Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2880441x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jarda hledeneccentrumcz 31. Prosinec. 12 (Po) - 12:04 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3064 |
Re: Re: Re: Re: Zrušení služby (smlouvy) Dobrý den, zde je citace z mé korespondence s O2-guru: Dobrý den, na Facebookových stránkách O2 v záložce pro otázky klientů jste položili tento dotaz: Dobrý den, přečetl jsem si oznámení na webových stránkách O2 o možnosti ukončit bez sankcí smlouvu se závazkem a to z důvodu zvýšení ceny služby bez DPH. Vyřešil by se tím ve vší slušnosti můj problém s nechtěným prodloužením smlouvy na základě manipulativního a podvodného telefonátu operátorky O2. V mém případě se jedná o Internet Optimal s cenou (2012) 500 Kč/měsíc bez DPH a závazkem na 12 měsíců. Změna ceny bez DPH dle ceníku 2013 není veliká, ale dle zákona č. 127/2005 Sb. mám na ukončení smlouvy přesto právo. Jak mám postupovat? Myslím, že se v tomto případě nejedná o klasickou výpověď.... Naše odpověď: Dobré dopoledne, veškeré informace o případném ukončení smlouvy z důvodu změny DPH najdete na stránce www.o2.cz/dph S pozdravem Jirka, O2 Guru Odpověď naleznete také přímo v záložce: https://www.facebook.com/o2cz/app_243482035748990 Přejeme vám hezký den, Tým O2 Guru Můj komentář: Pro mne je důležité, že jsem nedostal zamítavou odpověď. Je jen poněkud vyhýbavá, což v případě písemného styku ze strany O2 docela chápu. Proč by mi cokoliv usnadňovali a dávali tím návod dalším nespokojencům... Jdu do toho a dám vědět, jak jsem dopadl. |