FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken T-mobile
Celkem 43 příspěvků. Přidat nový příspěvek

T-mobile » Že by najednou šel dát bohatší flatový tarif pod 500,- Kč? Pozor na možný podvod!

ID vlákna: 225   Založeno: 28. Leden. 15 (St) - 19:44 
Autor: Anonym  
Zobrazeno: 44038x    Příspěvků: 43x 
Hodnocení:
Hodnocení
 5.0 [ 3x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Anonym
28. Leden. 15 (St) - 19:44
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3799
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Virtuální operátor přichází buď s podvodem nebo limitovanou edicí či už to chce zabalit.
Upozornění: V našem zájmu není jakkoli poškodit virtuálního operátora a proto jeho jméno nezveřejňujeme, ale chceme vás možné zájemce upozornit na pochybnosti. Zde je hned několik bodů na co si dát pozor.
• vzhled webových stránek
• Všeobecné obchodní podmínky
• Skryté háčky limit 3000 volných minut - mluvíme zde o flatovém (NE)omezeném tarifu!
• Předplacenka na fakturu!
• Proč chtějí osobní údaje?!
• Spojení více než 2 subjektů!

Dále chceme upozornit, že doposud nikdo nedal levněji flatový tarif s obsahem neomezené volání
neomezené SMS
1.5 GB
pod 500,- Kč u virtuálních operátorů lze nejlevněji získat za 552,- Kč, šedivý operátoři mají tento tarif za 362,- Kč

Od února 2015 má být tento tarif obohacen o 1.5 GB navíc a 100 MMS. Že za SIM dáte 100,- Kč a při převedení čísla do této sítě 351,- Kč je standard, ale zda budete muset zaplatit kredit 200,- Kč nebo jistinu ?,- Kč operátor neuvádí. Také není jasné jak se zachová když nebudete mít zaplaceno zda přejdete na základní ceník a jeho sazby. Operátor tak celkem mlží, že konkurence může zůstat v klidu. Třeba v síti Vodafone jsou hráči kteří se na standardní verzi flatu dostanou. V případě, že tomu tak bude jak virtuál slibuje, konkurence nebude spát a poskytne 3000 minut + 200 SMS + 1.2 GB za 449,- Kč v limitované edici je operátor shopen tarif snížit na 299,- Kč. Zde, ale známe limity a máme informaci, že jistina by byla min. 1000,- Kč.
2. Erik
28. Leden. 15 (St) - 20:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3805
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Virtuální operátor přichází buď s podvodem nebo limitovanou edicí či už to chce zabalit.      - Reakce na příspěvek č. 1
mizerný web
dívné VOP
nevědí zda je to paušál či kredit
divná infolinka
poplatky

