Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
Celkem 185 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
ID vlákna: | 119 | Založeno: | |||
Autor: | gabi | ||||
Zobrazeno: | 700792x | Příspěvků: | 185x | ||
Hodnocení: | 2.8 [ 42x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Matěj kourocseznamcz 3. Prosinec. 11 (So) - 12:26 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2560 |
Moje zkušenost s T-mobile. Trapný a jednoznačně nejdražší operátor. Nemám žádné iluze ani o jednom ze tří operátorů, kteří zde jsou . Jsem 100% přesvědčený, že ani jednomu nejde o nějaký normální vztah zákazník - poskytovatel služeb, ale o to jak ze zákazníka co nejvíce okrást. Viz moje zkušenosti níže.To NENÍ NORMÁLNÍ, ale je to dáno dobou a zemí ve které žijeme (tu zemi si tvoříme my sami a vina tedy bude asi na nás - jsme národem lidí, kteří víceméně jenom ohýbají záda). Moje zkušenost je taková,že v současné době se nejlépe chová asi Vodafone, ke kterému jsem přešel minulý měsíc. U operátora který se dnes jmenuje T-mobile jsem byl od listopadu 1998 až do listopadu roku 2011 (předplacená karta). Je ale evidentní, že T-mobile dnes vůbec nestojí o své zákazníky. Měl jsem od roku 2005 služební telefon a svoje číslo u T-mobile jsem pouze udržoval a používal jenom občas. Se změnou zaměstnání jsem přišel i o služební telefon a nestačil jsem se pak divit jak extrémně nevýhodné je mít u T-mobile předplacenou kartu oproti stavu z roku 2005: Volání je nyní suveréně nejdražší ze všech operátorů, účtování po půl minutě (v roce 2005 účtovali normálně po první minutě po vteřinách !!) Ta jejich kreténská nabídka 5-NEJ je výhodná pouze pro toho, kdo málo volá a provolá tak 200 Kč/měsíc. Nastavování čísel u 5-NEJ je strašně pracné (to abys ty hajzle-zákazníku to neměl tak jednoduché, když chceš volat, považte za 3.50/min!!) a navíc když jsem chtěl čísla nastavit po čtvrté tak už to prostě nešlo – až příští měsíc – takže čísla jsem mohl v měsíci změnit jen 3x i když T-debile tvrdí, že si je můžete změnit v měsíci 5x. Když jsem kvůli tomu volal operátorovi, tak mi paní řekla, že v systému je to už zablokované a mám počkat do dalšího měsíce a nic víc jí nezajímalo i když jsem jí říkal, že jsem čísla měnil pouze 3x.. No prostě úžasné.. A ještě si to dovolují dávat do reklam jako bůhví jakou výhodu. Koukal jsem i na jejich nabídku tarifů a dalších trapných "výhod", ale to je prostě výsměch a pokud někdo umí počítat tak jim ani Bolek Polívka v reklamách nepomůže . Přešel jsem tedy i se svým číslem k Vodafonu a jsem v rámci možností zatím docela spokojen. Volání pomocí Karty na míru stojí 3.50/min kamkoli, bez nutnosti cokoli řešit, a po minutě účtují po vteřinách. Navíc po splnění provolání 5 minut v týdnu je pak volání o víkendech v rámci Vodafonu zdarma. Jejich operátoři komunikují slušně a zdá se že vám chtějí opravdu pomoct když tam zavoláte. Ovládání vašeho účtu pomocí webu nebo telefonu je přehledné, jednoduché a funkční. Navíc na vašem účtu na webu nabízejí velmi dobrý přehled o vašem volání. Pro toho kdo provolá asi cca do 500Kč/měsíčně je Karta na míru o dost výhodnější než v současnosti jakýkoli tarif. Moje přítelkyně nyní přešla v rámci Vodafonu z tarifu (mimochodem velice jednoduše) právě na tuto kartu a rozhodně tím dost ušetří. Vypadá to, že tady dělám reklamu Vodafonu - to ale není pravda - je to moje reálná zkušenost. Nicméně Vodafon se vás ale taky snaží okrást – například tím, že vám rovnou při koupi karty nastaví přístup na internet za 17Kč/den.. Koupil jsem si nový telefon. Dnes každé druhé tlačítko v telefonu vás hned začne připojovat na internet. Takže oni evidentně počítají s tím, že se prostě budete uklikávat a oni si vesele budou účtovat slušný peníze, i když to vlastně vůbec nepotřebujete a vůbec nic nevyužijete. Internet v telefonu je podle mě v současnosti jenom nástroj jak z lidí dostat další peníze – já ho rozhodně v telefonu k ničemu nepotřebuju. Naštěstí internet lze na poměrně jednoduše deaktivovat v nastavení vašeho účtu. Vodafon vám to ale oficielně neřekne a jednoznačně schválně vám ho přednaství jako aktivní s tím, že se to nejdříve tváří, že to nejde vypnout a musíte pracně zjišťovat co a jak (stejně se chová i T-debile s tím, že tam je to ale ještě dražší – 24Kč/den) . Dále- když jsem tady psal o výhodnosti Karty na míru u Vodafonu, tak BOHUŽEL tato výhoda ale platí teprve od poloviny listopadu, kdy Vodafone zavedl nové ceny. Předchozí ceny kdy volání stálo 6,50/min - to byl jenom výsměch.. 3,50/min je tak na hranici, která se dá skousnout. Možná, že opravdu pomohl nějaký tlak, kdy se asi rok zpátky mluví o tom, že máme nejdražší volání v Evropě.. 14 dní před Vodafonem nabídlo podobné ceny za volání O2, ale jejich účtování po minutě – to je taky něco velmi výhodného pro zákazníka .. Moje zkušenosti s O2. Já je osobně nemám ale dost lidí z mého okolí (rodina, kamarádi) má jen ty nejhorší zkušenosti - doslova okrádání, problémy se smlouvami, s chováním operátorů, apod. Tyto zkušenosti nejsou zprostředkované – jsou přímo z mého okolí. A stačí se podívat na jejich ceníky. Navíc historicky je to bývalý monopol, který se tak chová i nadále. Opravdu nechápu jak někdo, kdo není velká korporace, může mít od těch modrejch sviní telefon.. Situace s operátorama u nás je tristní a podle mě nyní horší než třeba v roce 2005, což je trapné. Může to být ale pouze a jenom tím, že tady žádná skutečná konkurence doopravdy není. Možná nakonec pomůže jen to, že sem přijdou opravdu ti Číňané a koupí tu podělanouTelefonicu. No, můj závěr je jednoznačný - mezi slepými jednooký (nyní Vodafone) králem. M. PS – návod pro můj nový telefon (Samsung) obsahuje i tuto větu: „POSÍLÁNÍ KRÁTKÝCH TEXTOVÝCH ZPRÁV DO JINÉ SÍTĚ NEŽ VLASTNÍHO OPERÁTORA MŮŽE BÝT ZPOPLATNĚNO. INFORMUJTE SE U SVÉHO POSKYTOVATELE SLUŽEB“ Uteklo mi něco, nebo je NORMÁLNÍ to, že v zahraničí se za SMS do vlastní sítě vůbec neplatí..?? No, u nás jsou SMS pro operátoryrozhodně skvělý business. |