Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878316x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tomáš tkostkavolnycz 14. Srpen. 10 (So) - 22:12 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1961 |
Výpověd telekomunikačních služeb Dobry den, prosim o radu. Momentalne mam O2 tarif kul a 6.10.2010 mi konci ucastnicka smlouva. Jak to pujde, rychle od O2 pryc a prechazel bych k Vodafonu. Sve cislo bych si chtel ponechat. Kdy mam podat vypoved, k jakemu datu, aby proste po 6. rijnu uz nemusel s O2 nic resit a jeste jim platit nejake faktury za obdobi po 6 rijnu? Volal jsem na infolinku O2, bylo mi receno, ze vypoved musim podat az v rijnu, jelikoz jsem si od nich bral pri podpisu smlouvy telefon a platil bych pokutu, kdybych vypoved podal driv. Ale preci kdyz podam vypoved az v rijnu, tak jeste cely mesic zatahnu, protoze vypovedni lhuta je mesic ne? Tak bud zaplatit pokutu, nebo potom jeste jeden cely mesic? Je nejaka moznost to udelat tak, aby proste k 6. rijnu mi skoncila smlouva a simkartu mi prevedli na predplacenku? Z predplacenky by uz preci nebyl problem k Vodafonu prejit. Prosim o radu, jak to mam udelat, aby prechod byl nejak tak postupny a hlavne abych O2 nemusel uz nic zbytecne platit. Dekuji |