FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken T-mobile,  vlákno zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
Celkem 182 příspěvků. Přidat nový příspěvek

T-mobile » zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!

ID vlákna: 119   Založeno: 11. Srpen. 12 (So) - 18:59 
Autor: gabi  
Zobrazeno: 410719x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 182x 
Hodnocení:
Hodnocení
 2.8 [ 42x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              

Přípivající Zpráva na kterou reagujete.
Matěj
kourocAntispamová ochrana: Zavináč byl nahrazen obrázkem.seznamAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.cz
3. Prosinec. 11 (So) - 12:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2560
Moje zkušenost s T-mobile. Trapný a jednoznačně nejdražší operátor.
Nemám žádné iluze ani o jednom ze tří operátorů, kteří zde jsou . Jsem 100% přesvědčený, že ani jednomu nejde o nějaký normální vztah zákazník - poskytovatel služeb, ale o to jak ze zákazníka co nejvíce okrást. Viz moje zkušenosti níže.To NENÍ NORMÁLNÍ, ale je to dáno dobou a zemí ve které žijeme (tu zemi si tvoříme my sami a vina tedy bude asi na nás - jsme národem lidí, kteří víceméně jenom ohýbají záda).

Moje zkušenost je taková,že v současné době se nejlépe chová asi Vodafone, ke kterému jsem přešel minulý měsíc.

U operátora který se dnes jmenuje T-mobile jsem byl od listopadu 1998 až do listopadu roku 2011 (předplacená karta). Je ale evidentní, že T-mobile dnes vůbec nestojí o své zákazníky. Měl jsem od roku 2005 služební telefon a svoje číslo u T-mobile jsem pouze udržoval a používal jenom občas. Se změnou zaměstnání jsem přišel i o služební telefon a nestačil jsem se pak divit jak extrémně nevýhodné je mít u T-mobile předplacenou kartu oproti stavu z roku 2005: Volání je nyní suveréně nejdražší ze všech operátorů, účtování po půl minutě (v roce 2005 účtovali normálně po první minutě po vteřinách !!)
Ta jejich kreténská nabídka 5-NEJ je výhodná pouze pro toho, kdo málo volá a provolá tak 200 Kč/měsíc. Nastavování čísel u 5-NEJ je strašně pracné (to abys ty hajzle-zákazníku to neměl tak jednoduché, když chceš volat, považte za 3.50/min!!) a navíc když jsem chtěl čísla nastavit po čtvrté tak už to prostě nešlo – až příští měsíc – takže čísla jsem mohl v měsíci změnit jen 3x i když T-debile tvrdí, že si je můžete změnit v měsíci 5x. Když jsem kvůli tomu volal operátorovi, tak mi paní řekla, že v systému je to už zablokované a mám počkat do dalšího měsíce a nic víc jí nezajímalo i když jsem jí říkal, že jsem čísla měnil pouze 3x.. No prostě úžasné.. A ještě si to dovolují dávat do reklam jako bůhví jakou výhodu. Koukal jsem i na jejich nabídku tarifů a dalších trapných "výhod", ale to je prostě výsměch a pokud někdo umí počítat tak jim ani Bolek Polívka v reklamách nepomůže .

Přešel jsem tedy i se svým číslem k Vodafonu a jsem v rámci možností zatím docela spokojen. Volání pomocí Karty na míru stojí 3.50/min kamkoli, bez nutnosti cokoli řešit, a po minutě účtují po vteřinách. Navíc po splnění provolání 5 minut v týdnu je pak volání o víkendech v rámci Vodafonu zdarma. Jejich operátoři komunikují slušně a zdá se že vám chtějí opravdu pomoct když tam zavoláte. Ovládání vašeho účtu pomocí webu nebo telefonu je přehledné, jednoduché a funkční. Navíc na vašem účtu na webu nabízejí velmi dobrý přehled o vašem volání.
Pro toho kdo provolá asi cca do 500Kč/měsíčně je Karta na míru o dost výhodnější než v současnosti jakýkoli tarif. Moje přítelkyně nyní přešla v rámci Vodafonu z tarifu (mimochodem velice jednoduše) právě na tuto kartu a rozhodně tím dost ušetří. Vypadá to, že tady dělám reklamu Vodafonu - to ale není pravda - je to moje reálná zkušenost.

