Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850638x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
JOSEF josefcekalatlascz 10. Duben. 11 (Ne) - 18:06 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2207 |
O2 zrušení Dobrý den.7.2.2008 jsem si na ulici dohodl smluvní vztah 02 tarifu Simple 240 na 6 měsíců. 10. 12. 2008 jsem dostal od Zákaznického centra žádost o změnu prodloužení smlouvy s nabídkou tarifu 02 Neon S. Nikdy jsem nepodepsal ani neodeslal žádost a až do této doby mi stále posílali fakturu z původní smlouvy. Více jak půl roku telefoní číslo nepoužívám.Minulý týden v pobočce O2 při žádosti o zrušení čísla a vlastně i smlouvy, o kterou jsem nežádal, mi bylo řečeno, že vzhledem k započatému měsíci, dle smlouvy, musím ještě jeden měsíc zaplatit složenku. Moje otázka je, dle jaké smlouvy a je možné žádat vrácení peněz po dobu neužívání telefonu. Děkuji za odpověď. |