Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849718x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jarelix jaravojtagmailcom 19. Listopad. 12 (Po) - 14:40 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3006 |
zrušení smlouvy Dobrý den Michale, jsem rozhodnut od O2 4. měsíc mám uzavrenou smlouvu na 3 roky a bral sem si dotovany telefon. Kazdy mesic resim nejake problemy reklamace telefonu sluzby internet. Nejhorsi je ze se nic nedeje dokud se clovek skutecne nerozcili. Nasel sem toto http://www.o2.cz/osobni/197130-vyuctovani_a_reklamace/zmena-dph.html je mozne poradit jak nejlepe to udelat? díky moc Jara |