Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno T-Mobile se potýká s výpadky sítě LTE, radí manuálně nastavit telefon.
Celkem 5 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » T-Mobile se potýká s výpadky sítě LTE, radí manuálně nastavit telefon.
ID vlákna: | 1139 | Založeno: | |||
Autor: | Jana Tykalová | ||||
Zobrazeno: | 12521x | Příspěvků: | 5x | ||
Hodnocení: | [ ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jana Tykalová janatykalovaseznamcz 19. Duben. 16 (Út) - 17:37 ID příspěvku na Operátoři.cz: 6455 |
Operátor T-Mobile se v úterý odpoledne potýká s technickými problémy své sítě LTE v západní části republiky. Zákazníci si stěžují na nefunkční datové přenosy i nemožnost se dovolat. Tuzemská operátorská jednička radí manuálně přepnout na sítě třetí generace a nižší. Za vzniklé potíže se zákazníkům omlouvá. Zákazníci operátora T-Mobile si v úterý odpoledne začali stěžovat na nefunkčnost datových přenosů, později i na problémy s voláním. Na facebookovém profilu operátora na to upozorňují lidé z celých Čech: namátkou z Prahy, Plzně, Středočeského kraje a dalších koutů země. Podle mluvčí operátora Martiny Kemrové postihl výpadek západní část země. „Došlo k výpadku LTE na území Čech způsobenému blíže nespecifikovaným technologickým problémem. U většiny LTE telefonů proběhlo automatické přepnutí do sítě 3G/2G, takže zákazníci výpadek pravděpodobně ani nezaznamenali,“ upřesnil Lukáš Hrabal z tiskového oddělení operátora. Doplnil, že u telefonů, které automatickou přeregistraci neumí, by měli zákazníci manuálně přepnout z LTE sítě do sítí 3G/2G. „Systém již nabíhá, kompletní obnovení provozu očekáváme do několika hodin. Zákazníkům se za způsobené obtíže omlouváme,“ doplnil Hrabal. Výpadek trvá minimálně od druhé hodiny odpoledne. Operátor se naposledy s větším výpadkem své sítě potýkal loni v listopadu. Tehdy se týkal především zákazníků s předplacenou kartou, v menší míře i tarifních zákazníků. Firma v reakcích na stížnosti zákazníků na sociálních sítích problém přiznala a přislíbila kompenzace. S výpadky se potýkají i konkurenční operátoři. Rozsáhlý výpadek musela loni v srpnu řešit například společnost O2, Část zákazníků v jižních, západních a středních Čechách a v části Prahy se nemohla dovolat ani připojit k internetu. Klienti si stěžovali i na nedostupnost dalších služeb, firmě nefungoval ani oficiální web. Vše způsobil překopnutý kabel. |