Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Puk code - zapomenutí nebo ztráta
Celkem 453 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Puk code - zapomenutí nebo ztráta
ID vlákna: | 44 | Založeno: | |||
Autor: | Jirka | ||||
Zobrazeno: | 2431557x | Příspěvků: | 453x | ||
Hodnocení: | 1.7 [ 72x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Treble tomkrivanekseznamcz 14. Prosinec. 08 (Ne) - 14:11 ID příspěvku na Operátoři.cz: 986 |
Zdravim. Potřeboval bych pomoct ohledně zrušení smlouvy s O2. Jednoho krásného dne mě odchytl dealer ve městě a nebízel my paušál od o2. Po 5ti minutách odmítání mě donutil vzít si od něj zdarma SIM kartu s tím, že pokud jí do 3 dnů neaktivuji tak karta propadá a nic platit samozřejmně nemusím. A pokud jí aktivuji tak mi nabíhá paušál. Kartu jsem po 3 dnech zlomil a bez aktivace vyhodil. Neměl jsem jí nikdy v telefonu. Ale po více než 14ti dnech mi přišla domů složenka na zaplacení paušálu. Šel jsem tedy okamžitě do autorizované prodejny a tam se se mnou nechtěli vůbec bavit, řekli že to není jejich starost. Musel jsem tedy do malé prodejny kde není autorizovaný servis a tam mi milá slečna pomohla a odeslala žádost o zrušení smlouvy. Bohužel mi ale před pár dny přišel domů dopis s tím že moji žádost zamítli s tím že jsem u nich uzavřel smlouvu na určitou dobu a tu prostě musím splnit, tedy 2 roky, nebo jim musím zaplatit pokutu 3500kč. Můžeme mi prosím někdo poradit co s tím mám dělat? |