Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Výpovědi
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Výpovědi
ID vlákna: | 5 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 825488x | Příspěvků: | 62x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
luciem87 luciem87emailcz 24. Říjen. 07 (St) - 19:52 ID příspěvku na Operátoři.cz: 108 |
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli někdo neví, zda budu ve značkové prodejně O2 potřebovat SIM kartu, když budu chtít podat výpověď k jinému operátoru? Dívala jsem se na netu na nabídky T-mobile, nabídky vypadají slušně, tak to asi vyzkouším, jen mám problém. Chtěla bych k T-mobile převést paušální SIM, (kterou jsem už dlouhou dobu nepoužívala, tudíž jsem zapomněla PIN a papírek s PUKem jsem vyhodila), a udělat z něj pouze číslo dobíjecí. A protože dobíjecí SIM karta, která se dlouho nepoužívá, tak se zablokuje a tím se celé číslo zruší! Tak takovýmhle způsobem se pokusím odpojit od příšerné společnosti O2 se kterou už nechci mít nikdy nic společného! email-luciem87@email.cz |