Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849678x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tomáš tkostkavolnycz 15. Srpen. 10 (Ne) - 16:36 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1963 |
Re: Re: Výpověd telekomunikačních služeb Dobry den, bylo by tedy mozne to udelal tak, ze bych 10 dni pred vyprsenim smlouvy tzn 27.9.2010 pozadal u vodafonu zadost o vygenerovani kodu pro prenos a ten samy den bych O2 sdelil, ze prechazim k jinemu operatorovi a kdyz na to maji 10 dni, tak by to akorat vyslo do konce smlouvy. Kdybych to takhle udelal, neplatil bych O2 pokutu za predcasne ukonceni smlouvy?Dekuji |