Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Vlastní číslo
Celkem 4 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Vlastní číslo
ID vlákna: | 158 | Založeno: | |||
Autor: | Sabik | ||||
Zobrazeno: | 32839x | Příspěvků: | 4x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | ![]() |
Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal Kolesa michal ![]() ![]() ![]() 19. Listopad. 15 (Čt) - 14:01 ID příspěvku na Operátoři.cz: 5587 |
Zda-li máte SIM a neznáte své telefonní číslo, stačí vyhledat vše co bylo obsahem balíčku a v těchto materiálech své číslo najdete. Další možností je zavolat na operátora a náhlasit mu číslo SIM 89420… a PIN. Virtuální operátoři to mají trochu složitější telefonní čísla přiřazují až při aktivaci SIM karty protože počet čísel mají menší a výběr skoro žádný když máte 7 xxxx tedy pětímístnou předvolbu. V případě, že u virtuála vyžadujete číslo u aktivní SIM je nejsnadnější se prozvonit či odeslat SMS. Operátor si Vás jinak vyzpovídá a často jsou to otázky: • Jak dlouho jste u operátora? • Za jakou částku bylo naposledy dobíjeno? • Sdělte aspoň 3 telefonní čísla na která bylo naposledy voláno. No a pak zdarma nebo klidně i za 99,- Kč obdržíte odpověď. U neaktivních SIM může platit, že skončila jejich platnost síťový operátoři (T-Mobile, O2, Vodafone a BLESKmobil, TESCO Mobile, KAKTUS, Oskarta, SAZKA mobil) mají na aktivaci 6 - 12 měsíců, virtuálové většinou 1 - 3 měsíce. |