Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Výpovědi
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Výpovědi
ID vlákna: | 5 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 824260x | Příspěvků: | 62x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
petr   11. Březen. 09 (St) - 10:43 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1194 |
Odmítl jsem platit za služby, které nevyužívám jako předpokládaný dědic a podal jsem stížnost na Český telekomunikační úřad. Ten mi dal hned za pravdu, že je to nesmysl, abych platil nějaké smluvní pokuty a doporučil mi abych se choval jako že o tom čísle ani nevím, jednoduše abych neplatil faktury a číslo nijak nevyužíval. O2 Telefonika to 2 roky jen zkoušela a neustále posílala upomínky. Snažila se poslat i exekutory, ale bez souhlasu ČTÚ to nejde. ČTÚ letos definitivně rozhodl, že mám pravdu a O2 je povinna své nároky stáhnout. Věděli moc dobře, že nejsou v právu a jen to 2 roky zkoušeli, proto také po 2 letech mi dali za pravdu. DOPORUČUJI: NEPLATIT, NEVYUŽÍVAT TELEFON A PODAT SPOR NA ČTÚ. |