Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2876453x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Lenka   4. Září. 10 (So) - 15:37 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1995 |
Dobrý den, mám paušál u O2, a jelikož jsem neměla možnost včas zaplatit fakturu za telefon zaplatil ji za mně kamarád a uvedl tam svoji adresu místo té mojí - je to problém? (variabilní symbol je samozřejmě správný) jak zjistím zda platba proběhla úspěšně? |