3 GB a 100 MMS za 405.-- Kč

smlouva

divný název poskytovatele

už tohle všechno napovídá nabídce na a k zákazníkům

vždyť letos virtuálů skončí více
3. Luboš
1. Únor. 15 (Ne) - 20:59
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3835
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č.
Vážení,
jedno mi není jasné... Proč někdo píše do fóra jako "ANONYM". Jsem u ADAGIA jako zákazník od října 2014 a má reakce může být pouze taková, že jsem zatím 100% spokojen.
Pokud je toto reakce někoho z velké trojky operátorů, tak je tato fáze ubohá!!!
Třeba by neškodilo, aby se i tito operátoři přizpůsobili trhu a naslouchali lidem, jako to dělají virtuálové.
Taky by neškodilo, aby se někdo zeptal, jak vlastně webovky ADAGIO mobile vznikaly...
A pokud někdo nenašel, v jaké působí síti, tak musí číst pozorněji!!!
4. Erik
5. Únor. 15 (Čt) - 21:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3837
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 3
Víme T-mobile, GTS, Axfone na cenu 405,-- Kč se s 3000 minut + ? SMS + 3 GB dat + 100 MMS nemůže virtuál dostat! ADAGIO mobile nemůže být virtuál, ale drahá šedivka. Dnes jsem předal případ na ČTÚ a T-mobile.
5. Marek
17. Únor. 15 (Út) - 21:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3864
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 4
Tady zase někdo nerozumí rozdílu mezi bajty a bity.
V pdf dokumentu mají jasně uvedeno 3Gb dat, tedy nějakých 370MB.
http://www.adagiomobile.cz/docs/sen_s_adagiem.pdf
6. Ředitelství telekomunikací
20. Únor. 15 (Pá) - 17:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3870
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 5
Upozorňujeme, že na ADAGIO mobile máme několik stížností. ADAGIO mobile byl zkontaktován pro vysvětlení bez odpovědi. Tohoto virtuálního operátora proto nedoporučujeme!
7. Anonym
23. Únor. 15 (Po) - 15:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3885
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Nesrovnalosti v VOP
O Adagio se zajímám a už jsem s nimi podnikl řadu hovorů. Tady je pár výňatků:
- Je k tomu balíčku 3 Gb nebo 3 GB dat?
- na infolince mi bylo sděleno, že jde pouze o překlep a že těch dat je skutečně 3 GB, jak je prezentováno všude jinde
- Co znamenají "speciální všeobecní podmínky" v poznámkách pod sekcí "Poplatky"?
- Marketingový manažer, pan Vrba, mi sdělil, že jde pouze o odkaz na jiný soubor s podmínkami, který už byl ale přičleněn k souboru s přehlídkou tarifu "Sen s Adagiem"; že dá vědět kolegovi, aby to urychleně napravil
- Musím platit k tarifu Sen s Adagiem poplatek za LTE - 23,50 Kč?
- podle infolinky tento balíček už LTE obsahuje, tzn. není nutno doplácet
- Jak probíhá platba za tarif?
- Po zaplacení prvotní sumy a aktivaci SIM karty jen trvalým příkazem s datem splatnosti aktivace SIM karty

Docela by mě zajímalo, jaké ty stížnosti na Adagio Mobile jsou. Pro mě, jakožto pro koncového zákazníka, v tuto chvíli mohou být jaké chtějí, jestliže je to tarif bez úvazku s výpovědní lhůtou jeden měsíc.
A ta cena mi jako nereálná nepřijde - jestliže je to projekt ve spolupráci se společností Tommy Stachi, ta společnost ten tarif dotuje a na oplátku se nechává od Adagia na jejím webu propagovat.
8. Kolemjdoucí
27. Únor. 15 (Pá) - 17:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3900
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Nesrovnalosti v VOP,info linka , provoz SIM
Dobrý den,
jisté je , že karta je po aktivaci funkční.Podivné je , že neukazuje operátora pod kterým běží ukazuje jenom CZ.


9. Operátoři.cz
27. Únor. 15 (Pá) - 20:05
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3901
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Nesrovnalosti v VOP,info linka , provoz SIM      - Reakce na příspěvek č. 8
Virtuál podivín ADAGIO mobile funguje v pozici suboperátora T-Mobile + GTS Czech + Axfone.
Název sítě je u malých virtuálů běžný pouze CZ změna na ADAGIO mobile je možná, ale pouze za název nechce většina operátorů platit.
Když už tedy služby ADAGIO mobile využíváte můžete nám prosím sdělit ve zpětné vazbě zkušenosti, my této nabídce vůbec nevěříme.

Reálná je pro nás 3000 minut + 200 SMS + 1.2 GB za 531Kč od p. Němce i když České telekomunikace také pro nás nejsou zajímavé.
Poskytovatel služeb by měl být jasný! Větší důvěru tak u nás má stále TESCO mobile, MOBIL.cz, SAZKA mobil, KAKTUS, OpenCall, Oskarta, BLESK mobil …
10. Anonym
27. Únor. 15 (Pá) - 21:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3907
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Nesrovnalosti v VOP,info linka , provoz SIM      - Reakce na příspěvek č. 9
Já mám tuto nabídku u nich již taktéž zaplacenou, jejich SIM karta se mi zaktivuje 5. března. Takže potom taktéž dodám zkušenosti s používáním.
Pozn.: Již mají novou verzi VOP, kde je většina problémů vyřešena a opravena.
11. Kolemjdoucí
28. Únor. 15 (So) - 19:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3910
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Nesrovnalosti v VOP,info linka , provoz SIM      - Reakce na příspěvek č. 9
Dobrý den,
zatím mohu potvrdit jenom funkčnost,
data běží pod T mobile , sms , mms také běží.
Podivná je info linka , možná nějaké studentky brigádnice , které toho moc neví .Bohužel zatím nefunguje žádná zpětná kontrola čerpání dat a ostatních služeb.Také není žádná zpětná informace o nabití kreditu po zaplacení faktury.Samoobsluha k tomuto tarifu nefunguje.
Více informací přinesu po zprovoznění samoobsluhy.
12. Kolemjdoucí
28. Únor. 15 (So) - 20:09
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3911
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 5
Dobrý den,

