Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Výpovědi
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Výpovědi
ID vlákna: | 5 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 737579x | Příspěvků: | 62x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Devil   10. Září. 09 (Čt) - 12:22 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1527 |
Re: Re: splátkový kalendář Splátkový kalendář je samozřejmost v každé kulturní zemi. Rád bych se domluvil s vymahačskou agenturou, ovšem již rok a půl čekám na odezvu ať z té, či oné strany. Doposud marně. Komunikace s operátory je naprosto zbytečná. Nikdo nic neví. Vlastně celkově v O2 nikdo nic neví. Komunikace mezi pracovníky je žalostná, se zákazníky přímo tristní, služby otřesné, reklamy klamavé atd... Přijde mi, že O2 zaměstnává pouze ubožáky bez vzdělání. Osobně znám dva managery, kterí nemají ani vysokou školu, natož managerské vzdělání. Pak se není čemu divit. Sekundárním efektem přicházejí o zákazníky a nejspíš je jim to moc divné... Místo toho, aby se nad sebou zamysleli, podstupují zoufalý boj o získání nových klientů, at "otravováním" přes jiné operátory, za což O2 dostalo 200 milionovou pokutu a měsíc nato to udělalo znovu (idiocie), nebo psychologickým nátlakem na ulici, kdy smečky kravaťáků "ukecává" chudáky lidi do jámy lvové... Jinak děkuji za rady. Taktéž jsem přešel ke konkurenci, konkrétně k T-mobile. Jsem nadmíru spokojený. |