Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Ukončení smlouvy - špatné zkušenosti
Celkem 8 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Ukončení smlouvy - špatné zkušenosti
ID vlákna: | 167 | Založeno: | |||
Autor: | Petr | ||||
Zobrazeno: | 48480x | Příspěvků: | 8x | ||
Hodnocení: | 1.0 [ 1x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petr peuhseznamcz 10. Listopad. 11 (Čt) - 17:46 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2518 |
Je celkem pochopitelné, že se firmy nerady zbavují zákazníků, ale ještě jsem se nesetkal s tím, co předvádí operátor T-mobile. Mamince (důchodkyni) skončila platnost smlouvy, kterou nechtěla prodloužit. Chtěla přejít na předplacenou kartu. Po anabázi volání operátorům a operátorů se konečně dozvěděla, které údaje má poslat pro zrušení smlouvy. Podle pokynů jsme odeslali e-mail s patřičnými údaji. Asi po týdnu se ozvala operátorka, která chtěla heslo (zadané při podpisu smlouvy). Maminka se přehlédla, zadala heslo ze staré smlouvy - operátorka heslo nepřijala a výpověď zablokovala!. Po 10 minutách volala maminka znovu správné heslo, nicméně (jiný) operátor jí sdělil, že výpověď je zablokovaná a doporučil návštěvu místní frančízy. Výpověď zde stála 100 Kč a běží znovu 30 denní lhůta. Takže po absolvování asi 7 telefonních rozhovorů s operátory (s neúplnými informacemi), zaslání mejlu, 20 kilometrové cestě k pobočce a 100 korunách nepochopitelného poplatku se mamince snad podaří vyvázat ze smlouvy u této společnosti. |