Nicméně Vodafon se vás ale taky snaží okrást – například tím, že vám rovnou při koupi karty nastaví přístup na internet za 17Kč/den.. Koupil jsem si nový telefon. Dnes každé druhé tlačítko v telefonu vás hned začne připojovat na internet. Takže oni evidentně počítají s tím, že se prostě budete uklikávat a oni si vesele budou účtovat slušný peníze, i když to vlastně vůbec nepotřebujete a vůbec nic nevyužijete. Internet v telefonu je podle mě v současnosti jenom nástroj jak z lidí dostat další peníze – já ho rozhodně v telefonu k ničemu nepotřebuju. Naštěstí internet lze na poměrně jednoduše deaktivovat v nastavení vašeho účtu. Vodafon vám to ale oficielně neřekne a jednoznačně schválně vám ho přednaství jako aktivní s tím, že se to nejdříve tváří, že to nejde vypnout a musíte pracně zjišťovat co a jak (stejně se chová i T-debile s tím, že tam je to ale ještě dražší – 24Kč/den) .
Dále- když jsem tady psal o výhodnosti Karty na míru u Vodafonu, tak BOHUŽEL tato výhoda ale platí teprve od poloviny listopadu, kdy Vodafone zavedl nové ceny. Předchozí ceny kdy volání stálo 6,50/min - to byl jenom výsměch.. 3,50/min je tak na hranici, která se dá skousnout. Možná, že opravdu pomohl nějaký tlak, kdy se asi rok zpátky mluví o tom, že máme nejdražší volání v Evropě.. 14 dní před Vodafonem nabídlo podobné ceny za volání O2, ale jejich účtování po minutě – to je taky něco velmi výhodného pro zákazníka ..

Moje zkušenosti s O2. Já je osobně nemám ale dost lidí z mého okolí (rodina, kamarádi) má jen ty nejhorší zkušenosti - doslova okrádání, problémy se smlouvami, s chováním operátorů, apod. Tyto zkušenosti nejsou zprostředkované – jsou přímo z mého okolí. A stačí se podívat na jejich ceníky. Navíc historicky je to bývalý monopol, který se tak chová i nadále. Opravdu nechápu jak někdo, kdo není velká korporace, může mít od těch modrejch sviní telefon..

Situace s operátorama u nás je tristní a podle mě nyní horší než třeba v roce 2005, což je trapné. Může to být ale pouze a jenom tím, že tady žádná skutečná konkurence doopravdy není. Možná nakonec pomůže jen to, že sem přijdou opravdu ti Číňané a koupí tu podělanouTelefonicu.

No, můj závěr je jednoznačný - mezi slepými jednooký (nyní Vodafone) králem.


M.

PS – návod pro můj nový telefon (Samsung) obsahuje i tuto větu: „POSÍLÁNÍ KRÁTKÝCH TEXTOVÝCH ZPRÁV DO JINÉ SÍTĚ NEŽ VLASTNÍHO OPERÁTORA MŮŽE BÝT ZPOPLATNĚNO. INFORMUJTE SE U SVÉHO POSKYTOVATELE SLUŽEB“
Uteklo mi něco, nebo je NORMÁLNÍ to, že v zahraničí se za SMS do vlastní sítě vůbec neplatí..?? No, u nás jsou SMS pro operátoryrozhodně skvělý business.

Přidání příspěvku
Jméno nebo přezdívka: *


Email * (nebude zveřejněn)


Nadpis vaší reakce, téma, předmět:


Text: *

Reakce na příspěvek s ID:
Pokud chcete reagovat přímo na konkrétní příspěvek vložte číslo tohoto příspěvku.
(nebo stačí kliknout na odkaz Reagovat a číslo příspěvku se doplní samo).

Váš email bude ochráněn před spamovými roboty.

Webmaster si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky smazat. (spam, reklama, vulgarismy, nesmysly, atd..)
To se týká hlavně vulgárních, komerčních, nesmyslných a lživých příspěvků.

Obohaťte své texty o tyto smajlíky:
Www
Opište tento kód: ΑΜΙΚΕΒΟΡΧ A proč jako?
Proč opisovat kód? Protože, nebýt tohoto kódu měli bychom tu plno nesmyslných příspěvků od spamových robotů, kteří denně procházejí internet a vyplňují samými nesmysly všechny možné formuláře. Jenže u nás narazí. Nedokáží totiž (narozdíl od člověka) přečíst text schovaný v obrázku.
Pro publikování příspěvku jsou nezbytné některé údaje. Prosíme věnujte pozornost ochran osobních údajů: zde
     
TOPlist TOPlist