FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken T-mobile
Celkem 31 příspěvků. Přidat nový příspěvek

T-mobile » Fakturace

ID vlákna: 18   Založeno: 19. Leden. 12 (Čt) - 19:26 
Autor: Operátoři.cz  
Zobrazeno: 404788x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 31x 
Hodnocení:
Hodnocení
 1.9 [ 11x ]
 
Vlákno sleduje: 2 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. dedatiktak
23. Únor. 07 (Pá) - 15:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
11
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit T30hit
objednak jsem si tarif T30hit,ale z dodané smlouvy jsem se již nedozvěděl některé další podmínky,jako je například provádění platby za poskytnutou službu.Dále je to převod neprovolaných peněžních částek do následujících měsíců,nebo proč při aktivaci této služby mám zablokován přehled o současném stavu provolaných korun tak, abych mohl podle svých možností hospodařit s výši měsíčního limitu.
2. Rubas
1. Březen. 07 (Čt) - 15:15
ID příspěvku na Operátoři.cz:
15
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Omyl T-mobilu a vrácení peněz
Nedávno jsem potřeboval změnit fakturační údaje u svého paušálu. Používám dvě sim karty, kde jednu mám na data a druhou pro telefonování.
V T-mobilu se však dopustili chyby a namísto zachování stávajících služeb mi datový paušál nechtěně přesunuli na simkartu s kterou jsem do té doby telefonoval.
Nevědomky jsem tedy cca měsíc stahoval email přes simkartu na které nebyly datové služby, ale pouze paušál pro telefonování.
Výsledek? Účet 20000,- za skutečné minimum stažených emailů.
Odvolání? Musel jsem opravdu důrazně říci, že jsem chtěl pouze změnit údaje a ne změnit tarify a služby.
Jednání však vedlo k pozitivnímu výsledku na jejímž konci byla vrácena částka oněch 20tis Kč.
3. Pospíšek
2. Březen. 07 (Pá) - 23:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
27
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Monopolica ou tu      - Reakce na příspěvek č. 2
Mám stejné zkušenosti...Neaktivovaná domluvená služba, výsledek 20 000,- bez daně faktura-Reklamovaná a milostivě stažená na 2500,- což bylo asi o 1300,- víc než domluveno...reakce operátora: Budte rád že jste nemusel platit těch 20 000,-,to bylo O2 a TelefonicaO2
Dobrý den máme asi poruchu na firemní pevné lince zákaznící nás neslyší a my je ano...Potřebuju to řešit utíkají nám obraty a samozřejmě kredit u zákazníků...Ano ano technik to prověří a zavolá vám na mobil nejpozději do 4dnů...říkám ne! To je urgentní, já to potřebuju hned nebo nejpozději zítra...Ano dávám do poznámky urgentní, ono to 4dny trvá třeba když jsou překopané kabely nebo havarie...No dnes je to 3tí den a nikdo nic neřešil a nikdo nezavolal...Jednoduše a vulgarně řečeno...pokud jsi monopol nebo gigant na trhu můžeš dělat s lidí piče....
4. Pospíšek
2. Březen. 07 (Pá) - 23:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
28
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Monopolica ou tu
Omlouvam se za diakritiku, pokud mám čas umím i čárky háčky a S a Z
5. miarei
18. Květen. 07 (Pá) - 17:21
ID příspěvku na Operátoři.cz:
38
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit help me
Zavedla jsem si pod firmou jelikož jsme měli výhodný nabídky 5 sim karet (super ceny 0,03kč/min do těch čísel, 0,5 jinam). Později jsem převedla 2 simky na tarif Kredit 250 (kreténi tam napsali malým písmem, že když přečerpáš volný jednotky, tak už jedeš na ostro a já se domnívala, že si ti dotyční provolaj 250 a končej s hovorama - omyl a faktura za 6000,-). Aktivovala jsem službu Můj limit a Moje přečerpané jednotky a čísla chtěla převést na twist (řekli mi, že běží měsíční výpovědní lhůta). Další faktura v dubnu skoro 17000,- a od tý doby řeším jeden problém za druhým a nemůžu se nikde dovolat.
Nejlepší je, že na té faktuře je 9000 za prémium sms a ti dotyčný (upozorňuji děti) si neposílali obrázky, melodie atd. (vyfasovali starý telefony bez wapu a barevnýho displaye), nevolali na žádný placený linky a neposílali sms do soutěží = prostě byly hodně hlídany.
