Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850911x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Ivet ivcamarcatoncaseznamcz 29. Září. 12 (So) - 07:49 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2915 |
som v Kanade 2.den a nic neni jak mi z O2 slubovali! Ahojky.Poradite mi co mam urobit? 26.9.2012 som si aktivovala roaming v CR u O2 s tim ze 27.9.2012 odletam do Kanady.Velmi mila peratorka mi vysvetlila podrobnosti aj to ako a ktoreho operatora si tu mam rucne vyhladat a ze mi posle aj instrukt.emeil.za posledne C.koruny som si dobila kredit pres 2.000,-Kc a uz nad oceanom sa vsetko stratilo...Nic tu nefunguje neda sa nic naladit a instruktaz.email som neobdrzala! Co ted?Hodila som 2.000,-Kc do kanala???!Prosim poradte mi.Dikec. |