3000 Gb gigabit je 384 000 MB MEGABYTE
3000 GB GiGABYTE je 3 072 000 MB MEGABYTE

No uvidíme ....

13. Anonym
28. Únor. 15 (So) - 23:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3915
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 12
Podle jejich již upravených VOP by to skutečně měly být 3 GB.
Na Infolince mě zatím slečna vždy řekla vše co jsem potřeboval, takže za mě spokojenost. Trochu jste mne zarazil s tou samoobsluhou - na infolince mi řekli, že bude normálně fungovat... Tak si zatím, než to zprovozní, budu muset vystačit s měřením v Androidu.
14. Kolemjdoucí
1. Březen. 15 (Ne) - 10:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3916
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 13
Dobrý den ,
do samoobsluhy ted raději ani nenakukujte , jsou v ní úplně jiné údaje , než slíbený tarif.
Ale je tam vložena věta, že údaje uvedené výše jsou v případě neomezeného balíčku čistě informativní !
Uvidíme na faktuře.
15. Lukáš Janků
2. Březen. 15 (Po) - 11:53
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3917
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit zkušenost
Dobrý den, objednal jsem od Adagio mobile sim kartu, Karta přišla, zaplatil jsem 100,- za aktivaci a 405,- za tarif Sen s Adagiem. V pátek večer mi byla sim aktivována. Vše funguje jak má. Na displeji mám T-Mobile CZ, jen čekám na heslo do samoobsluhy,které mi mají zaslat.
Takže zatím spokojenost a uvidíme dál.
16. Operátoři.cz
2. Březen. 15 (Po) - 17:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3924
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ADAGIO mobile - šedý operátor v síti T-Mobile
Dobrý den,
všem moc děkujeme za zpětnou vazbu na téma ADAGIO mobile. To co zde uvádíte vypadá na neveřejnou nabídku, máte-li na displeji T-Mobile CZ pak vám domů musela přijít i SIM s logem T-Mobile v tomto případě jde o zakázaný přeprodej III. stranám a poskytovatel může přijít o možnosti šíření služeb dál a operátor vám číslo smí vypojit je to velmi lákavé, ale nebezpečné!
Zda-li máte bílou SIM s redukcí a na displeji CZ jde o spolupráci s T-Mobile a GTS Czech podle prefixu 730330xxx víme i skrz kterého partnera.
V tomto případě jde určitě o dotovaný tarif a určitě je limitován. Nové VOP určitě sjedeme protože nás to zajímá. O ADAGIO mobile chceme psát lepší články, ale zatím nás operátor nepřesvědčil.
17. Vojtěch
2. Březen. 15 (Po) - 22:16
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3933
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: ADAGIO mobile - šedý operátor v síti T-Mobile      - Reakce na příspěvek č. 16
Jelikož se zde již zapojuji do debaty s ostatními (a i se samotnou redakcí), tak raději vystoupím z anonymity.
Já dostal SIM plastový plátek (s vyloupnutelnou SIM/microSIM kartou), na kterém je logo ADAGIO mobile. SIM kartu budu mít dle jejich infolinky (a i dle SMS od současného operátora) aktivovanou ve čtvrtek 5. března ráno - takže taktéž dodám zkušenosti hned, jak jen to bude možné. Ale jejich vystupování (už jsem kvůli různým důvodům obvolal čtyři jejich telefonní čísla) je zatím velmi seriózní. Snad bude samotný tarif probíhat stejně bez problémů, jako dosavadní domluva s nimi.
18. Jirka
3. Březen. 15 (Út) - 17:44
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3950
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 6
Dobrý den,
mohl bych dostat Vaši adresu???
Není to Ředitelství silnic a dálnic???
O žádném takovém ředitelství jsem nikdy neslyšel.
Jirka
19. Ředitelství telekomunikací
3. Březen. 15 (Út) - 18:00
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3953
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Re: ADAGIO mobile      - Reakce na příspěvek č. 18
Sokolovská 219
Praha 9
20. Kolemjdoucí
3. Březen. 15 (Út) - 20:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3970
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: zkušenost      - Reakce na příspěvek č. 15
Dobrý den ,
je zajímavé , že se Vám zobrazuje logo T-mobile.cz, když máte kartu od virt. operátora já pořád vidím CZ at dám Sim do jakéhokoliv telefonu.Dnes ,bylo zasláno heslo na samoobsluhu.Nebylo pro mne překvapením , byl to PUK 2, pod kterým šla samoobsluha otevřít a sledovat, i před zasláním.PUK 2 je pro reset hesla při zapomenutí , a tak se tím pádem dala otevřít hned po aktivaci karty.Každý tedy mohl sledovat vývoj na této stránce a co tam bylo před úpravou a udělat si screen stránek.I s červeně psaným dodatkem napsaným i na stránce vstupu do samoobsluhy.Bohužel , tam ještě není kontrola zaúčtovaných plateb, snad se objeví.
21. Operátoři.cz
3. Březen. 15 (Út) - 20:32
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3975
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit       - Reakce na příspěvek č. 20
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, prosíme informujte nás i nadále jak jste s operátorem ADAGIO mobile spokojen, děkujeme.