Operátor nikoho neupozornil, že můj limit byl překročen a moje jednotky taky a bylo mi řečno služby jsou pouze informačního charakteru
Po vystavení fa mi byla všechna čísla převedena bez varování na twist a tedy i správa pomocí internetu nemožná. Nemohla jsem si nechat vystavit podrobný výpis hovorů, abych si skutečně ověřila, kam bylo voláno atd.
Operátor mi 2 týdny ten výpis sliboval a nakonec mi sdělil, že ho prostě už nelze vystavit.
Nyní mi přišla fa na 6000 a čísla fungovala jen 9!!! dnů (2 vůbec, 1 speciál levnej tarif a 2 byla hlídaná) a zase 5000 za prémium sms. Jak je tohle možný?
Poradí mi někdo jak mám tuto situaci řešit, popř. kam se mám obrátit, nebo jestli to má vůbec smysl. Jsem už z toho zoufalá a za každou radu budu ráda. Písněte i na mail, info doplním (tohle jsem zestručnila)
Jo a srry za chaotičnost textu, před chvílí jsem se o5 hádala s operátorem a jsem z toho fakt rozladěná.
6. Asna
2. Červen. 07 (So) - 11:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
42
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit KREDIT
AHOJ JA MAM NOVY SONY ERICSSON A VUBEC NEVIM A ANI SEM NIKDE NENAŠLA JAK BYCH MOHLA ZJISTI SVUJ KREDIT JAKO (PŘ:*101*) diky
7. Magda
14. Srpen. 07 (Út) - 18:00
ID příspěvku na Operátoři.cz:
70
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit       - Reakce na příspěvek č. 5
to je divný, protože vím, že jde vystavit zpětný podrobný výpis až na dva měsíce - elektronicky 49,- Kč, poštou 99,- pokud probíhá platba inkasem 1,- to pěkně kecají. Dělají tam brigádníci a každý řekne něco jinýho!!!! Kreténi. Já teď mám problém ohledně roamingu - cestovatel. Volala jsem na infolinku a zjišťovala, zda cestovatel funguje v USA, Miami, bylo mi řečeno, že ano, ale jaké zjištění, když došel účet za 4 roamingové pásmo, kde hovor stojí 88,- Kč minutu!!! Tak jsem jim tam udělala trochu hlučno a čekám na vyjádření sm09 sm17
8. ivzez
1. Listopad. 07 (Čt) - 07:32
ID příspěvku na Operátoři.cz:
112
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit *101#      - Reakce na příspěvek č. 6
Číslo platí pro všechny typy telefonů.
9. A.Kassl
27. Listopad. 07 (Út) - 18:36
ID příspěvku na Operátoři.cz:
152
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit T-Mobile chyba v sistemu
Ahoj lidi prislo mi vyuctovani sluzeb za pripojeni na internet v mobilu ktere platim cca 110Kc mesicne pausalne tentokrat na 23 250Kc sel jsem to reklamovat na Roztyli a vyslo na jevo ze pouzivam nejnovejsi verzi mini opery 4 ktera je volne ke stazeni na netu,. tuto verzi nemaju v T-mobilu zahrnutou v sistemu tudis mi nauctovali pripojeni jako prez jinej prohlizec pac jejich sistem tuto nejnovejsi verzi miniopery nezna,. Vec je v reseni a maji se mi ozvat analitici z T-mobilu jestli tuto nesmyslnou castkumam zaplatit ci nikoliv,.. byl jsem ujisten ze pry je chyba na strane T-mobilu a ze na chybe pracují,.. nicmene apeluji na vsechny kdoz maji ve svem mobilu pripojeni na internet a pouzivaji novejsi verzi Mini opery nez je verze 3 a maji zvisene poplatky za pripojeni gprs wap at se obrati na T_mobile zakaznicke centrum kde by jim meli byt vraceny penize,.
10. Nicol
3. Leden. 08 (Čt) - 20:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
218
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit dluh
Prosím, jak zjistím, jestli mám ještě u T-mobile dluh, volala jsem operátorům, ale nikdo mi to nebyl schopný sdělit.
11. Ondra
22. Únor. 08 (Pá) - 13:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
299
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Dluh
Prosím, jak zjistím, jestli mám ještě u T-mobile dluh.
12. Pepa
23. Březen. 08 (Ne) - 08:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
390
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit E-mail
Dobrý den.
Chci se zeptat jaký je telefoní e-mail u T-Mobile.
U O2 to je +420 telefoní číslo@sms.eurotel.cz
Tak nevím jaké je to u T-Mobile.
Děkuji za odpověď.
