Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849717x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Honza Č. hocermakcentrumcz 28. Srpen. 12 (Út) - 12:51 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2880 |
Dobrý den, v červenci jsem z tarifu O2 cool přešel na chytrý neon M. Teoreticky jsem tedy ještě ve dvouměsíční lhůtě, kterou proklamuje O2 na svých stránkách jako zkušební. Nicméně dnes jsem objevil, že se v nabídce O2 objevil další tarif, pro mě výhodnější. Volal jsem tedy na O2 linku, že bych chtěl v dané dvouměsíční lhůtě odstoupit od tarifu chytrý neon M a přejít na chytrý Cool. Bylo mi však řečeno, že dvouměsíční zkušební lhůta platí pouze pro zákazníky přecházející z dobíjecí karty a pro zákazníky, kteří měli nějaký tarif již předtím je lhůta pouze 14 dní. Je to možné? Děkuji za odpověď |