FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken T-mobile
Celkem 30 příspěvků. Přidat nový příspěvek

T-mobile » Reklamace u T-mobile

ID vlákna: 89   Založeno: 28. Srpen. 12 (Út) - 19:14 
Autor: Michal  
Zobrazeno: 231213x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 30x 
Hodnocení:
Hodnocení
 2.7 [ 12x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Michal
26. Listopad. 08 (St) - 23:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
933
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Ahoj. Má někdo zkušenosti s reklamaci prodloužení smlouvy,u tohoto operátora?
Mě totiž prodloužily smlouvu u tarifu Bavse.Nikdo mi nevolal,neinformoval o prodloužení.Zjistil jsem to náhodou.Chtěl jsem si objednat tel a prodloužit smlouvu,ale účet byl zablokován.
Zavolal jsem na zákaznickou linku,kde mi sdělily že smlouvu mam prodlouženou na 1 rok.Předal jsem to na reklamaci.Pořád slibují a slibují,že mne bude kontaktovat reklamační oddělení,mám vyčkat až 1 měsíc.
To je pěkné,oni na vás udělají PODRAZ,mám vyčkat měsíc.Žádná sleva,žádná nabídka.NIC,
Reklamace podaná 13/11/08
2. JIRI HONS
13. Únor. 09 (Pá) - 22:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1137
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit STIZNOST
NA JMENO JIRI HONS BYTEM NA ROKYTCE 1340,6 PRAHA 8 NA CASTKU 9139,10KC BYLO ZAPLACENO DNE 21,12,2004 PROSIM O ZJISTENI JELIKOS NAS NAVSTIVYL EXEKUTOR ZE CASTKA NEBYLA UHRAZENA TET BYDLIME KOZOHLODY 8 CESLAV 28601 ZADAM O PROSKOUMANI TETO POHLEDAVKY DEKUJI HONS JIRI
3. Helena Drábková
14. Duben. 09 (Út) - 17:47
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1247
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit internet bez signálu
Ahoj,
po přestěhování dcera nenahodí internet(modem 4G) a tak jsem to zkusila na jiném místě já a dopadla stejně.T-mobil sice zjistil,že signál je nedostatečný,ale smlouvu odmítá zrušit a tak měsíčně platíme paušál a platíme...a platíme...dokud neskončí smlouva.Kdybych ty peníze házela oknem,vyšlo by to nastejno.Už s nimi žádnou smlouvu neuzavřu i kdyby slibovali kdovíco.
4. kipa
30. Říjen. 09 (Pá) - 22:05
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1581
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Čauky! Moje manželka měla u T-mobile tariv BAV SE,chtěla ho zrušit.Byla tam 6dní před koncem smlouvy,v prodejně asi hodně inteligentní bl..ček ukončení přijal s tím,že se žádost posílá do Prahy i když jsem smlouvu uzavíral v té samé prodejně.Po týdnu přišlo odmítnutí žádosti s tím,že se to musí ukončit min.7dnů před koncem a že to autom.prodlužují o 1rok.Bohužel nemáme smlouvu,tak nevíme podmínky tarifu.Kdyby jste někdo měl zkušenost nebo smlouvu na tento tariv tak mi prosím napište na email kipa@klikni.cz ....... T-mobile a O2 jsou nejhorší OP. Běžte radši do vodafonu nebo si počkejte na lepší signál ufona a budete volat zadarmo.Díky za pomoc
5. kipa
30. Říjen. 09 (Pá) - 22:08
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1582
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
podle mě je to pěkný podvod na zákazníky a oper.už nevědí jak si udržet zákazníky,ale oni si neuvědomují že ta smlouva jednou končí a potom stejně ten člověk odejde a ještě jim bude dělat super reklamu.
6. kamil
13. Listopad. 09 (Pá) - 10:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1605
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit podvody u t mobile
Na internet od této bezohledné firmy pozor!!! Mám s nimy hroznou zkušenost koupil jsem si od nich službu internet 4G Standart. Jelikož to nefungovalo několikrát jsem se objednával na opravu a datovou podporu, tam mi nebyli schopni problém vyřešit a dokonce jsem musel dvakrát posílat svůj notebook do záruční opravny kde mi musel zástupce výrobce vystavit potvrzení že je notebook v pořádku. Jejich technik se vyjádřil např. že je to něco mezi nebem a zemí a že to zkusí vyřešit. Z dva roky při neustálém reklamování a chození po opravách to nebyli schopni opravit a ukončit smlouvu se mnou rovněž odmítli. Musel jsem dodržet dvouletou smlouvu a měsíčně zaplatit za nic 900 korun.
Velký problém měli i s podáním výpovědi mají ve smlouvě různé kličky např musíte dát výpověď dva měsíce před vypršením smlouvy, nemůžete ji dát dříve tak jsem musel platit ještě o dva měsíce víc. A i poté co jsem jim vše zaplatil mi ještě přišla složenka asi na 80 kč kterou mi nebyli schopni na prodejně vysvětlit. Před firmou T mobile vás varuji pozor na masivní podvodnou reklamu a zadarmo telefonky na konec vás přijdou velmi draho.
Kamil Novotný
7. Karel
3. Březen. 10 (St) - 00:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1727
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit STÍŽNOST
Stížnost proti vyřízení reklamace a žádost o zjednání nápravy

