Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno T MOBILE - NENECHTE SE NACHYTAT PŘI PRODLOUŽENÍ SMLOUVY!!!
Celkem 72 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » T MOBILE - NENECHTE SE NACHYTAT PŘI PRODLOUŽENÍ SMLOUVY!!!
ID vlákna: | 133 | Založeno: | |||
Autor: | eyelash | ||||
Zobrazeno: | 337623x | Příspěvků: | 72x | ||
Hodnocení: | 3.0 [ 17x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pavel   8. Červenec. 11 (Pá) - 08:37 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2343 |
Praktiky na získání zákazníka Dobrý den. Mám také ty nejhorší zkušenosti s T-Mobile. Jedenáct let jsem bezstarostně užíval předplacenou službu Twist a celou tu dobu odolával desítkám telefonátů s nabídkami "výhodného" přestupu na paušál. Nyní jsem se však nechal zlákat, když mi jisný pan Skrůtek Václav (alespoň tak se představil) ze společnosti T-Mobile nabídl po telefonu "výhodnou" nabídku tarifu Podnikatel 300 hit. Nabídl mi však mnohem výhodnější podmínky, než které jsou u tohoto tarifu uváděné na oficiálních stránkách T-Mobile. První podvod, který na mě "ušil" byl v tom, že mi do telefonu řekl, že mi bude pro mojí lepší přehlednost uvádět ceny vč. DPH. Uvedl, že budu platit 360,-, kredit však budu mít 648,- přičemž minutu volání budu mít za 3,90 Kč! Až při předložení smlouvy kurýrem u mě doma jsem zjistil, že mi pan Skrůtek neříkal tak úplně pravdu a že ceny paušálu a SLIBOVANÉHO !!! (dočtete se dále) kreditu sice souhlasejí - jsou vč. DPH, ovšem cena za minutu hovoru, zmíněných 3,90 je bez DPH!!! V této chvíli jsem byl zatím OKRADEN "jen" o 20%, tedy o výši DPH. Sice už krajně znechucen, ale smlouvu jsem i tak podepsal, protože i tak se mi ještě zdála relativně výhodná. Druhá věc, kdy mi pan Skrůtek do telefonu LHAL byla, že na mojí otázku, zda si budu moct telefonicky (SMSkou) bezplatně a neomezeně konrolovat výši utraceného kreditu. Řekl mi že ano, což zdaleka není pravda! Dalším lákadlem, kterým se mě pan Skrůtek snažil přemluvit k podepsání smlouvy bylo to, že mi slíbil první měsíc zdarma, tedy že mi první faktura přijde na 0,- Kč a že až následující měsíce se mi začnou strhávat předplacené peníze, které mi zůstali na "Twistu" (cca 600,-). Služba "Podnikatel 300 hit mi tedy byla aktivovaná někdy okolo 15.6. a již po pár dnech (na konci účtovacího období - 19.6.) mi přišla faktura na 30,- Kč. Ano, je to sice málo, ale na to, že za dobu co mi účtovali jsem provolal jednak minimum, jednak jsem měl přednabito z Twistu téměř 600,- a jednak jsem měl mít CELÝ první měsíc zdarma jako "dárek", tak mě to překvapilo velice nemile. Ještě horší bylo však zjištění následující den, kdy začalo nové účtovací období a mě na účtu nebyl připsán kredit slibovaných a i na SMLOUVĚ UVEDENÝCH 648,- ale JEN 360,-!!! To je totiž výše, kterou má T-Mobile uvedenou u tohoto tarifu oficiálně, narozdíl výše kreditu, kterou mi pan Skrůtek deklaroval jako NEVEŘEJNOU AKCI, kterou nemůžou kvůli konkurenci nikde zveřejńovat !!!. Zvláštní praktiky, co? To že podrobný výpis volání není zcela jasně přehledný, to může být jen můj subjektivní pocit, co je ale už nezpochybnitelné, tak to, že ačkoli mi pan Skrůtek řekl, že zůstatek z Twistu uvidím na vyúčtování, tak tam uvedený NENÍ (další lež pana Skrůtka - už ani nepočítám kolikátá). Volal jsem tedy na infolinku, abych se ujistil, že zůstatek z Twistu mám ještě netknutý (měl jsem mít přeci první měsíc zdarma jako dárek) a k mému zděšení mi operátorka sdělila, že mám z Twistu mi tam "ještě" asi polovina peněz zůstala. O žádném "dárku" samozřejmě nikdo nic neví !!! Fakturu na zmiňovaných 30,- mi vysvětlila tím, že ze zákona nesmějí posílat fakturu na menší částku (na nulu) a že mi to bude v následující faktuře zohledněno (přičteno), no tak budiž. Na infolince mi tedy s okradením ve smyslu připsání téměř polovičního kreditu nijak nepomohli, tak jsem se vydal do prodejny T-Mobile řešit problém tam. Na smlouvu koukali jako na něco, co vidějí prvně v životě a odkázali mě jako na jedinou možnost napsat doporučený dopis s přiloženou kopií smlouvy na adresu sídla T-Mobile. To jsem samozřejmě hned udělal a připsal, že doufám, že nebudou využívat měsíční lhůtu na odpověď, ale jak se ukázalo, bylo to naprosto zbytečné a dodnes čekám na nějakou reakci (necelé tři týdny!). Volám nyní tedy podstatně dráž, než když jsem měl Twist maxi dobito, kdy jsem měl při pravidelném měsíčním dobíjení 600,- Kč minutu volání do všech sítí za 3,90 vč. DPH!!! DEJTE SI TEDY VŠICHNI VELKÝ POZOR A NEVĚŘTE "VÝHODÁM" PAUŠÁLŮ !!! Je to až neuvěřitelné, že firma této velikosti takto podvádí své zákazníky. Zřejmě se jich potřebuje zbavit. U mě se jim to rozhodně povedlo. Až vyřeším problémy které nyní mám, nechci už o T-Mobile ani slyšet !!! |