Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883920x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Šárka   28. Červen. 11 (Út) - 13:58 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2316 |
Re: Re: AUTOMATICKE PRODLOUZENI SMLOUVY Tak jsem tam volala, s tím že mi operátorka řekla,že přímo u ní na lince paušál zrušit nemůžu a musím si zajít do prodejny. Tak jsem se s ní nehádala, nevím jak to je. Místo toho mi nabídla tarif NEON BASIC S za 300,- Kč měsíčně,kdy mi dá navíc na rok 40 volných minut do všech sítí a 250 volných sms po dobu. Protože s nima nemusím podepisovat smlouvu a můžu to kdykoliv zrušit, tak si tuhle službu nechám do té doby než si zařídím zrušení paušálu na prodejně. Můžu to zařídit i v partnerské prodejně? |