Dne 17. 06. 2009 jsem zakoupil na značkové prodejně společnosti T-Mobile, v provozovně obchodního centra Haná, Kafkova 8, Olomouc mobilní telefon LG KM 900 Arena, za 20069 bonus bodů a doplatek 10 Kč. Po prostudování uživatelské příručky jsem chtěl začít používat navigační službu Google Mapy prostřednictvím zabudovaného přijímače GPS s funkcí A-GPS, a to například tím způsobem, aby se mi na displeji telefonu zobrazila aktuální poloha telefonu nad mapovým podkladem, a to s přiměřenou odchylkou, obvyklou u obdobných přístrojů vybavených GPS nebo A-GPS přijímačem, v řádu maximálně několika metrů, pokud bude mít GPS přijímač přímý výhled na oblohu. Tuto službu se mi přes veškerou snahu, spočívající v důkladném prostudování uživatelské příručky, opakovaných pokusech o lokalizaci polohy na různých místech a v různých časech, opakovaných konzultacích na infolinkách společnosti T-Mobile, infolince výrobce, společnosti LG Electronics, v prodejně T-Mobile a po studiu dostupných informací na internetu nepodařilo zprovoznit. Když jsem se dotazoval operátorů infolinky společnosti T-Mobile co mám tedy dělat, bylo mně doporučeno, abych se s telefonem dostavil na značkovou prodejnu T-Mobile, kde jsem přístroj zakoupil a abych požádal prodejce, aby funkčnost této služby na místě v mé přítomnosti vyzkoušel, a tím zjistil, zda se jedná o závadu přístroje, nefunkčnost služby nebo chybnou obsluhu.

Dne 29. 12. 2009 jsem se dostavil s telefonem na značkovou prodejnu T-Mobile, do provozovny OC Haná, Kafkova 8, Olomouc, kde jsem telefon zakoupil, a požádal prodejce, aby zkontroloval, čím to je, že služby na telefonu nefungují. Spolu s prodejcem jsme vyšli na parkoviště před prodejnu, aby měl GPS přijímač volný výhled na oblohu a prodejce v mé přítomnosti služby na telefonu vyzkoušel. Po opakovaných pokusech prodejce zjistil, že se telefon nepřipojí k internetu, i když je korektně nastaven, a že je nefunkční navigace, projevující se tím, že nejde ani najít satelity. Svoji polohu telefon neurčil. Po tomto zjištění prodejce konstatoval, že telefon vykazuje vady, sepsal se mnou reklamační protokol a převzal telefon do záruční opravy.

Dne 30. 12. 2009 byl telefon přijat k provedení záruční opravy společností Britex CZ, s. r. o. Oprava dle Servisního listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853178 spočívala v provedení SW Update a výstupních testech v síti GSM. O tom, že by byla u telefonu opravována nebo kontrolována reklamovaná nefunkčnost GPS navigace nebo služby určení polohy, není v servisních listech žádný záznam. Naopak zhotovitel opravy, technik společnosti Britex CZ, s. r. o. do servisního listu napsal nepravdivou informaci, že je telefon poškozený tím, že má poškrábaný LCD a oděrky, což nebyla a doposud není pravda. Toto mohu dokázat předložením telefonu, který uvedená poškození nemá. Nejsem si tedy jistý, zda technik opravovaný telefon vůbec viděl. Oprava byla dokončena 04. 01. 2010.

Dne 05. 01. 2010 jsem se na SMS výzvu značkové prodejny dostavil k vyzvednutí telefonu z reklamace. Po přijetí telefonu ze záruční opravy číslo 1853178 jsem pro jistotu požádal prodejce, aby provedl zkoušku, zda jsou reklamované závady opraveny a zda služba určení polohy funguje korektně. Prodejce mi vyhověl, vyšel se mnou na parkoviště před prodejnu, aby měl GPS přijímač volný výhled na oblohu a prodejce v mé přítomnosti telefon vyzkoušel. Po opakovaných pokusech prodejce zjistil, že GPS navigace telefonu není funkční v tom, že nevyhledá satelity. Telefon ukazoval pouze přibližnou polohu, vzdálenou několik kilometrů od místa, kde se telefon nacházel ve skutečnosti. Po tomto zjištění jsem tedy telefon předal prodejci do druhé reklamace. V této souvislosti upozorňuji, že telefon je schopen určit svoji polohu i bez vybavení přijímačem GPS nebo při jeho nefunkčnosti, a to s odchylkou v přesnosti v řádech kilometrů, a to na bázi výpočtu pozice vysílačů GSM signálu (podobně jako u služby Kde je...). Funkční GPS přijímač v přístroji tedy pro určení polohy není nutný, ale jeho absence sníží přesnost lokalizace z řádu metrů na řád kilometrů.

Dne 12. 01. 2010 byl telefon přijat k provedení druhé záruční opravy společností Britex CZ, s. r. o. Ze Servisního listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1863155 jsem zjistil tyto informace:

- V kolonce „Popis poškození“ zhotovitel opravy, technik společnosti Britex CZ, s. r. o. do Servisního listu napsal nepravdivou informaci, že je telefon poškrábaný a odřený, což nebyla a doposud není pravda. Toto mohu dokázat předložením telefonu, který uvedená poškození nemá. Nejsem si tedy jistý, zda technik opravovaný telefon i tentokrát vůbec viděl.

- V kolonce „Popis závady“ bylo dodatečně a bez mého vědomí a souhlasu dopsáno „Problémy signálu - Nízká úroveň signálu“. Proti tomuto se ohrazuji a uvádím, že těmito výrazy jsem reklamovanou závadu nepopisoval, v místech, kde jsem telefon opakovaně používal a zkoušel jak sám, tak i s prodejcem, byl signál vždy bez problémů a dostatečně silný.

