Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno soupis dlužníků - solus
Celkem 5 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » soupis dlužníků - solus
ID vlákna: | 183 | Založeno: | |||
Autor: | Ilonka | ||||
Zobrazeno: | 37061x | Příspěvků: | 5x | ||
Hodnocení: | [ ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Ilonka ibaculikovaseznamcz 4. Duben. 12 (St) - 09:28 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2719 |
SOLUS V roce 2010 k 1. 9. 2010 jsem ukončila smlouvu s O2 z důvodu stěhování na jinou adresu. O2 odmítla akceptovat to, že nemá v té oblasti připojení a já tedy dále její služby nemohu využívat. Odmítli mi službu zrušit dříve než za další 2 měsíce a protože v průběhu komunikace s O2 jsem služby nezaplatila - jednalo se o pouhých 2500,00 Kč, společnost zadala moje jméno do databáze dlužníků - SOLUS. Po ukončení dohadování se s O2 jsem v lednu 2011 dlužnou částku zsaplatila. O tom, že jsem v databázi dlužníků, jsem se dozvěděla až když jsem pátrala po důvodu, proč nemohu dostat půjčku na bydlení. Nehorší je, že společnost odmítá se mnou komunikovat a vymazat moje jméno z databáze SOLUS. Nemám šanci se dovolat pomoci. Zápi bude vymazán automaticky až za 3 roky. tento text bude tučný tento text bude tučný tento text bude tučný |