Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878133x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
milik mili8seznamcz 18. Říjen. 11 (Út) - 11:37 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2472 |
Dobrý den,dne 14.10.2011 jsem v prodejně O2 uzavřela smlouvu na tarif neon M gego se slevou.Jasně jsem paní říkala,že nechci se vázat,že to chci na neurčito.Doma po pořádným přečtení jsem zjistila,že ve smlouvě je napsaná doba závazku 24 měsíců,což mě naštvalo,protože ta paní tvrdila že to je nevázaný tarif.Jo a ještě ten den mi volala paní,že chce nahlásit číslo řidičského průkazu,že musí být 2 průkazy totožnosti,což jsem jí už nenahlásila.Dá se nějak odstoupit od smlouvy?Simka je stále nepoužitá. |