- V kolonce „Popis opravy“ bylo uvedeno: „MT LG KM 900 podporuje A-GPS, které není na českém ani slovenském trhu podporováno operátory, z toho důvodu je výkon klasického GPS signálu omezen. Nejedná se o závadu, ale o vlastnost MT. GPS v MT LG KM 900 nelze porovnávat s plnohodnotnou autonavigací. Určení polohy testováno se stejným typem MT-GPS funguje jak má. Plomba.“

- V kolonce „Vyúčtování“ je uvedena cena 260,- Kč. V závěru se uvádí, že objednatel i zhotovitel prohlašují, že zařízení odpovídá stavu po provedeném servisním zásahu a v případě záručního zákroku jsou odstraněny veškeré záruční závady. Oprava byla dokončena dne 22. 01. 2010.

Dne 25. 01. 2010 jsem se dostavil po obdržení SMS výzvy do značkové prodejny, abych si vyzvedl reklamovaný telefon. Po příchodu do prodejny jsem požádal prodejce pana Holíka, aby mi předvedl, že je reklamovaná závada GPS navigace odstraněna a že služba určení polohy funguje. Společně s prodejcem jsme vyšli před prodejnu na parkoviště, aby GPS přijímač měl volný výhled na oblohu, a prodejce se pokusil několikrát určit polohu telefonu na mapě pomocí přijímače GPS, asistenční služby A-GPS a navigační služby Google Mapy. Došlo ke stažení mapy z internetu a k jejímu zobrazení na displeji telefonu a na mapě se objevil bod, udávající údajnou polohu telefonu. Tento bod se nacházel ve vzdálenosti asi 2 kilometry od skutečné polohy přístroje v terénu. Telefon totiž dokázal pouze odhadnout svoji polohu na bázi výpočtu pozice vysílačů GSM signálu (podobně jako u služby Kde je...), ale již nedokázal přijmout a zpracovat signály ze satelitů přijímačem GPS a určit polohu na základě těchto signálů s přesností v řádu metrů. Sdělil jsem prodejci, že takto systém A-GPS pracovat nemá, že běžná odchylka zobrazované polohy od skutečné se má pohybovat v řádech metrů a nikoliv v řádech kilometrů, za předpokladu že má přijímač GPS volný výhled na oblohu a konstatoval jsem, že reklamovaná závada nebyla odstraněna. Prodejce mou námitku neuznal s odvoláním na závěry zhotovitele záruční opravy, společnosti Britex CZ s tvrzením, že prý MT LG KM 900 podporuje A-GPS, které není na českém ani slovenském trhu podporována operátory, z toho důvodu je výkon klasického GPS signálu omezen, že se nejedná se o závadu, ale vlastnost MT, že GPS v MT LG KM 900 nelze porovnávat s plnohodnotnou navigací, že určení polohy bylo testováno se stejným typem MT a GPS funguje jak má, a proto hodnotí reklamaci jako neoprávněnou. Dále mně prodejce pan Holík sdělil, že systém A-GPS se službou určování polohy Google Mapy neurčuje polohu pomocí signálů přijímaných z družic jako plnohodnotné GPS, ale pouze ze signálů přijímaných z podzemních stanic přes GPRS nebo WiFi, a proto že běžná odchylka u A-GPS není pár metrů jako u GPS, ale několik kilometrů. S tímto jeho závěrem jsem nesouhlasil, upozornil jsem ho, že si ověřím, jestli jsou jeho tvrzení pravdivá a požádal jsem ho, ať jej přehodnotí, protože pokud zjistím, že nepostupoval správně a že své rozhodnutí o neoprávněnosti reklamace odůvodňoval nepravdivými tvrzeními, budu si na to stěžovat. Na to mi pan Holík sdělil, že k tomu, aby reklamaci uznal jako oprávněnou, není kompetentní. Požádal jsem ho, ať to tedy prokonzultuje se svým nadřízeným. Pan Holík mně sdělil, že nadřízený není momentálně k dispozici, a že na vyřízení reklamce má ze zákona lhůtu 30 dnů, která ještě nevypršela. Dohodli jsme se tedy, že reklamaci vyřeší v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, tedy do čtvrtku 04. 02. 2010 a pokud nebudu vyzván k převzetí telefonu z reklamace dříve, vyzvednu si jej 04. 02. 2010. Telefon jsem tedy ponechal v reklamaci u prodejce a z prodejny odešel.

Protože jsem měl pochybnosti o pravdivosti tvrzení prodejce pana Holíka, ověřil jsem si jím tvrzené informace na infolinkách společnosti T-Mobile a společnosti LG Electronics, na internetu a u ostatních prodejců. Zjistil jsem tyto informace:

- Telefon LG KM 900 Arena je vybaven přijímačem GPS signálu z družic a také funkcí, umožňující službu A-GPS (asistované GPS), která urychluje lokalizování polohy pomocí GPS přijímače.

- Telefon LG KM 900 Arena přijímá při lokalizaci své polohy prostřednictvím GPS přijímače signály ze satelitů, z nichž vypočítává svou polohu. Funkce služby tak zvané asistence u A-GPS kterou je telefon vybaven slouží ke zrychlení určení polohy přijímačem GPS prostřednictvím stažených dat z pozemních stanic.

- Běžná odchylka v přesnosti při určení polohy prostřednictvím GPS nebo A-GPS u jakéhokoliv mobilního telefonu včetně telefonu LG KM 900 Arena se pohybuje v řádech metrů, pokud nemá přijímač GPS nebo A-GPS závadu a má volný výhled na oblohu.

- Přesnost určení polohy u telefonu s A-GPS není v žádném případě horší jako přesnost určení polohy u telefonu s GPS, pokud je přijímač satelitního signálu funkční a pokud má volný výhled na oblohu. Telefon s GPS určí po zapnutí polohu pouze o něco později než telefon s A-GPS.

