Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878293x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Andy   24. Březen. 11 (Čt) - 17:43 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2186 |
zrušení tarifu O2 kůl Dobrý den, 23.března, včera, jsem podepsala na ulici že chci převézt na tarif O2 kůl. Doma jsem si to ovšem rozmyslela a chtěla od smlouvy odstoupit. Našla jsem tuto diskuzi a volala podle rad na číslo 800 123 456 hned další den, 24. března. Operátorka mi sdělila, že tam toto číslo nemá, mám počkat týden na aktivaci a pak poslat písemNou žádost. Přijde mi to divné když tady všichni píší že to jde zrušit přes telefon. Navíc bych to chtěla stihnout do 14 dnů, kdy můžu odstoupit bez poplatků. Mám tedy poslat tu žádost písemně? |