Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883413x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Věra   21. Leden. 12 (So) - 17:01 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2639 |
špatné číslo při dobití creditu Dobrý den, dnes jsme dobíjeli credit tatínkovi a nahlásili jsme špatně číslo.Po zavolání na O2 jsme se dozvěděli že je potřeba poslat potvrzení od dobití na reklamaci, protože jsme přehodili víc jak dvě čísla. Řekli mi, zě mi pošlou sms s adresou kam to mám poslat a je to víc jak hodina a nic mi nepřišlo. Prosím o radu,kam mám poslat to potvrzení, našla jsem si adresu na netu (za Brumlovkou266/2, Michle), ale nevím jestli je to ta správná. Děkuji Věra |