- Pokud telefon s A-GPS s navigační službou Google Mapy lokalizuje svou polohu s odchylkou v řádu kilometrů a nikoliv metrů, pokud má volný výhled na oblohu, jedná se o závadu funkce GPS přijímače, protože navigační služba Google Mapy dokáže zobrazit polohu telefonu s odchylkou v řádech kilometrů i bez funkčního přijímače GPS, a to pouze z informací získaných z pozemních stanic.

- Operátor T-Mobile Czech Republic, a. s. podporuje ve své síti u svých mobilních telefonů funkce GPS, asistenční služby A-GPS a navigační službu Google Mapy.

- Prodejce telefonu T-Mobile Czech Republic, a. s. uvádí v informacích o telefonu LG KM 900 Arena informace, že tento telefon je vybaven GPS, A-GPS a navigační službou Google Mapy a to v uživatelské příručce, na internetových stránkách prodejce, v tištěných prospektech a prostřednictvím svých operátorů na infolinkách.

- Výrobce telefonu, společnost LG Electronics uvádí v informacích o telefonu LG KM 900 Arena, že tento telefon je vybaven navigací GPS a navigací A-GPS.

Výše uvedenou problematiku jsem konzultoval mimo jiné také s pracovnicí technické podpory společnosti T-Mobile z Hradce Králové s paní Evou Cinkovou, která mně výše uvedené informace potvrdila. Požádal jsem, ať se pracovníci technické podpory spojí se značkovou prodejnou, a objasní prodejci výše uvedenou problematiku. Toto mně bylo přislíbeno.

Dne 28. 01. 2010 mne paní Cinková kontaktovala telefonem a sdělila mi, že pracovníci technické podpory prodejce zkontaktovali, problematiku mu vysvětlili, a že si mám na prodejně vyzvednout reklamovaný telefon, protože je již reklamace vyřízena.

Dne 28. 01. 2010 jsem se dostavil do značkové prodejny k vyzvednutí telefonu ze druhé reklamace. Po příchodu do prodejny jsem požádal prodejce pana Holíka, který mi telefon předával, aby mi na reklamovaném telefonu předvedl, že je reklamovaná závada GPS navigace odstraněna, že je telefon schopen využít navigační službu Google Mapy a určit svoji polohu s přiměřenou přesností několika metrů, a ne s odchylkou několika kilometrů. Pan Holík mi odpověděl, že telefon zkoušel 25. 01. 2010 v mé přítomnosti, že telefon ukázal polohu s odchylkou asi 2 kilometry, což je podle jeho názoru v pořádku, a že proto již dnes, při předávání telefonu z opravy, funkčnost GPS lokalizace polohy v mé přítomnosti nevyzkouší a nepředvede. Sdělil mi také své rozhodnutí, že je tato druhá reklamace neoprávněná. Odůvodnil to tím, že MT neobsahuje navigaci, pouze službu určení polohy, že určení polohy závisí na mnoha faktorech jako například na typu použité A-GPS a způsobu výpočtu polohy, její citlivosti, softwarovému vybavení MT, na způsobu a místě použití, že za stejných podmínek na stejném místě se může zobrazení polohy lišit v závislosti na výše uvedených faktorech a na typu použité aplikace v telefonu, že se nejedná proto o plnohodnotnou navigaci, že se jedná se o vlastnost telefonu, a že je MT bez vady.

S tímto způsobem vyřízení reklamace a s rozhodnutím o reklamaci jsem nesouhlasil a nesouhlasím, tvrdím že reklamace oprávněná byla a celou věc budu řešit právní cestou, což jsem na místě oznámil prodejci panu Holíkovi. Sdělil jsem také panu Holíkovi, že jsem si ověřil jeho tvrzení, kterými odůvodňoval své rozhodnutí o neoprávněnosti reklamace, a že jsem zjistil, že některá tato tvrzení jsou nepravdivá a vyzval jsem ho k přehodnocení jeho nesprávných postojů a k vyřešení celé věci smírnou cestou a upozornil jsem ho, že když svůj postoj nezmění, budu si na to stěžovat. Když pan Holík trval na svém stanovisku, napsal jsem stručně své vyjádření do reklamačního protokolu, podepsal jsem protokol a převzal jsem telefon z reklamace. Bezprostředně po opuštění prodejny jsem na parkovišti před prodejnou vyzkoušel funkčnost přijímače GPS s asistenční službou A-GPS a s využitím navigační služby Google Mapy, a to stejným způsobem a na stejném místě, jako dne 29. 12. 2009, 05. 01. 2010 a 25. 01. 2010 s prodejcem. Zjistil jsem, že reklamovaná závada byla odstraněna. Telefon zobrazoval svoji polohu na mapě opakovaně s odchylkou, nepřesahující několik metrů tak, jako každé jiné zařízení, vybavené GPS nebo A-GPS a používající navigační službu Google Mapy. Toto bylo poprvé od nákupu telefonu, kdy takto korektně GPS lokalizace polohy fungovala. Po této zkoušce jsem se dostavil opět na prodejnu, informoval jsem o provedené zkoušce a jejím kladném výsledku a naposledy jsem požádal o přehodnocení rozhodnutí o reklamaci a její uznání jako oprávněné. Prodejce sdělil, že stanovisko je neměnné a rozhodnutí o neoprávněnosti reklamace nezmění. S tímto závěrem jsem z prodejny odešel.

Výše popsaným postupem se cítím poškozen z těchto důvodů:

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „HALU“ uvedl v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853178, že telefon je poškozen, a to poškrábáním LCD a oděrkami. Toto není pravda, a není tedy jasné, jaký telefon opravoval.

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „HALU“ neuvedl v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853178, že by se jakýmkoliv způsobem zabýval reklamovanou nefunkčností přijímače GPS a navigační služby Google Mapy, když telefon nepřijímal signály ze satelitů ani že by tyto funkce zkontroloval. Nefunkčnost navigace GPS zjistil až prodejce na prodejně při předávání telefonu zákazníkovi.

