zeptal, zda-li je možné vypovědět smlouvu na základě této skutečnosti popř. jestli je možné se bránit jinak. Pro upřesnění dodávám, že se jedná o firemní smlouvu na které je napsáno 7 čísel. Byla mi nabídnuta jakási kompenzace, která je ale, vzhledem k tomu, že se jedná o firemní číslo, směšná. Děkuji za rady |