Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Výpovědi
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Výpovědi
ID vlákna: | 5 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 737610x | Příspěvků: | 62x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pavla   10. Září. 09 (Čt) - 11:28 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1526 |
Re: splátkový kalendář Dobrý den, splátkový kalendář není povinnost, ale vstřícnost ze strany O2. Příště doporučuji pokud je situace známa dopředu (víte, že nezaplatíte fakturu do splatnosti) je možné dohodnout se na individuálních datech splatnosti (velmi vyjímečně - záleží to na pracovníkovi pohledávek) nebo posouvat splatnost vyúčtování (vždy písemně a nejlépe doporučeně). Teď je pro O2 situace jasná - neplatič a předáno vymahačské agentuře a ta když to nevymůže tak to pak už jen správní řízení s ČTÚ a platební rozkaz... Každopádně hodně zdarů a zkuste se opravdu domluvit s tou agenturou.... |