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „HALU“ uvedl v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853178, že v případě záručního zákroku jsou odstraněny veškeré záruční závady. Toto tvrzení je nepravdivé, protože neodstranění závady nefunkčnosti přijímače GPS a navigační služby Google Mapy zjistil prodejce se zákazníkem při předávání telefonu zákazníkovi.

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „MYSA“ uvedl v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853155, že telefon je poškozen poškrábáním a odřením. Toto není pravda, a není tedy jasné, jaký telefon opravoval.

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „MYSA“ dopsal v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 1853155 do kolonky „Popis závady“ text „Problémy signálu - Nízká úroveň signálu“. Proti tomuto se ohrazuji a uvádím, že těmito výrazy jsem reklamovanou závadu nepopisoval.

- Zhotovitel opravy, technik zvaný „MYSA“ uvedl v Servisním listu ke smlouvě o provedení opravy číslo 186 3155 do kolonky „Popis opravy“ tyto informace, z nichž některé jsou nepravdivé: „MT LG KM 900 podporuje A-GPS, které není na českém ani slovenském trhu podporování operátory, z toho důvodu je výkon klasického GPS signálu omezen. Nejedná se o závadu, ale vlastnost MT. GPS v MT LG KM 900 nelze porovnávat s plnohodnotnou autonavigací. Určení polohy testováno se stejným typem MT. GPS funguje jak má.“

- Prodejce značkové prodejny společnosti T-Mobile Czech Republic, a. s. OC Haná, Kafkova 8, 779 00 Olomouc, pan Holík v reklamačním protokolu číslo 861427 v kolonce „Vyřízení reklamace“ uvedl toto vyjádření: „Rozhodnutí o reklamaci: Neoprávněná reklamace. MT neobsahuje navigaci, pouze službu určení polohy. Určení polohy závisí na mnoha faktorech jako například na typu použité A-GPS a způsobu výpočtu polohy, její citlivosti, softwarovém vybavení MT, na způsobu a místě použití. Za stejných podmínek na stejném místě se může zobrazení polohy lišit v závislosti na výše uvedených faktorech a na typu použité aplikace v telefonu. Nejedná se proto o plnohodnotnou navigaci. Jedná se o vlastnost telefonu. MT bez vady.“

Mnou zjištěné skutečnosti k výše uvedeným tvrzením jsou tyto:

- A-GPS je na českém trhu podporováno operátory, včetně společnosti T-Mobile.

- Skutečnost, zdali A-GPS je či není podporováno českými nebo slovenskými operátory nemůže mít samozřejmě žádný vliv na omezení výkonu klasického GPS signálu, protože tento signál vysílají satelity na oběžné dráze Země, které provozuje ministerstvo obrany USA.

- Pokud v telefonu, vybaveném A-GPS nefunguje příjem satelitního GPS signálu, za předpokladu, že má telefon volný výhled na oblohu, nejde o vlastnost telefonu, ale o závadu přijímače GPS.

- Přijímač GPS nefungoval jak má, což opakovaně potvrdil prodejce v mé přítomnosti a napsal to do reklamačního protokolu.

- Další zjištěné skutečnosti k této problematice, dokazující oprávněnost reklamace a nesprávný způsob vyřízení reklamace, jsou obsaženy v přílohách, které tvoří nedílnou součást této stížnosti, kdy podstatné části jsou podtrženy. Každá jednotlivá strana příloh je v horní části označena číslicí, označující před lomítkem číslo přílohy a za lomítkem číslo strany.

