Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850737x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Šárka satanelasseznamcz 27. Červen. 11 (Po) - 14:44 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2311 |
AUTOMATICKE PRODLOUZENI SMLOUVY Ahoj Michale, v dubnu tohoto roku mi ukončilli tarif O2 cool-chtěli mi prodloužit smlouvu a nabídnout jiný tarif, ale já se zatím nerozhodla, tak mi automaticky sami prodloužili smlouvu ( samozřejmě jsem nic nepodepsala ) a vybrali tarif O2 SMS. Ten je pro mě naprosto nevyhovující a já spíš přemýšlím, že bych chtěla přejít zpět na dobíjení, než se rozhodnu, ke kterému operátorovi přejit. Na jakou linku zavolat, to už vím, ale nerada bych platila smluvní pokutu i když jsem už nic nepodepisovala. A také pokud vše proběhne v pořádku a zruší mi smlouvu, kdy si mám zase dobít kredit-jestli hned po zavolání o zrušení smlouvy nebo až mi od nich přijde nějaké potvrzení. Děkuji |