Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Výpovědi
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Výpovědi
ID vlákna: | 5 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 826984x | Příspěvků: | 62x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Trhač leotrhacseznamcz 4. Září. 09 (Pá) - 10:24 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1518 |
Re: Re: Re: Není tomu tak, Davide, linku pevnou i mobilné lze z důvodů úmrtí samozřejmě zrušit, ale jediný operátor to komplikuje. Jaký? No jistě, je to to 02! Upozorňují na to i webové stránky věnované hospicům a posmrtným úředním úkonům! Rušili jsme po dědečkovi 1 pevnou a 4 mobilní linky s paušály a byl to několikadenní horror! Zejména v situaci, kdy Vám na přepážce společnosti říkají pravý opak toho, co na infolince! Komická situace nastává ve chvíli, kdy dáte zaměstnanci pobočky na ucho jeho vlastní infolinku! Nakonec jsem sice konstatoval, že tresty u nás jsou nejvýše doživotní, ale smlouva s O2 jest na věčnost! Ve finále pomohla velmi ostrá stížnost na reklamační oddělení O2 na Brumlovku, přišel velice slušný omluvný dopis, jímž jsme byli informováni o vrácení všech inkasovaných plateb OD DATA ÚMRTÍ a zrušení všech již udělených smluvních pokut. Od té doby je klid, sice do dědovy schránky občas dojde nějaká složenka na záhadné částky (např. 18,47 Kč!), ale ty si dovolujeme ignorovat... |