Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Reklamace u T-mobile
Celkem 34 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Reklamace u T-mobile
ID vlákna: | 89 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 452258x | Příspěvků: | 34x | ||
Hodnocení: | 2.8 [ 13x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Mirek nemecmiroseznamcz 1. Červen. 11 (St) - 15:07 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2275 |
Ouřada v centru T-Mobilu Šli jsme s manželkou reklamovat na centrum "Roztyly" sražení částky 39,- za týdenní připojení k internetu, které jsme si neobjednali. Tuto službu nám 16.5.11 objednala pracovnice na prodejně kam jsme přišli o zrušení jiné služby. Na centru T-Mobilu v Roztylech nám sestava tří dívek předala číslo 909 s tím aby jsme vyčkali příchodu "Specialisty". Má několik klientů před námi - a tak nás nechali čekat. Až doma jsme zjitili, že na číle je uvedeno "Před vámi je 0 klientů". Specialista T-Mobile pan Pavel Cekota se ale ukázel jako dokonalý "ouřada", který perfektně ovládá umění jak zlikvidovat požadavek zákazníka o vyřízení reklamace. (Např. nám starodůchodcům dost přes 75 vysvětlil, že starý mobil Nokia 3410, který nemý připojení k internetu, fotoaparát a další vymoženosti, lze použít sim kartu v jiném aparátu). Nakonec v prodejně Arkády se věc nakonec vyřešila s úsměvem snad během 2 minut . Proč to nešlo u specialisty jsme se ale nedozvěděli. Proč nás hnal do prodejny v Arkádách bylo záhadou i pracovnici v této prodejně. |