redakce
22. Vojtěch
5. Březen. 15 (Čt) - 19:28
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4072
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Jednodenní zkušenost s Adagiem      - Reakce na příspěvek č. 21
Dnes ráno mi byla karta zaktivována od Adagio Mobile zaktivována, takže se podělím o zkušenosti.
Již během dopoledních hodin mi volal pán z oddělení aktivace SIM karet, jestli všechno proběhlo v pořádku. Řekl jsem, že ano, on mi popřál pěkný den a spokojené používání. Toto oceňuji - přístup k zákazníkům je velmi solidní.
Přidávám pár screenů s "názvem sítě":
  Notifikační lišta  
  Nastavení  
Potom jsem vyzkoušel Adagiovskou samoobsluhu - pro vstup do ní, alespoň u mne, slouží kód PUK1 (tedy ne PUK2, jak výše Kolemjdoucímu) - zde jsou screeny (upraveny, vymazáno telefonní číslo):
  Samoobsluha Adagia  
  Samoobsluha Adagia 2  
Jsou z toho patrné dvě věci:
- samoobsluha pro tento tarif dosud opravdu není připravena - rozpis toho tarifu v přehledu faktur je poněkud zvláštní (cenu - o 5,50 Kč vyšší - bych nebral vážně, vzhledem k tomu, že ta databáze tarif Sen s Adagiem evidentně nezná)
- zatím postačí měření v Androidu, protože na screenu notifikační lišty aplikace stažená z GP ukazuje využito 54 MB, a samoobsluha Adagia ukazuje volných 95,76 ze 150 MB - tzn. zcela přesné.
LTE funguje v pořádku, ačkoliv se mi, při stahování jedné aplikace, zdála jeho rychlost poměrně nízká - kolem 1 MB/s. I to ale na vše důležité stačí, a klidně to mohlo být způsobeno i slabším signálem od T-Mobilu, nevím...
Takže dosavadní resumé - velká spokojenost Jediné, čeho se teď obávám, je to, aby se ten balíček dat opravdu nestopl (nezpomalil) po dosažení 150 MB. Uvidíme zítra/pozítří.
23. Operátoři.cz
5. Březen. 15 (Čt) - 19:42
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4074
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Jednodenní zkušenost s Adagiem      - Reakce na příspěvek č. 22
Moc děkujeme za zpětnou vazbu. Již nyní o ADAGIO mobile chystáme článek.

