Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Vymazání z registru FO Solus - návod
Celkem 123 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Vymazání z registru FO Solus - návod
ID vlákna: | 194 | Založeno: | |||
Autor: | Petr K. | ||||
Zobrazeno: | 475133x | Příspěvků: | 123x | ||
Hodnocení: | 3.4 [ 84x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petra pbergerovaseznamcz 9. Únor. 14 (Ne) - 03:50 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3526 |
Re: Jak se dostat ze SOLUSu, pokud nic nedlužíte Dobrý den, potřebuji poradit. V SOLUSu, jsem se ocitla po té, co jsem minulý týden uzavřela smlouvu s o2 a ti po poskytnutí souhlasu k mým osobním informacím zjistili, že jsem na jejich černé listině dlužníků. Jedná lo se o částku 180 kč z roku 2011. Částku jsem na místě uhradila a douala, že si se stávajícím závazkem pořídím nový tarif a mobil. Jaké však bylo překvapení, když jsem sice zmizela z černé listiny o2 a ocitla se i po uhrazení zmíněné částky, kterou dosud nikdo nevymáhal ( nejspíš už byla dávno v odpisu ) rovnou v registru SOLUSu. To jsem bohužel zjistila až6 v následujících 5 dnech po podepsání smlouvy a přechodu od jiného operátora k o2. Ti mi teď tvrdí, že od smlouvy nemůžu odstoupit do 14 dnů od podpisu, ani po změnách v občanském zákoníku, proto že jsem smlouvu uzavřela na prodejně a na to se prý 14 denní ochranå lhůta nevztahuje. Jak se mám tedy vymazat ze SOLUSu , když mám s o2 smluvní vzah který trvá 5 dní a mají pravdu v tom, že se na mne nevztahuje 14 denní výpovědní lhůta? Děkuji. |