Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850610x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 4. Září. 10 (So) - 16:21 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1996 |
Re: Dobry den,jestli Vas kamarad platil slozenkou tak nechapu proc tam nenapsal Vasi adresu. Jinak by tam mela bit spravne fakturacni adresa takze nevim snad Vam to projde. Zjistit stav Vaseho uctu muzete takto:zavolejte na O2 linku a pres hlasovy automat zmacknete 2, potom opet 2 a pote system rekne Vase tel. cislo a pak Vas pozada a zadani 6-mistne identif. cisla a pote Vam system zasle sms zpravu ze stavem Vaseho uctu k tel. cislu. Jinak pripsani penez na ucet O2 slozenkou trva 3-4prac. dny. |