Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Vymazání z registru FO Solus - návod
Celkem 123 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Vymazání z registru FO Solus - návod
ID vlákna: | 194 | Založeno: | |||
Autor: | Petr K. | ||||
Zobrazeno: | 475098x | Příspěvků: | 123x | ||
Hodnocení: | 3.4 [ 84x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Hammm   25. Březen. 14 (Út) - 16:20 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3566 |
Výmaz záznamů a elektronický podpis_SOLOUS Neočekávaně jsem se setkala s neschválením žádosti o půjčku. K mému překvapení šlo o zápis v SOLUS, který je už téměř tři roky vyřešen (drobný nedoplatek u T-mobile). SOLUS mě sdělil, že nemá kapacity na to, aby tyto záležitosti hlídal a je to moje odpovědnost, zažádat si o výmaz \"starých hříchů\". Nedělají to automaticky. Mám za to, že lhůty pro evidenci těchto záležitostí jsou jasně stanoveny, proto jsem byla dost překvapena. Žádost o výmaz jsem vyplnila a zaslala přes outlook s připojením kvalifikovaného elektronického podpisu (vydávají actreditované certifikační agentury, podpis je obecně uznáván všude, včetně státních institucí). Upozorňuji, že SOLUS podpis neaktceptuje a požaduje úředně ověřený podpis. Ať žije byrokracie!!!! |