redakce
24. TP
6. Březen. 15 (Pá) - 15:05
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4127
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Zkušenost
Mám tarif Sen již týden, obdržel jsem simku osobně od zástupce Adagio, byl velice ochotný, kartu během chvíle aktivoval, vše funguje perfektně, velice osobní přístup. Vstup do samoobsluhy jsem provedl dle info z fóra zde, heslo PUK1, informace - prosurfovaná data (z 3GB), příchozí a odchozí hovory atd odpovídají. Nemám co vytknout.
25. Vojtěch
6. Březen. 15 (Pá) - 15:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4128
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Zkušenost      - Reakce na příspěvek č. 24
Mohu se Vás zeptat, jak jste na tom u tarifu Sen s Adagiem s rychlostí internetu (potažmo LTE)? Ráno mi vše létalo rychle; teď odpoledne po cestě domů mi jelo LTE tak šnekovsky, že YouTube vyhazoval chybu o chybějícím připojení: http://abload.de/img/screenshot_2015-03-06xyu7f.png
Po připojení na domácí WiFi a následním odpojení už zase YouTube na mobilních datech svištěl v pohodě. Nezpozoroval jste něco podobného? Píšu to proto, že doposud jsem byl u klasického T-Mobilu a takový problém jsem nikdy neměl
26. Operátoři.cz
6. Březen. 15 (Pá) - 15:55
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4130
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit       - Reakce na příspěvek č. 24
Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Věříme, že ADAGIO mobile vyslechne i nás a na webových stránkách zapracuje.
27. TP
7. Březen. 15 (So) - 18:42
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4165
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Zkušenost      - Reakce na příspěvek č. 25
Jsem zatím mimo lte, jinak teď jsem měřil rychlost, jede to okolo 9Mbit/s. S LTE mám podobnou zkušenost na Ipadu i t mobilu, občas to vůbec nejelo. Jinak nadále vše funguje normálně.
28. Vojtěch
7. Březen. 15 (So) - 20:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4168
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Zkušenost      - Reakce na příspěvek č. 27
Tak díky za info, nejsem v tom sám
Jinak, aktuální informace - potvrzuji to, co psal jeden uživatel výše - v samoobluze už je vše zobrazeno tak, jak má být, tzn.   zobrazení čerpání dat   funguje na jedničku. A zajímavost - měření aplikace v Androidu je i po dvou dnech stále   zcela přesné  .
Takže teď už je spokojenost maximální. Užíval jsem si tři-čtvrtě-hodinového konferenčního hovoru se dvěma kamarády. Ta úžasná volnost...
29. Zub
24. Březen. 15 (Út) - 15:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4582
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Funguje
Mám ji měsíc a volám za 405.
Pro ty chytrolíny,co tvrdí,že je cena nereálná:

Jak je možné,že mají všichni operátoři naprosto stejné náklady na neomezené volání a tudíž nabízejí stejné ceny?

