Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2881867x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 29. Listopad. 11 (Út) - 20:18 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2550 |
Re: zrušení smlouvy u O2 Dobry den, operator ma na preneseni cisla 10prac. dnu takze jste vypoved podaly ve spravnem terminu. Dalsi vec je ta, ze operator je povinen informovat zakaznika alespon formou sms o automat. prodlouzeni smlouvy, to neudelal takze muzete podat stiznost, ze Vas neinformoval. Stim prenosem cisla trvejte O2 znovu a smluvni pokutu neplatte! |