Na způsob vyřízení reklamace si stěžuji, konkrétně na výše uvedené postupy prodejce pana Holíka a na postupy zhotovitelů oprav, techniků zvaných dle Servisních listů ke smlouvě o provedení oprav „HALU“ a „MYSA“, kdy mně nebyly jako koncovému uživateli poskytnuty jasně, pravdivě a transparentně formulované informace o podmínkách pro používání veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, jejichž nefunkčnost jsem v reklamaci uváděl, ale místo toho bylo nepravdivě tvrzeno, že operátor nepodporuje A-GPS a že mobilní telefon neobsahuje navigaci. Nesouhlasím s tímto postupem a s vyjádřením techniků a prodejce a s rozhodnutím o označení druhé reklamace jako neoprávněné a žádám, aby prodejce o této reklamaci rozhodl, že je oprávněná a aby mně bylo toto rozhodnutí řádně doručeno. Žádám také, aby po prošetření této stížnosti byla přijata opatření, zabraňující opakování podobných nezákonných postupů v budoucnu. Žádám, abych byl podrobně písemně informován o řádném způsobu vyřízení této stížnosti a o přijatých opatřeních k nápravě, a to nejpozději ve lhůtě třiceti dnů, ode dne doručení této stížnosti adresátovi. Pokud se tak nestane, budu se svých oprávněných nároků domáhat právní cestou.
8. honza
22. Květen. 10 (So) - 18:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1831
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Za zrušení zaplatíš z každého měséce, který zbývá jen určité procento. Ale najednou.      - Reakce na příspěvek č. 3
Re: Za zrušení zaplatíš z každého měséce, který zbývá jen určité procento. Ale najednou.
9. MYSA
27. Červenec. 10 (Út) - 10:06
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1918
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: STÍŽNOST      - Reakce na příspěvek č. 7
Pane Karle, jste normální blázen. Je mi vás líto.
10. gabi
6. Říjen. 10 (St) - 12:27
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2033
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit t mobai
Přečetla jsem si jake kdo má potíže s t Mobailem je fakt že společnost t mobail jsou podvodnici cokoli sliby nedodrži Ja mam s nimi taky špatnou zkušenost několikrat jsem reklamovala a reklamace mě nebyli k ničemu nic neřesi jen všichni platte toho se drži t mobail .drzet neopravěne zakaznika Doporučuji každemu přejdete jinam dejte si pozor na 60 deni vypoved jinak vam to nepřijmou dřiv a pozdeji poslanou jeste že me to už prijali a 17.10 konecne po 4 rokach přestavam byt jejich zakaáznikem Mnoho stesti a pevnych nervum všem ostatnim co pořad jsou jeste nuceně drzeni Jěšte k tomu co t mobal slibuje tarify nejsou vyhodne žadne u nich učtujou všechny služby rodina přatele se nedoplati clovek nedodržuji co slibujou je to kec
11. Karla Šinclová
16. Prosinec. 10 (Čt) - 17:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2099
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Prosím vás,po přečtení všeho jsem v koncích,to je děs-běs...takže se nedá nic dělat??Myslela jsem že tyto fakta řeším jenom já,ale nééé!!!Ale co dál?Kdo nám může poradit,odprostit od problémů,vyřešit...když T-Mobile nejeví zájem spolupracovat,pomoci řešit.Takže nás budou jen"dojit a dojit"LICHVÁŘÍ jedni!!Je jím to jedno,hlavně že mají své výdělky jisté.Já nevím co dál..peníze nemám,upomínky(každá údajně smluvní pokuta 1.000kč+paušál)dále dostávám,mobil nepoužívám,když mi ho odblokují až po splacení,na které nemám...za co to vlastně mám zaplatit???Písemnou smlouvu nemám,nic jsem nepodepsala,ale zrušit nic nejde..jsem opravdu Hotntot??
12. monika
29. Březen. 11 (Út) - 20:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2191
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 11
Dobrý den také jsem měla něco jako vy no konečně mám pokoj.ale udělejte toto.zajděte si do nejblyžší mobilky která je tam si vem te papír vypište ho je to za minutu vypsáno a odešlete ho na uvedenou adresu na formuláři .je to formulář na zrušení jinak vám to nezruší ,a bavit?to rozhodně také ne.jak mile to dostanou uvidíte jak budou rychlí budete koukat !!! doporučuji vám to poslat doporučeně .držím palce .
13. Mirek
1. Červen. 11 (St) - 15:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2275
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Ouřada v centru T-Mobilu
Šli jsme s manželkou reklamovat na centrum "Roztyly" sražení částky 39,- za týdenní připojení k internetu, které jsme si neobjednali. Tuto službu nám 16.5.11 objednala pracovnice na prodejně kam jsme přišli o zrušení jiné služby.

