Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno T MOBILE - NENECHTE SE NACHYTAT PŘI PRODLOUŽENÍ SMLOUVY!!!
Celkem 72 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » T MOBILE - NENECHTE SE NACHYTAT PŘI PRODLOUŽENÍ SMLOUVY!!!
ID vlákna: | 133 | Založeno: | |||
Autor: | eyelash | ||||
Zobrazeno: | 339834x | Příspěvků: | 72x | ||
Hodnocení: | 3.0 [ 17x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Silvie SilvieMoravaseznamcz 13. Srpen. 11 (So) - 09:09 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2402 |
Nový mobil a GPRS Dobrý den všem, prosím o radu. Múj syn si koupil nový mobil, který podporuje připojení k internetu, automaticky byl připojen k netu a nyní mi přišla faktura na 11079 Kč a já nevycházela z údivu. Když jsem volala na T-mobile s tím, že jsem si tuto službu neaktivovala, bylo mi řečeno, že je automaticky aktivní a že se účtují stažené kb. Jak mohu dokázat, že můj syn nic nestahoval, máme internet doma. Jak mám postupovat. Již dříve jsem měla problémy s vyúčtováním, podala jsem reklamaci, ale bylo mi napsáno sdělení, že má reklamace je neoprávněná. Je možné se vůbec bránit proti takovémuto jednání? Děkuji Silvie |