Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2877147x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Hana   13. Červenec. 12 (Pá) - 14:07 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2825 |
PAC ID Dobrý den, rozhodla jsem se přejít od T-Mobile k O2 se stejným číslem. Od O2 mi přišla zpráva s PAC ID a tak jsem zavolala na T-Mobile a vše potřebné udělala. Dnes mi ale přišla zpráva od O2, že už mám jen 2 pracovní dny na výpověď u T-Mobile. Chtěla jsem akci opakovat, ale zjistila jsem, že zprávu s PAC ID jsem vymazala. Tak se potřebuji zeptat jestli je možné a kde se o svém PAC ID dozvědět. Děkuji |