13. misa
4. Červen. 08 (St) - 18:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
516
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Mam problém z vyučtovaním přišla mi faktura na 4000kč. Okamžitě jsem podala písemnou reklamaci ale boužel byla zamítnuta .dnešní dluh činí 7000kč .Boužel jsem po mateřské na uřadu práce a nemohu to uhradit najednou .Je možní splátkoví kalendář DĚKUJI
14. Lenka
27. Leden. 09 (Út) - 06:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1069
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Reklamace faktury
Ahoj,
mám velký problém. Za měsíc listopad jsem musela zaplatit paušál 14.000 Kč a za měsíc prosinec mám zaplatit 11. 000 Kč. To teda platit nebudu. Jsem už úplně šílená. Na to nemám. Dělám v továrně sotva za 9.000 Kč. Mám paušál u firmy TMT Czech a.s. Tvrdí že je to volání na internet, nechápu. Prosím, ozvěte se někdo, jestli víte, co s tím. Děkuju. Lenka Wajglová
15. MONIKA
23. Únor. 09 (Po) - 20:49
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1161
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit DLUH-TMOBILE
DOBRY VECER,MAM DLUH VUCI SPOLEČNOSTI T.MOBILE A MELA BYCH ZAJEM O MESIČNÍ SPLÁTKY,MUZETE ME PROSIM KONTAKTOVAT NA EMAILU,ABY JSME SE DOMLUVILY..DEKUJI
16. jana gondorčínová
15. Duben. 09 (St) - 07:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1249
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit dotaz
dobrý den ,mám dotaz,prosbu ,dostala jsem od vás k mé dlužné částce k vám splátkový kalendář ,mám vám vždy k 6. datu v měsíci ,a to už od 6.4. jen je problém,že jsem 5.4, obdržela vaší poštu a já dostanu plat až 20.4.Proto ta prosba .A ještě mám dotaz,do týdne na to jsem dostala od spol.EOS dopis ,že mám zaplatit nějakou exekuci,takže v tom mám chaos,volala jsem tam a oni mi řekli at´vám napíši ,když se chci domluvit na nějakých splátkách,ale ty jsem od vás už dostala tak vás moc prosím o nějaké upřesnění ,nechci prosím exekuci chci se nějak domluvit díky
17. jana gondorčínová
17. Duben. 09 (Pá) - 12:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1252
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
DOBRÝ DEN ,CHCI SE ZEPTAT JESTLI VŮBEC TYTO DOTAZY,PROSBY NĚKDO ČTE,ANI NEVÍM KOMU MÁM VOLAT KDYŽ AUTOMAT NA MĚ CHCE TEL.ČÍSLO A JÁ MÁM DOTAZ OHLEDNĚ PLATBY ,KTERÁ NEVÍM ZAČ JE DÍKY
18. Pepe
24. Duben. 09 (Pá) - 12:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1265
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit RE:      - Reakce na příspěvek č. 14
Co přesně je uvedeno ve vyúčtování? Možná už jdu s křížkem po funusu, ale zajímalo by mě to.
19. Pepe
24. Duben. 09 (Pá) - 12:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1266
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit RE:      - Reakce na příspěvek č. 14
Co přesně je uvedeno ve vyúčtování? Možná už jdu s křížkem po funusu, ale zajímalo by mě to.
20. Sona
27. Duben. 09 (Po) - 09:21
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1272
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ZABLOKOVANÝ TEL,
Dobrý den,mužu se optat,ám zablokovaný tel.číslo od t mobileale nevím proč,je pravda,že jsem zaplatila déle splátku,než sem měla ale zaplatila sem,a mám ho pořád zabl.hovory atd,, mohli byste mi poradit,co s tím a hlavně mám paušál tak nevím,jak dále a ani na operátora nemužu zavolat,,děkuji za odpověd Sona
21. Marta
19. Srpen. 09 (St) - 16:53
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1495
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit DRAHY INTERNET V ZAHRANICI
S cistym svedomim vim, ze jsem internet pouzila na precteni posty- cca 4 zpravy a 3 odeslal. To mne z Nemecka stalo 4,5 tis. Kc. Na stiznost mi poskytli dobropis ve vysi 1650 Kc a k uhrade zbyva 4.500 Kc. Tak nevim, zda - zkousi zakaznika co vydrzi a necha si libit
- nebo neumi pocitat
- nebo je to prachsprosty obchod.
Pritom jsem uz po 4 uplatnila reklamaci Notbooku, ktery pri napojeni vypinal a uz se nevzpamatoval, ale nikdo to neresi, zkratka mam pry prokazatelne najete minuty a to za drahy tarif. Co s tim, uvitala bych radu nebo navrh spolecne zaloby.