A jako bonus tu máme zákonem posvědcený závazek na 2 roky,to byl hlavní důvod proč jsem se poohlídl jinde, začal jsem podnikat a necce se mi platit něco, co třeba nebudu potřebovat, když to nevyjde.
30. Jakub
30. Březen. 15 (Po) - 13:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4596
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Funguje      - Reakce na příspěvek č.
Tak jestli ti vadí, že je moc levný, tak požádej Adagio, jestli ti za něj může účtovat těch 559,- a my ostatní si ho rádi koupíme za 405,- )
31. Ostravák
30. Březen. 15 (Po) - 13:42
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4598
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Funguje      - Reakce na příspěvek č. 30
Souhlasím Jakube. Jinak, kdo má extremní strach o své číslo, tak není nic jednoduššího si pořídit nové číslo od poskytovatele. Ten, kdo píše takové komentáře, je buď nešťastná konkurence, která na tyto ceny nikdy nedosáhne nebo závistivci.
32. Ondřej Coufal
30. Březen. 15 (Po) - 17:27
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4600
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Funguje      - Reakce na příspěvek č. 31
ADAGIO mobile musí tento tarif dotovat a určitě je omezen na počet volných jednotek! ADAGIO mobile je tzv. sub-operátor fungující pod partnerem. Máme informaci, že virtuálním operátorům nebyl umožněn tarif:
• neomezené volání
• neomezené SMS
• 3 GB dat
• 100 MMS
připádá nám to, že polský T-Mobile a ADAGIO mobile pouze reagovalo na názor několika lidí. Neurra slibovala rakouské tarify nevěřte tedy úplně všemu! Doporučuji se podívat na webové stránky a vždy také cenu zda je to vůbec možné, reálně a nepodepisujete se ďáblu jako to měl U:fon. ADAGIO mobile má ještě co vylepšovat pro získání více zákazníků!
33. Ostravák
30. Březen. 15 (Po) - 18:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4601
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Re: Funguje      - Reakce na příspěvek č. 32
Poškrábaná gramofónová deska Neexistující email, anonymové, apod.
34. Jan
1. Duben. 15 (St) - 06:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4602
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Nechápu ???????
Tento tarif vyuzivam jiz mesic a vse funguje jak ma 405,- i s dph
Bezkonkurencni tarif pro obycejneho cloveka.
35. Poky
1. Duben. 15 (St) - 21:19
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4605
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Nechápu ???????      - Reakce na příspěvek č. 34
Je to jen otázka času kdy skončí, musejí hodně na sobě zapracovat jinak dotaci na tarif neutáhnou a udělají papá.
36. Ostravák
1. Duben. 15 (St) - 22:09
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4606
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Nechápu ???????      - Reakce na příspěvek č. 35
Ach ty klony Jednou Komárek, pak Ondřej, Poky, Anonym. Kdo maže, ten jede.
37. Jakub
2. Duben. 15 (Čt) - 12:45
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4609
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Dejte mu šanci
Reknu Vam, ze jsem z ruznych diskuzi docela otraveny z toho, jak nekteri lide nadavaji na vysoke ceny a jakmile prijde nekdo s peknou cenou, tak zase spousta lidi nadava na prilis nizke a podezrele ceny.

Ja mam tarif sen s Adagiem druhym dnem a musim rict, ze zatim bylo vsechno naprosto v poradku a presne tak, jak slibovali. Navic na infolince byli vzdycky ochotni mi se vsim poradit. Takze ja jsem zatim moc spokojeny.

Samozrejme pocitam s tim, ze se pozdeji muze i tenhle operator zhorsit, ale to je riziko u vsech operatoru (viz napriklad Tesco Mobile a jeho soucasna nabidka, ktera je pro vetsinu lidi zhorsenim), vcetne tech trech velkych loupezniku.

Za posledni dva roky jsem kvuli hledani nejlepsiho tarifu vystridal jak velke operatory, tak virtualy i jednoho sediveho operatora a dost jsem se o nabidku tarifu v nasi republice zajimal. Proto Vam muzu rict, ze cena 405,- Kc je za tenhle tarif tak akorat, protoze znam pripady lidi, kteri se dostali jeste nize, at uz formou retenci nebo sedivych operatoru. A to vubec nemluvim o firemnich tarifech, kde by vetsine rejpalu spadla celist prekvapenim.

Co chci hlavne rict, je: Dejte Adagiu sanci, at ukaze, jestli dodrzi, co slibil. Zatim nevim o nikom, koho by nejak podvedli (drobne technicke problemy jsou na zacatku bezne u vsech operatoru, a navic je urychlene resi). Az udela Adagio nejaky podraz, tak se muzete uspokojovat slovy: "Ja vam to rikal". Do te doby jeho sluzby bud vyuzivejte nebo ho ignorujte.

Diky

P.S. Nejsem s Adagiem nijak spojen, krome toho, ze jsem jeho cerstvy a zatim spokojeny zakaznik
38. Poky
2. Duben. 15 (Čt) - 20:06
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4610
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Dejte mu šanci      - Reakce na příspěvek č. 37
ADAGIO mobile není virtuální, ale šedý operátor a to by mělo být přednostně uvedeno. Společost se tak kryje u Tommy Stachi.
Chytře využívá jiných telefoních čísel, aby to na první pohled nebylo jen tak poznat.

