Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2879675x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jiří jirka286seznamcz 14. Prosinec. 12 (Pá) - 16:12 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3046 |
neon s Dobrý den, před 3 týdny jsem se nechal od operátorky uvrtat na přechod z předplaceného kreditu na paušál NEON S. Ale teď vím, že nechci paušál. Během pár dní mi NEON S aktivovali na 2 měsíční zkoušku a zaslali smlouvu, jimi již podepsanou (ale já ji nepodepíšu a neodešlu!). Pořád mám, údajně, nárok na opětovný bezsankční návrat ke kreditu (2 měsíční lhůta). Mám v plánu jim volat a zrušit to, ale nevím, jak s něma KOMUNIKOVAT a na co si dát POZOR. Prosím, poraďte. Děkuji |