Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878319x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Honza   3. Květen. 12 (Čt) - 11:00 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2748 |
Automaticky prodlužovaná smlouva u 02 Mohl by mi někdo poradit? Rodiče si před dvěma lety na nabídku od 02 aktivovali nějaký "supervýhodný" paušál. Když ho chtěli zrušit, řekli jim, že je to možné až po uplynutí dvou let, na které je to uzavřeno (jinak za velkou pokutu). Když se uplynutí blížilo, zavolali na O2, kde jim řekli, ať přijdou 2.5.2012 na prodejnu O2, že jim to tam zruší. Když tam ale dorazili, řekli jim, že od 1.5.2012 jim běží nová dvouletá smlouva a že jediná možnost je to reklamovat. Mohl by mi prosím někdo poradit, co se s tím dá dělat? Přístup O2 mi přijde fakt nemorální. Díky moc. |