FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken T-mobile
Celkem 8 příspěvků. Přidat nový příspěvek

T-mobile » Ukončení smlouvy - špatné zkušenosti

ID vlákna: 167   Založeno: 10. Listopad. 11 (Čt) - 17:46 
Autor: Petr  
Zobrazeno: 25622x    Příspěvků: 8x 
Hodnocení:
Hodnocení
 1.0 [ 1x ]
 
Vlákno sleduje: 0 lidí    Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Petr
10. Listopad. 11 (Čt) - 17:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2518
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Je celkem pochopitelné, že se firmy nerady zbavují zákazníků, ale ještě jsem se nesetkal s tím, co předvádí operátor T-mobile.
Mamince (důchodkyni) skončila platnost smlouvy, kterou nechtěla prodloužit. Chtěla přejít na předplacenou kartu. Po anabázi volání operátorům a operátorů se konečně dozvěděla, které údaje má poslat pro zrušení smlouvy. Podle pokynů jsme odeslali e-mail s patřičnými údaji. Asi po týdnu se ozvala operátorka, která chtěla heslo (zadané při podpisu smlouvy). Maminka se přehlédla, zadala heslo ze staré smlouvy - operátorka heslo nepřijala a výpověď zablokovala!. Po 10 minutách volala maminka znovu správné heslo, nicméně (jiný) operátor jí sdělil, že výpověď je zablokovaná a doporučil návštěvu místní frančízy. Výpověď zde stála 100 Kč a běží znovu 30 denní lhůta. Takže po absolvování asi 7 telefonních rozhovorů s operátory (s neúplnými informacemi), zaslání mejlu, 20 kilometrové cestě k pobočce a 100 korunách nepochopitelného poplatku se mamince snad podaří vyvázat ze smlouvy u této společnosti.
2. ivana
29. Červenec. 13 (Po) - 13:36
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3272
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 1
Já mám podobnou zkušenost.Měla jsem zato,že když mi smlouva platí
na dobu určitou /24 měsíců/ automaticky se ukončí uplynutím této doby.
Jaké bylo moje překvapení,nejenže smlouva jela vesele dál, ale ještě mi zvýšili paušál-bez jakékoliv smlouvy další nebo mého souhlasu o podpisu ani nemluvím.Zrušení služeb tohoto operátora mě stálo ještě další měsíc placení.
3. franta
9. Listopad. 13 (So) - 10:50
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3418
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit UZ NIKDY
již nikdy ne smlouvu od tohoto operatora !! jsou to jen vydřiduši a vyděrači.
4. lada
9. Leden. 14 (Čt) - 19:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3488
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit t-mobile uz nikdy
mohu jen potvrdit t-mobile a jejich jednani je katastrofa,v unoru 2013 mi nauctovaly k vyuctovani 250 kc ,ktere mi po reklamaci vratily,v breznu mi nauctovali cely pausal-i kyz jak uvadi po uzavreni v e-schopu mate 30%slevu na tri mesice,po reklamaci mi je vratily.v kvetnu sme koupili s pritelkyni baracek a k memu prekvapeni bez jakehokoliv pokryti.po telefonu na infolinku a nasledne konzultaci s technickou podporou mi zdelili ze nejsou schopni tuhle oblast nikdy pokryt-nejaka mikrokapsa atd.a doporucili mi ukoncit smlouvu na zaklade tehle neresitelne zavady,zadost sme podali pismne da prahy na uvedenou adresu,t-mobile nebyl ani schopny mi odepsat sve vyjadreni o tom ze smlouvu neukonci mi pouze zavolali,a vysvetleni bylo ze nemaji ve smluvnich podminkach nic o tom ze jsou povinni dodat signal. ,a ze mi nabidne 10% slevu na neco co nefunguje,do dnesniho dne coz je 9,1 2014 se neda s t -mobile nijak domluvit,dneska sem volal na infolinku s tim ze podle noveho zakoniku mi musi umoznit odstoupeni od smlouvy se smluvni pokutou 20% z nedoslych pausalu.na coz mi bylo zdeleno ze o necem takovem vudec nevi atd.......navic od nich ma tv ktera od prvniho dne nefunguje jak ma,je na min 15 reklamaci ,mnenena septobox neustale preladovani atd.cca v cervenci sem je pozadal o zaslani reklamaci s tim ze na jejich zaklade chci ukoncit smlouvu,do dnesniho dne mi je po trech dalsich zadostech nezaslali......u t-mobile jsem od roku 1999 ale uz nikdy vic ,rocne sem u nich zaplatil cca 20000 za jejich sluzby vubec si nevazej lidi...............
5. Dana
23. Leden. 14 (Čt) - 08:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3505
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pomoc
Dobrý den, nemůžu se na Vás dovolst, kolem dokola slyším mačkejte já mačkám a nic. Chci Vás požádat o zrušení vaší služby, kteru jsemsi neobjednala - potvrzení odeslání SMS.
č.t. 737528212. Je vašízvyklostí že se vetřete a my nemáme jinou možnost jak platit kolem dokola.
Děkuji Náplavová
6. Daniel
13. Únor. 16 (So) - 09:32
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5925
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pomoc      - Reakce na příspěvek č. 5
Paní zřejmě pláče oprávněně, ale na špatném hrobě.

7. Jana Tykalová
13. Únor. 16 (So) - 10:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5926
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dobrý den,
toto je pouze diskusní fórum, dotazy na blokaci SIM či změnu tarifu řešte prosím vždy pouze s poskytovatelem mobilních služeb. Ne zde na Operátoři.cz kde Vám spíše kolegové poradí jaký tarif zvolit.
S pozdravem a přáním příjemného víkendu
Jana, CC
8. bertík
5. Listopad. 18 (Po) - 21:28
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7488
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: zkušenosti s T-mobilem      - Reakce na příspěvek č. 1
Jsou to podvodníci a vyděrači , převod tel.čísla k jinému operátorovi NEUSKUTEČNITELNÝ,
předělám přístup k bance,pošlu nové číslo 485 obchodním partnerům,změním čísla na
osmi smlouvách dodavatelů energií , předělám nabídkové formuláře ,,,,,,,,,,,,,, ale od těchto
podvodníků a vyděračů DEFINITIVNĚ ODCHÁZÍM.Udělejte to taky.V minulosti vypudil z
Indie Ghándí angličany tak,že Indové přestali kupovat zboží od anglických obchodníků a bylo zameteno......................................Bylo by mi potěšením sledovat , jak ubývá t-mobilu zákazníků.

TOPlist TOPlist