Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849643x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
terula neviditelnygmailcom 28. Srpen. 12 (Út) - 13:18 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2881 |
zruąení před aktivací Dobrý den, prosím o radu. Zazmatkovala jsem a podepsala dnes 28.8.2012 s O2 smlouvu se závazkem na 2 roky na 50 % slevu k tarifu Neon. Dosud jsem zákaznicí Vodafonu, takľe taktéľ jsem podepsala ľádost o přenos čísla. Na SIM kartu jsem zatím nesáhla. Po důkladném přečtení smlouvy a informací na netu to chci zruąit jeątě před aktivací SIm karty, doufám, ľe to v těch 2 měsících lze bez pokuty. Ale nemohu se nikam k O2 dovolat, jak mám postupovat? Díky moc! T. |