Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2877354x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Libor llahodnyseznamcz 15. Listopad. 12 (Čt) - 19:02 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2995 |
Zrušení O2 pohoda Dobrý den Vím že těchto dotazů je tu velmi moc, ale dne 8.11. jsem se nechal přemluvit na paušál O2 pohoda (na ulici) přišel mě domů dopis s ID a mam doma ještě nerozbalenou SIM kartu, tedy bych se chtěl zeptat muzu ze sveho t-mobile cisla zavolat na 800020202 a zrušit smlouvu nebo musím rozbalit novou o2 Sim? Ještě další dotaz, od kdy se počítá to zrušení ( stihnu to v těch 14 dnech ? ) |