Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Fakturace
Celkem 31 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Fakturace
ID vlákna: | 18 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 512223x | Příspěvků: | 31x | ||
Hodnocení: | 1.8 [ 12x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Marta sansoussiseznamcz 19. Srpen. 09 (St) - 16:53 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1495 |
DRAHY INTERNET V ZAHRANICI S cistym svedomim vim, ze jsem internet pouzila na precteni posty- cca 4 zpravy a 3 odeslal. To mne z Nemecka stalo 4,5 tis. Kc. Na stiznost mi poskytli dobropis ve vysi 1650 Kc a k uhrade zbyva 4.500 Kc. Tak nevim, zda - zkousi zakaznika co vydrzi a necha si libit - nebo neumi pocitat - nebo je to prachsprosty obchod. Pritom jsem uz po 4 uplatnila reklamaci Notbooku, ktery pri napojeni vypinal a uz se nevzpamatoval, ale nikdo to neresi, zkratka mam pry prokazatelne najete minuty a to za drahy tarif. Co s tim, uvitala bych radu nebo navrh spolecne zaloby. Diky predem za cas a odpoved.Marta |