Diky predem za cas a odpoved.Marta
22. Ladislav
20. Srpen. 09 (Čt) - 08:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1496
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: DRAHY INTERNET V ZAHRANICI      - Reakce na příspěvek č. 21
To je smůla, to pitomé účtování za čas připojení. Je fakt, že sis přečetla pár mejlíků, ale připojení zůstalo, třeba několik hodin.
Ze zahraničí se účtuje každá blbost, třeba počet napojování notebooku, to nejde poznat při běžném brouzdání.
Účet přijde z německa a u nás se taky chtějí namastit. Je dobré podoktnout, že veškeré účtování a tak se dějě počítačově bez zásahu lidské ruky - i vytisknutí a zabalení obálky s fakturou dělá stroj. Jediný člověk, kterému se to dostane do ruky je pošťák.
Tady se moc radit nedá, vše může řešit jen operátor.
Jestli je co reklamovat tak hodně štěstí.
23. RENDA
18. Říjen. 10 (Po) - 22:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2040
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Neoznámené účtování aktualizací telefonu.
Jsem už u T-mobile pěknou dobu,ale takovej tunel jsem nečekal.Chci si zavolat a hle muj kredit je v- 1199korun.Kouknu na zprávu od operátora-máte zablokované funkce,vyrovnejte dluh a pak to nahodíme.Jenže za 24hodin tam srabové přimázli ještě pár stovek tak mě to dělá už přes1616kč.Od operátora jsem se dozvěděl,že si muj telefon stahuje aktualizace a ty se platí,jenže vám to nikdo neřekne!!!!Takže vlastně vám bez vašeho vědomí tunelujou kredit.Prosím má stím někdo zkušenost?Zatim se nemaj k tomu ,aby to řešili.Ještě si musíte volat operátora z jiného čísla,protože ta péče o zákazníka je opravdu propracovaná do detajlu.Dá se jim někde veřejně udělat reklama?Podotýkam chudák ten,kdo pltí paušál!!!!!!
24. Nikola
11. Prosinec. 10 (So) - 13:45
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2093
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dobrý den potřebuju zjítit svůj kredit na mobilu nevíte jake je to čístlo na které mám volat prosím děkuju
25. PETULA
19. Leden. 12 (Čt) - 19:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2636
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
PORADÍ MI NĚKDO KAM SE OBRÁTIT,KDYŽ CHCI ZAPLATIT DLUH T-MOBILU,NEHODLÁM SE S NIMI DOHADOVAT A JSEM OCHOTNÁ JIM ČÁSTKU ZAPLATIT I KDYŽ TO NENÍ MOJE VINA.DĚKUJI
26. PETULA
19. Leden. 12 (Čt) - 19:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2637
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: dluh      - Reakce na příspěvek č. 10
TAKÉ YBCH RÁDA ZNALA TUTO ODPOVĚD,U T -MOBILU UŽ ČÍSLO NEMÁM KAM SE TEDY OBRÁTIT?
27. Denisa
11. Květen. 15 (Po) - 12:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4934
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit platby
chtěla jsem zaplatit zapomenutou fakturu, od 8 -10 května banky platby nepřijímaly, nemohla jsem tudíž splnit požadavek a zaplatit do 10. 5.
protivný Operátor fungoval až v pondělí,Radši změním firmu než se dohadovat s TMobilem. Nepřehlednost, neochota, arogantní jednání, už několikrát jsem zaznamenala za 15 let co jsem u této firmy podvodné jednání.Br, ještě že mi končí smlouva. Stěžují si i ostatní.

Denisa
28. Ostravák
13. Květen. 15 (St) - 13:08
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4963
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: platby      - Reakce na příspěvek č. 27
Stěžují si především lajdáci.
29. Konínková
6. Leden. 16 (St) - 08:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5709
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Nedostala jsem fakturu za telefon č.731 808 771 dostali jsme upozornění o sankcích že nebylo zaplaceno obratem mi pošlete vyúčtování ať mohu fakturu uhradit Komínková
30. Daniela Rejchrtová
28. Říjen. 16 (Pá) - 11:28
ID příspěvku na Operátoři.cz:
7265
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit můj přeplatek
Platím u vás pevný internet k č 257911289,v měsíci srpnu jsem omylem zaplatila 2x. Jedná se o částku 381,15. Prosím o vrácení přeplatku. Děkuji Rejchrtová.

TOPlist TOPlist