Na centru T-Mobilu v Roztylech nám sestava tří dívek předala číslo 909 s tím aby jsme vyčkali příchodu "Specialisty". Má několik klientů před námi - a tak nás nechali čekat. Až doma jsme zjitili, že na číle je uvedeno "Před vámi je 0 klientů".
Specialista T-Mobile pan Pavel Cekota se ale ukázel jako dokonalý "ouřada", který perfektně ovládá umění jak zlikvidovat požadavek zákazníka o vyřízení reklamace. (Např. nám starodůchodcům dost přes 75 vysvětlil, že starý mobil Nokia 3410, který nemý připojení k internetu, fotoaparát a další vymoženosti, lze použít sim kartu v jiném aparátu).
Nakonec v prodejně Arkády se věc nakonec vyřešila s úsměvem snad během 2 minut . Proč to nešlo u specialisty jsme se ale nedozvěděli. Proč nás hnal do prodejny v Arkádách bylo záhadou i pracovnici v této prodejně.
14. Hana
29. Červen. 11 (St) - 09:09
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2319
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Zdravím všechny "spokojené klienty" T-mobilu Chtela bych varovat pred podomnim prodejem, ktery organizuje tato spolecnost. Mi rodice (jiz v duchodovem veku) po nabidce telefonu zdarma a vseho zdarma, protoze jim je vice nez 70 let, podepsali smlouvu na 3 ROKY s mesicnim pausalem cca 350 Kc. Telefon s pausalem jiz maji, neplati nic, o to se stara rodina, ale nabidka neceho zadarmo, proc to nevzit. Samozrejme jsem nejprve udelala bubu na rodice a pak zacala resit tuto vykutalenou spolecnost. Samozrejme na vse termin 14 dni, odstoupeni od smlouvy zaslat na jednu adresu, pak volaji odjinud, proc jsme to posilali tam, kdyz oni to chteli jinam atd. Chteli docili toho, at se 14 denni lhuta nestihne. Nenechala jsem se prevalcovat a nastesti to dopadlo dobre, ale tech nervu co me to stalo nepreji nikomu zazit. Takze jeste jednou VARUJI !! Pokud mate starsi rodice nebo prarodice, radsi jim reknete, at nic NEPODEPISUJI, v tomto svete nic ZADARMO neni !!!!
15. Tomas Richter
16. Prosinec. 11 (Pá) - 20:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2591
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
T-Mobile uz v zivote nikdy nechci a cela moje rodina to take zrusi jsou to zlodeji a podvodnici POZOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16. KVĚTA ČECHOVÁ
26. Leden. 12 (Čt) - 17:01
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2651
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit VŠE PRO PLATÍCÍHO ZÁKAZNÍKA
NEMÁM SÍLU TADY POPISOVAT TO, CO MUSÍM ŘEŠIT: JEDNOU VĚTOU : T-MOBILE....ZMRDI NEJVĚTŠÍ !!!!!
17. Zuza
28. Srpen. 12 (Út) - 19:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2885
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Radím všem, aby se obrátili na Českou obchodní inspekci,kde jim poradi, jak postupovat v případě reklamace. Nejhorší je nechat si všechno líbit!
18. Tomson
17. Září. 12 (Po) - 14:17
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2898
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Co T-mobile schvátí to už nenavrátí
Jojo.Volal jsem do T-mobilu jenom kvůli internetu.Bohužel ten pohunek operátorskej do mě začal hučet kvůli změně tarifu i když to s mým zavoláním vůbec nesouviselo.Nevím proč,ale nakonec jsem povolil.Za dva dny mě naháněl spěchající kurýr se smlouvou,kterou jsem mu podepisoval na ulici (vskutku profesionální přístup paspolečnosti T-mobile).K mému zděšení jsem až doma zjistil,co mi ten pohunek operátorskej vůbec předtím nesdělil - služba je s měsíčním vyúčtováním a moc dobře víme,jak to kolikrát dopadá .Tuhle službu odmítám a tak jsem ihned volal na T-mobile s tím,že chci smlouvu předelat zpět na Combi, že mi operátor neřekl všechno.Operátoři mě ubezpečili,že to nebude problém,řekli ať smlouvu pošlu zpět na log.centrum v Nymburku.Co si myslíte? No samo,že mě dvakrát fákli,takže nyní se musím klepat do ledna.Jinak bacha u těhle smluv (dále jen svinstev),protože u některých druhů těch svinstev T-Mobile musíte podat výpověď nejpozději MĚSÍC před koncem svinstva, jinak se obnovuje na dobu neurčitou !!! U některých (jako té mé) volejte operátora ať vám blokne automatické prodlužování.Slovo zákazník pro ně znamená vazal nebo platební otrok.
19. s.pepe
19. Únor. 13 (Út) - 14:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3120
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: chatra      - Reakce na příspěvek č. 10
jste bezcharakterní křivaci a zloději a spisatelkou plně souhlasím!!!!!!
20. Vláďa
25. Září. 13 (St) - 18:49
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3362
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit záloha na telefon
Ahoj, máte někdo zkušenost s vratnou zálohou na telefon u T-mobile? Koupil jsem si nový Samsung S4, kdy jsem zaplatil zálohu 7000,- Kč s tím, že mi prodejce uvedl, že tuto záloha je vratná po 3 měsících a v případě žádosti již po 1 měsíci. Od června se snažím domoci vrácení zálohy, ale vždy mi uvedou, že tato je vratná až po 6 měsících a to odečtem měsíčních splátek........
21. Pavel
3. Březen. 14 (Po) - 07:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3545
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Stejný problém      - Reakce na příspěvek č. 6
Dobrý den, mám naprosto stejný problém. Firma T-Mobile mně nabídla po telefonu tkz. Internet na cesty, čili USB připojení např. k notebooku za "velmi výhodných" 250 Kč měsíčně. Bohužel jsem udělal zásadní chybu, že jsem připojení hned nevyzkoušel a nedodržel lhůtu 14 dnů na vypovězení smlouvy. Až poté jsem zjistil, že "vynikající a rychlý" internet na cesty je prakticky k ničemu a je tak pomalý, že nenačte ani mailovou zprávu. Takže platím navíc k tarifu 250 za nic. Podle operátora smlouvu zrušit nelze,leda se z ní vyplatit či si pořídit nové číslo, případně smlouvu podstoupit jiné osobě. Nikoho z T-Mobile nezajímá, že jednání člověka, co tuto službu nabízí je když ne podvodné, tak alespoň zavádějící. Důrazně varuji před jakoukoli nabídkou T-Mobile na podobné služby, nic jiného je nezajímá, než jak vytáhnout z lidí více peněz !!!
22. Jan Kola
28. Květen. 14 (St) - 21:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3615
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit volání na zpoplatněná čísla,která jsem já nevol
V dubnu jsem dostal vysoké vyúčtování.Dne 22.3 ve tři čtvrtě na 24hodin někdo volal mým číslem 11krát rychle za sebou vysoce zpoplatněné číslo, prý je to číslo jen pro dospělé.Já nikdy zpoplatněná čísla nevolal, jen jsem občas poslal křížovku pomocí SMS.Odvolal jsem se na vyúčtování,načež mi ho neuznali a operátorka byla ochotna mi prodloužit dobu splatnosti o týden. Já ze strachu, že mne zase tři dny po upomínce předají advokátovi, který si ihned účtuje dalších 1000kč, jsem souhlasil s odložením, myslel jsem že do té doby věc vyřeším.T-mobile mi sdělil, že číslo provozuje,ale pro jinou firmu a že už to té firmě zaplatil, proto si to mám vymáhat po ní.Ta firma mi na můj požadavek sdělila, že číslo provozuje, ale pro zahraničního partnera ERIKA a.s.
Já to ze strachu před tvrdými postihy t-mobilu zaplatil a ted to vymáhám zpět.nevolal jsem to a ani nikdo se v té době nemohl k mému telefonu dostat, čili musel to někdo udělat na dálku nějakým způsobem hackersky.Ihned jsem si nechal telefon zablokovat na zpoplatněná čísla a totéž doporučuji všem, kteří jsou u t-mobile.Jednou mi t-mobile udělal to, že mi na dálku smazal všechny kontakty, které jsem měl v telefonu i důležité obchodní a dal mi tam jen reklamy na T-mobile služby.
český telekomunikační úřad mi sdělil, že se mám obrátit na soud.Policie mi radí, abych si zjistil jestli to co se mi stalo je technicky možné.nevím jak to zjištovat.
Po mém svolení k oddálení platby o týden a zaplacení mi t-mobil sdělil, že můj případ je tím vyřešen a ukončen. vina je tedy na mně,obrana žádná.Pokud se tohle také někomu stalo, volejte mi na tel.775161659,díky.
23. LADA NOVAKOVA
14. Prosinec. 15 (Po) - 09:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5648
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pozadavek o penosny kod
Dobry den dostala jsem vypoved v lisopadu a ve ctvrtek 10.12 jsem vam posilala doporucenym dopisem zadost o vydani prenosnyho kodu a stale se nic nedeje operatorka mi po telefonicke domluve rekla ze mam poslat zadost a stale nic delate si s lidi srandu!!!!!!zadam o poslani kodu u jineho operatora to davaji hned jste banda darebaku!!!!!
24. Michal Kolesa
14. Prosinec. 15 (Po) - 13:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5649
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pozadavek o penosny kod      - Reakce na příspěvek č. 23
S operátorem T-Mobile nespolupracujeme a již nevkládáme nové příspěvky obraťte se prosím na:

• info@t-mobile.cz
• T-Mobile Czech Republic, a.s.
Centrála Praha Roztyly
Tomíčkova 2144/1
149 00 Praha 4 - Chodov
• značková prodejna T-Mobile (nově značena pouze písmenem "T")
• telefonicky na 4603 (ze sítě T-Mobile) nebo 800737373 ze zahraničí +420603603603
25. Daniel
27. Prosinec. 15 (Ne) - 20:52
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5677
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Zkušenost s T-mobilem
V naší lokalitě kdo chce používat síť T-mobile musí vylézt z baráku ven (Nokia3310) a ten kdo má velký "chytrý" telefon, tak mnohdy až na střechu - zkrátka signál oproti VF a O2 špatný.
Pár bývalých zákazníků T-mobile mi tvrdí že od T-mobile se dá odejít jedině odnesením nohama napřed.
No, fakt je ten že jsem se setkal u T-mobile s jedním případem, který by tu asi nikdo nevěřil.
26. Josef Wranovský
3. Únor. 16 (St) - 10:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5878
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vyúčtování
Celý T-Mobile jsou velcí podvodníci a zloději.
Nás okrádají již několik měsíců, jednání arogantní, ochota nulová, lhůty dlouhé, věc řešíme již s ČOI a ČTÚ, bohužel jinak to s nimi asi nelze
27. Daniel
3. Únor. 16 (St) - 12:01
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5879
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Vyúčtování      - Reakce na příspěvek č. 26
Přesně tak, ale pozor ČTU II stupně (Praha) je od nich zkorumpovaný. Dokáže otočit vše naruby a klidně napsat rozhodnutí že ruší rozhodnutí ČTU I stupně a to z důvodu že okradená jednala protiprávně když podepsala smlouvu kterou vyplňoval dealer T-mobilu.
Dle zkušeností spravedlivého rozhodnutí máte možnost dosáhnou až u soudu s dobrým advokátem.
28. Karel
16. Březen. 16 (St) - 14:18
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6131
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit reklamace
To co T MOBIL dokaze nedokaze nikdo uz 6 let platim nehorazne sumy za neco co ani nevyuzivam a nikdy jsem nevyuzival hrozi exekucemi ale domluvit se snimi neda jsou to obycejni zlodeji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale uz brzy na ne dojde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29. Daniel
16. Březen. 16 (St) - 17:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6134
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: reklamace       - Reakce na příspěvek č. 28
"ale už brzy na ně dojde"

Obávám se že budou spíše odměněni za "úspěšné podnikání"
Dokud vládnou zloději, nic se nezmění.
30. Monika
29. Květen. 16 (Ne) - 17:01
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6956
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit neetické jednání
..Dobrý den, podělím se s Vámi o velmi šokující zážitek. U T-mobile jsem již od jejich začátku nejméně 20let. Jsme u nich všichni...já, dcera a syn. Syn i dcera jsou nezletilí. Dala jsem si neomezený tarif ,dceři též a syn má jiný......běžně mám fakturu max. 1700kč. Minulý týden mi přišlo vyúčtování na 21008kč.Myslela jsem že dostanu šok, že se stala asi chyba protože to není možné. Zašla jsem nejbližší pobočky T-mobilu a tam mi bylo sděleno ,že u synova čísla jsou provedeny mplatby v hodnotě přes 19 tisíc kč. Bylo mi řečeno, že se to musí zaplatit a moc se semnou nikdo nebavil. Poprosila jsem slečnu at vše zablokuje a proč to tedy takto není,,,? Nemohla jsem tomu uvěřit.....říkala jsem ,proč mi tedy nikdo neinformoval ,že na tomto čísle se něco děje?? nebo že mé vyúčtování překročilo běžnou sumu,,,,???? zvláště pokud se jedná o nezletilé dítě. Velice mě zaráží a šokuje , když jsem synovi uzavírala smlouvu poprosila jsem pána ,at mu zablokuji na internetu vše co jde ,aby nemohl cokoli provést. Druhý den jsem volala ještě na infolinku a ptala jsem se jestli jiné mplatby ještě nejsou a jestli je vše zablokované ONA MI ŘEKLA ,ŽE TO ZABLOKOVANÉ NEMÁ.....tomu už se snad nedalo vůbec uvěřit?!......tak teprve ona mi to až zablokovala. MYSLÍM SI,ŽE I JÁ MAM ČÁST VINY, měla jsem syna lépe hlídat co dělá na mobilu, ale ze strany společnosti jako je T-mobile toto jednání považuji za vrchol hyenismu a neuvěřitelné etické arogance. Když mám pročerpaná data to mám hned smsek ....to se starají. Hned jak to bude možné odcházím i s rodinou od tohoto operátora a moji přátelé též.

TOPlist TOPlist