Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883865x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Zuzana   11. Leden. 13 (Pá) - 15:11 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3075 |
Dobry den,nevim si rady :) Ke dni 4.12.2012 jsem zrušila smlouvu na základě svého práva odstoupení při uzavřebá smlouvy mimo provozovnu a to ještě to 14dnů na podobče. A dnes mi došel dopis s upomínkou za mobilní služby na 140Kč. A já jsem myslela,že je vše vyřešené.SIM Kartu,kterou jsem dostala jsem nikdy neaktivovala a ani ji už dávno nemám..Děkuji za odpověd:) |