Pravdou je, že ADAGIO mobile má bílé SIM, infolinku na 4488 a co slibují doopravdy poskytují. ADAGIO mobile je také u ČTÚ pod č. 3852, tím je chráněn. ADAGIO mobile má tarif Sen s ADAGIEM pouze v limitované edici, podle odborníků z MobilManie jde o dotovaný tarif a operátor už jej nenabízí.
Na webových stránkách operátora je, ale stále dostupný.
39. Nedoporučuju
8. Duben. 15 (St) - 14:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4628
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Ruce pryč od tohoto rádoby virtuála. Je určitě lepší si připlatit, než trpět naprostou neprofesionalitu. Na začátku byl nefungující objednávkový formulář. Takže sem musel ztrácet desítky minut svého času, abych všechny údaje nadiktoval po telefonu. V Adagiu si asi myslí, že nemám co na práci. Následně z nich vylezlo, že tarif není neomezený, ale má 3000 min. Takže klamání zákazníka. Další den mám telefonát z Adagia s tím, jestli jsem pán Šilhavý. V duchu jsem si pomyslel, jestli nejde o aprílový vtip, ale apríl byl až za několik dnů. Tak jsem si musel projít procedurou stejně jako v 1. hovoru, takže další ztracený čas. Neuvěřitelné, v Adagiu asi neumí pracovat s databází. Tentýž den (30.3.) mi bylo slíbeno, že následující den bude moje SIM karta odeslána. K mému (ne)překvalení do dnesniho dne SIM karta nedorazila. Takže jsem opět musel ztrácet svůj čas a peníze voláním na infolinku. Po dotazu, proč neplní to, co slíbili a sdělení, že si takhle spolupráci nepředstavuju se mi místo omluvy dostalo odpovědi: Takže tu SIM kartu nechcete?
To snad ani nemohli myslet važně ne?
40. Karin BAUMANOVÁ
8. Duben. 15 (St) - 15:02
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4629
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 39
ADAGIO mobile brzy skončí ! Lidem tihle frajeři jen lľou stejně jako SIPhone a inGENIO kde je ta jejich úľasná mobilní revoluce V Air Telecomu by uľ taky měl někdo pobrat rozum.

SORRY, ale pro 80 virtuálů přeprodejců zde není prostor! Silnějąí vyhrají a uľ pomalu začínáme zjią»ovat kdo to je!

O2 je pro virtuály v T-Mobile a ve Vodafone je potřeba si dát pozor proto raději KAKTUS, MOBIL.cz, SAZKA mobil nemohu si pomoci, ale BLESKmobil a Oskarta jsou nezajímavý! Vąichni ostatní postupně skončí.
41. Ostravák
8. Duben. 15 (St) - 16:41
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4632
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re:       - Reakce na příspěvek č. 40
Další klon na tomto fóru, chvíli tady nejsem, a asi to tady bude třeba zase pročistit a zavést další opatření proti spamerům a roznašečům klepů.
42. Vojtěch
9. Duben. 15 (Čt) - 23:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4637
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 39
SIM karta mně došla za 7 pracovních dní, podobně to trvalo i ostatním na jiných fórech (7-10). Takže se dočkáte.
S databází opravdu mají trochu problém, protože se mi najednou přepnul datový balíček na nějaký nejnižší (150 MB) a přišla mi SMS o přečerpání limitu - bylo to kvůli špatným kontrolám plateb z jejich strany. Zavolal jsem na infolinku, a do pár hodin zase vše fungovalo jak má, zase mám své 3 GB.
Takovýchto menších problémů mají víc, ale na infolince to vždy vyřeší k zákazníkově spokojenosti. Takže já osobně si nemám na co stěžovat.

A k paní Karin - ano, je to další klon, a blábolí pořád stejné nesmysly.. viďte, Eriku?

TOPlist TOPlist